Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

Dirk uit: Haarlem

9,7

Positieve ervaring:
Via vrienden van mijn partner hoorden we over Kloosterman keukens. We waren al eens elders wezen kijken en vooral het pushen op de handtekening bleef ons bij. Hierdoor en nog niet het juiste gevoel zorgde ervoor dat we de laatste 7 maanden niet meer verder keken. Vooral de relaxte sfeer sprak ons aan. Wat een verschil met onze andere 2 ervaringen. Wij hadden zelf al een vrij goed beeld over de nieuwe keuken, maar de adviseur kwam met een compleet ander idee. Eerst moesten we daar wel even aan wennen. Maar bij de uitleg en toelichting van het ontwerp werd het duidelijker. We hebben daar nog een nachtje over geslapen maar onderweg naar huis hadden we de beslissing al genomen. Dit was het juiste ontwerp. De week erna hoorden we wat het moest gaan kosten. Dat was wel even slikken. Maar onze adviseur kwam met een paar kleine aanpassingen waardoor het toch binnen ons budget paste. Ook de verdere montage verliep bijna probleemloos. Slechts 1 beschadigd front. Iets wat door de service ook snel werd . Top. Wij kunnen anderen dan ook zeker Kloosterman aan bevelen.

Jennifer en Ton uit: Bussum

Positieve ervaring:
Prima ontwerp en geweldige nazorg bij problemen, buiten Kloosterman om, met de Neff koelkas

Esther uit: Bussum

Positieve ervaring:
Onze vorige keuken heeft 25 jaar dienst gedaan die wij bij Kloosterman hebben gekocht destijds. Dus was voor ons de stap niet ver om weer naar Kloosterman te gaan.

We zijn zeer fijn geholpen door de vakkundige verkoper. Het ontwerp is meer dan geslaagd geworden door het meedenken en advies van de verkoper. Wij koken graag in onze nieuwe keuken die een groot deel van onze inrichting omvat. Wij raden Kloosterman Keukens zeer zeker aan bij onze familie en kennissen.

Voor nu hadden wij geen nieuwe badkamer nodig maar als je er rond loopt dan kan je daar absoluut goed voor slagen.

Negatieve ervaring:
Géén

Ronald uit: Almere

22-01-2019

Positieve ervaring:
Samen met Bas een nieuwe keuken uitgezocht en ondanks dat het kort dag was ivm feestdagen is de keuken compleet geleverd en zeer netjes gemonteerd. Complimenten. Ook een nieuwe vloer en toilet laten plaatsen en is ook netjes geworden

J uit: Kortenhoef

18-01-2019

Positieve ervaring:
Je word er heel goed geholpen en er word goed meegedacht over ontwerp keuken. Wij hebben een massieve keuken daar gekocht die naar bijna 8 jaar niet massief maar folie bleek te zijn. Er werd meteen aktie ondernomen om dit te herstellen. 17 nieuwe voorfronten ( nu wel massief )zijn er gemonteerd....top..👍🏼

Nicole uit: Huizen

16-11-2018
9,6

Positieve ervaring:
Zeer vakkundig personeel. Goede service, ook na het leveren van de keuken!

Hanneke uit: Hilversum

14-11-2018

Positieve ervaring:
Er is goed meegedacht, we zijn heel blij met onze keuken

Johan uit: Breukelen

28-10-2018

Positieve ervaring:
Prettig en persoonlijk bedrijft. Denk mee en houdt zich aan de afspraken.

22-10-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn aangenaam verrast door de deskundige verkoper, de super-vakman-monteur en het oplossingsgerichte team wat achter de schermen heeft meegewerkt. Het resultaat is een prachtige keuken en keurig afgewerkte bijkomende werkzaamheden. Zeker een firma om aan te raden. Bedankt mannen!
Erik en Rietje Krijnen Kortenhoef.

Martijn uit: Hilversum

05-10-2018

Positieve ervaring:
Uitstekend geholpen met de vertaling van onze wensen naar het ontwerp van een nieuwe keuken.

Negatieve ervaring:
Geen.