Beoordelingen Kloosterman Keukens & Badkamers

• Website 8,2

Milo uit: Blaricum

14-06-2017

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste moment waren wij onder de indruk van de vriendelijke en professionele houding van het team Kloosterman. Ze geven adviezen, maar luisteren eigenlijk nog veel beter waardoor je echt je eigen keuken maakt. Onze planning werd in de war geschopt door de verlate oplevering van het huis. Ondanks dat wij dit maar 2 weken van tevoren doorgaven, werd hier enorm goed in geschakeld. Zij gingen puzzelen en belde dezelfde dag terug met 3(!) alternatief data dat ze konden regelen door het schuiven in hun planning. Ook de nazorg hebben wij zeer positief ervaren. Alles moesten testen en vol belasten en elk klein dingetje moesten we doorgeven. Alles werd serieus genomen en direct, echt dezelfde dag nog, opgelost.
Kloosterman keukens zijn van TOP kwaliteit, maar hun service is eigenlijk nog veel beter.

Helemaal niets!

Machiel uit: Bussum

29-05-2017

Positieve ervaring:
Goed geholpen door Bas. Goed advies, mooi ontwerp. Alles goed geregeld, van ontwerp tot montage geen zorgen over gehad. Erg fijn bij een drukke verbouwing!
Top resultaat!

Gertjan uit: Huizen

25-05-2017

Positieve ervaring:
Zoals hierboven aangegeven zijn we keurig geholpen met een mooi ontwerp en hele mooie keuken. Zeer tevreden met het resultaat!!

Angele uit: Blaricum

23-05-2017

Thijs uit: Blaricum

13-05-2017
9,8

Positieve ervaring:
Van advies tot installatie voelde vertrouwd aan. De installatie liep gesmeerd en de nazorg was snel.

06-05-2017

Manon uit: 's - Graveland

05-05-2017

Positieve ervaring:
Zeer kundig en vriendelijk geholpen van ontwerpfase t/m installatie

T uit: Amsterdam

04-05-2017

Positieve ervaring:
We zijn heel blij met de nieuwe keuken en willen ook de mensen van Plexa aanraden. Bij het weghalen van de oude en het installeren van de nieuwe keuken gaan zij zeer vakkundig te werk.

Anke uit: Naarden

21-04-2017
5,2

Ervaring met: keuken en badkamer

Positieve ervaring:
De schilder en elektricien waren super. Ook de man die de douche gemonteerd heeft.

Negatieve ervaring:
De keuken en badkamerspullen zijn geleverd en daarna was het geld binnen en hebben we alles zelf qua nazorg moeten regelen.
Als klant hebben we heel veel stress gehad van dit bedrijf.

Philip uit: Hilversum

21-04-2017
9,5

Positieve ervaring:
Alles vanaf het begin tot aan het eind allemaal volgens afspraken verlopen. Tussentijdse aanpassingen/aanbevelingen werden zeer professioneel uitgevoerd.

Geen enkele