Beoordelingen Kemerink voet & beweging

• Nazorg 8,4
  • Betrouwbaarheid 8,5

Raymond uit: Zwolle

19-12-2018

Recent heb ik ervaring met: werkschoenen

mijn ervaring tot nu is positieve, mijn is minder maar nog niet helemaal. misschien moet nog iets aangepast.

nee niet echt

Anja uit: Hattem

09-12-2018

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Heb 2, 5 maand geleden steunzolen aangemeten gekregen i.v.m..hielspoor. Zie nog weinig verbetering en de laatste tijd zelfs wat verslechtering van pijn bij de peesplaten. Maar de zolen zitten -na wat kleine aanpassingen - goed. Een hielspoor schijnt langdurige kwestie te zijn, de klachten kunnen ook door overbelasting komen..De tijd zal het leren, hoe het zich ontwikkeld. Werd bij Kemerink in ieder geval vriendelijk en snel geholpen.

ilona uit: hattem

06-12-2018

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Vond het zeer prettig om geholpen te worden bij jullie
draag mn schoenen met veel plezier!!

jg uit: zwolle

04-12-2018

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Vriendelijk en voor zover ik kan beoordelen .kundig.ben erg goed geholpen en ben nu van mijn klachten af.

Vind het nogal duur.

Maria uit: Zwolle

01-12-2018

Alien uit: Elburg

29-11-2018
7,0

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Vriendelijk geholpen. In eerste instantie tevreden over de geleverde schoen. Echter bij controle bleek er sprake te zijn van een drukplekje. Desondanks werd de schoen niet aangepast, waardoor er uiteindelijk een wond ontstaan is.

Pauline uit: Zwolle

28-11-2018
7,8

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Doordat ze veel rechterop loopt van deze schoenen,
heeft ze iets meer tijd nodig om te wennen.
Een hele dag lukt nog even niet.

n.v.t

Ida F.W. uit: Zwolle

7,9

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Wij vinden dat het proces om nieuwe steunzolen te verkrijgen prima is verlopen.

Verbeterpunten / tips:
Waarom u niet rechtstreeks met de zorgverzekeraar afrekend, zodat de klant het niet hoeft voor te schieten.
Het betreft toch al gauw een paar honderd euro.

Jenny uit: Hasselt

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Nadat ik nieuwe steunzolen had gekregen kreeg ik klachten aan mijn tenen. Er zijn toen nieuwe zooltjes voor mij gemaakt van ander materiaal en deze zijn meer comfortabel dan de zolen die ik eerder had. Er wordt altijd met zorg gekeken wat er veranderd kan /moet worden. Heel blij mee.

Verbeterpunten / tips:
Als ik de zooltjes draag ( deze, maar ook de vorige ) in lage schoenen maken ze bijna altijd geluid.. ondanks het strooien met talkpoeder. Dat ervaar ik wel als hinderlijk. In hoge schoenen heb ik er geen last van.

Marianne uit: Raalte

9,6

Recent heb ik ervaring met: steunzolen, werkschoenen

Deze ervaring was voor mij nieuw ook steunzolen zijn voor mij nieuw nu ik er op loop na een wen periode gaat het nu een stuk beter de krampen nemen af en het lopen en er op staan gaat prima met al een goede verbetering dank u wel hier voor

Verbeterpunten / tips:
Nee voor mij is het een prima zo