Beoordelingen Klantenvertellen

8,8
107 beoordelingen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

  • Totaal oordeel 8,6
  • Klantvriendelijkheid 9,0
  • Bereikbaarheid (tel/ email) 8,8
  • Communicatie 8,7
  • Service en advies 8,6
  • Medewerkers 8,9
  • Gebruikersgemak 8,7
  • Betrouwbaarheid 8,8
  • Toegevoegde waarde 8,8
1451 t/m 1460 van 1468 beoordelingen

21-09-2009
10

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 3-10

Branche: webshop

Positieve ervaring:
Super

Aanbeveling: ja

Henri uit: Waalwijk

14-08-2009
8,4

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 3-10

Branche: bouwnijverheid

Positieve ervaring:
Klantenvertellen is een fijne indicator, waarmee je zwakke plekken in je bedrijf kunt opsporen.

Aanbeveling: ja

Mascha uit: Oss

31-07-2009
8,4

Functie: medewerker afdeling sales

Aantal medewerkers: 21-50

Branche: industrie

Aanbeveling: ja

Pieter uit: Rotterdam

31-07-2009
8,7

Functie: operationsmanager

Aantal medewerkers: 51+

Branche: bouwnijverheid

Aanbeveling: ja

Dave uit: Tilburg

31-07-2009
7,3

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 0-2

Branche: groothandel

Positieve ervaring:
Altijd leuk als je positieve ervaringen op jouw site kan vermelden. Bovendien blijkt toch dat je wordt gevonden door Google

Negatieve ervaring:
Benchmark zegt me persoonlijk erg weinig; je vergelijkt met bedrijven die op jouw lijken, maar eigenlijk niet verglijkbaar zijn.
En het feit dat je (om vnl. bovenstaande reden) geen eigen vragenlijst kunt maken, vindt ik nog steeds een min-punt.

Aanbeveling: ja

Dick uit: Sprang - Capelle

30-07-2009
8,6

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 3-10

Branche: groothandel

Aanbeveling: ja

ben uit: Tilburg

30-07-2009
8,0

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 0-2

Branche: industrie

Positieve ervaring:
Eenvoudig concept. Goed toegankelijk voor potentiële klanten

Negatieve ervaring:
Respons op enquetes zou nog hoger zijn wanneer er aan de "uitnodiging" een persoonlijk tintje kon worden gegeven.

Aanbeveling: ja

Dennis uit: Veenendaal

30-07-2009
7,8

Functie: marketingmanager

Aantal medewerkers: 51+

Branche: dienstverlening

Positieve ervaring:
KlantenVertellen past uitstekend in de trend om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Het is een prima tool om de consument extra onafhankelijke informatie te kunnen geven omtrent dienst- en serviceverlening.

Negatieve ervaring:
Wij hebben eigenlijk geen negatieve ervaringen. Wij zouden wel graag een reactie op de negatieve ervaring willen kunnen plaatsen om zo aan te geven hoe we naar gehandeld hebben.

Aanbeveling: ja

30-07-2009
9,0

Functie: directeur marketing / sales

Aantal medewerkers: 21-50

Branche: industrie

Positieve ervaring:
Jeroen, je weet, dat wij hier een goed instrument mee in huis hebben gehaald.
Ik ben benieuwd naar de "vernieuwde module", welke meer flexibiliteit in zich heeft.
Maar dat zien we over een maand of twee wel.
Groetjes
Hans van Heyster

Aanbeveling: ja

Dennis uit: Hooge Mierde

30-07-2009
8,8

Functie: directeur / eigenaar

Aantal medewerkers: 0-2

Branche: dienstverlening

Positieve ervaring:
Doordat klanten aangeven wat ze van je bedrijf vinden kun je hierop inspelen voordat het te laat is. Klanten zijn eerlijker via een enquete wat ze van je vinden als dat ze het rechtstreeks tegen je vertellen

Aanbeveling: ja