Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

Dominique uit: Laren

28-04-2018

Positieve ervaring:
Goed advies, goede prettige verkoopadviseur
Goede prettige en secure monteurs
Nog niet helemaal af maar verwacht ook dat dat in orde komt !

Afvoer verpakking keuken
Het is uiteindelijk door jullie gedaan
Dit is voor particulier niet af te voeren
Op zo’n grote order moet dat geen discussiepunt zijn .

E.F.J uit: Hilversum

26-04-2018
8,5

Positieve ervaring:
Het bedrijf van de heer Hartman genaamd Plexa,beveel ik iedereen aan, niet alleen voor de keuken,de bebouwing is ook erg goed verlopen.Bovendien was de offerte van Plexa uitermate precies, een verademing voor als je gaat verbouwen.De collega van de heer Hartman is ook zeer bekwaam.

Mariette uit: Huizen

23-04-2018

Positieve ervaring:
Niets is onmogelijk, voor alles wordt naar een oplossing gezocht. Kloosterman werkt samen met uitstekende monteurs. Een droomkeuken is het resultaat.

Jacques uit: Breukelen

13-04-2018
8,5

flexibiliteit bij wijzigingen

Carla uit: Rotterdam

25-03-2018
9,5

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met onze keuken. Het hele traject, van het uitzoeken tot het installeren van de keuken, liep op rolletjes. Je hebt te maken met mensen die echt verstand hebben van hun vak, zowel de verkoper de heer Erik Vreman als de monteurs Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw uit Wijk bij Duurstede. Geweldig! Mensen die echt luisteren naar je wensen en dit goed vertalen in het ontwerp. Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader.

Negatieve ervaring:
Wij hebben absoluut geen enkele negatieve ervaring!

Harald uit: Blaricum

22-03-2018
7,5

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goede begeleiding, advies en service.
Leveren kwaliteit en eerlijk open advies.
Zeer positieve ervaring met verkoper, planner en monteurs.

Negatieve ervaring:
Geen echte negatieve punten ervaren.

Johan uit: Huizen

01-03-2018

Positieve ervaring:
Net als dat wij naar vele keukenaanbieders waren geweest ook Kloosterman bezocht. Bij binnenkomst is het fijn dat je begroet wordt. Tijdens het eerste gesprek aangehaald dat wij open en eerlijk willen kijken óf wij een keuken bij Kloosterman willen aanschaffen. Dezelfde mening deelt de verkoper. Eerlijk aangeven waar onze interesses naar uitgaan hebben ervoor gezorgd dat wij na zo'n 5 bezoeken niet één keer merkten dat het teveel werd. iedere keer was ons bezoek opbouwend en werden wij enthousiaster. Zowel de prijs als ons gevoel heeft ons doen besluiten om hier een keuken te kopen. hiervan hebben wij op geen enkel moment spijt gehad. Voorkomende problemen, carrouselkast de niet door de deur past, werden zéér professioneel opgelost door de uitermate vakbekwame monteurs. Alles concluderend, óók onze badkamer zullen wij tzt bij Kloosterman kopen. Het klopt gewoon! Niet normaal zou je bijna zeggen. Het klinkt misschien erg overtrokken maar het is gemeend. Mócht u twijfelen, vraag naar Sander en hij zal mij met u in contact brengen!

Negatieve ervaring:
Onze Neff kookplaat zou een langere levertijd hebben dan afgesproken. Alternatief was een uitgebreidere kookplaa tmet als mogelijkheid terug te ruilen. Besloten om de uitgebreidere te houden natuurlijk!

Anke uit: Hilversum

25-01-2018

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
Een aantal jaren geleden hebben we bij Kloosterman onze keuken gekocht, daar waren we heel tevreden over, dus nu zijn we voor de badkamer weer naar Kloosterman gegaan en we zijn opnieuw heel tevreden. Goede service en ze nemen ruim de tijd om je te informeren. Vooral over Plexabouw Ruud Hartman en zijn collega Bas, de aannemer uit Wijk bij Duurstede, die het voor ons geïnstalleerd heeft, zowel destijds de keuken als nu de badkamer en het toilet vinden we heel prettig. Ze zijn gezellig, werken hard, zijn netjes en komen hun afspraken na. We hadden nog een paar kleine klusjes zoals het ophangen van een paar lampen, dat lag al een tijd, en dat hebben ze ook meteen voor ons gedaan.

Negatieve ervaring:
De tegels in de showroom zouden wel wat meer bij elkaar gezet kunnen worden, dan zie je niet steeds weer nieuwe en kun je gemakkelijker vergelijken en het zou prettig zijn als je meteen ook de prijs van de tegels ziet, nu moet je steeds iemand vragen naar de prijs.

Mieke uit: Hierenshof 2 Naarden

22-01-2018
7,8

Vriendelijke mensen!

Negatieve ervaring:
Flink aan de prijs in vrgelijking met andere aanbieders van keukens.

Tessa uit: austerlitz

19-01-2018

Ervaring met: accessoires online bestellen

Positieve ervaring:
Goed advies tijdens uitzoeken van de keuken ,dhr Vreman dacht goed met ons mee. Keuken is ook precies geworden zoals wij hem hadden voorgesteld. Hele prettige manier van communiceren zowel telefonisch als via de mail. Persoonlijk contact. De keukenmonteurs waren hele prettige mannen die ook op alle vragen een oplossing hebben. Wasemkapkastje was een misvestand maar werd ter plekke een oplossing voor gevonden met een tevreden afloop. Kortom prettig bedrijf en een mooie keuken!

geen