Beoordelingen Kemerink voet & beweging

josé uit: Diepenveen

17-09-2019
8,5

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

De behandelaar denkt mee, verplaatst zich in de situatie, geeft tips b.v. Dempende zolen, en een eerlijk antwoord op gestelde vragen zoals b.v. materiaal keuze, hoogte, soort zolen, net/zonder hak

Verbeterpunten / tips:
De uitvoering ( werkplaats) nav een afbeelding voor het model, knap uitgevoerd tot in detail
Ik ben heel tevreden!

Misschien soms nog wat puntjes op de i , wat de afwerking betreft: uit enkele vorige ervaringen:
Tongen gelijk, klitterband op dezelfde hoogte per schoen (nav verschuiven van de tong) en op beide schoenen

Martha uit: Heerenveen

17-09-2019
5,6

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Het spijt me,dat ik deze enquête niet zo goed kan invullen.
De schoenen van Gieneke(fonteinkruid) waren deze keer helemaal niet goed en jullie hebben na veel aandringen van ons en fonteinkruid toegegeven dat het inderdaad niet goed was.
Nieuwe schoenen gekregen en deze wil ze ook wel eens weer niet aan.Wij waren altijd tevreden tot nu......

Verbeterpunten / tips:
Goed naar de ouders luisteren. Gieneke heeft het Angelmansyndroom en daardoor zijn haar voeten heel gevoelig.

marie-louise uit: harderwijk

16-09-2019

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Ervaring met podoloog Tamar zijn erg goed, zeer deskundig en klantgericht.

Verbeterpunten / tips:
Ervaring met de financiële afhandeling verdient verbetering. Foutieve factuur sturen, onterecht herinnering ontvangen. Uiteindelijk wel goed opgelost

sinie uit: ommen

16-09-2019

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

bij kemerink hebben ze alle tijd voor je en zijn erg vriendelijk

nee

jantien uit: kampen

15-09-2019

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

tijdens het aanmeten van de steunzolen voelde ik mij serieus genomen. Er werd oprecht aandacht aan m'n voeten en voetproblemen besteed.sinds ik weer steunzolen draag voel ik minder vermoeidheid in mijn voeten.
wat ik ook goed vind is het advies op maat en op papier wbt oefeningen voor romp en voetstabiliteit.

Verbeterpunten / tips:
zou ik zo niet weten, ik ben tevreden. hartelijk dank.

14-09-2019

Loekie uit: Zwolle

12-09-2019

Recent heb ik ervaring met: semi- orthopedische schoen

Wim uit: Ens

Louise uit: dronten

7,8

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

ik heb pas een screening in januari 2020 dus bovenstaande vragen zijn eigenlijk zinloos want jan.2019
heb ik zooltjes gekregen

Verbeterpunten / tips:
op tijd plannen nieuwe afspraak en graag op de tijd die een client aangeeft graag te willen zoals ikaltijd aangeef als eerste te willen zijn.

ML uit: Kampen

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Heb steunzolen bij Jan Hagen laten maken omdat ik scoliose heb.voorheen ging ik naar een podoloog in Kampen maar dat beviel me niet zo.aangezien Jan kundiger is, heb ik voor hem gekozen!mijn ervaring is goed ,hij is vriendelijk en neemt de tijd en kijkt goed waar de klachten vandaan komen.het zijn fijne steunzolen niet zo dik , dus voortaan weer naar Zwolle voor Steunzolen!