Beoordelingen Kemerink voet & beweging

Willem uit: Zwolle

10-12-2017
6,1

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Eerste afspraak met de heer Wolf was geen succes. Had blijkbaar het dossier er niet op nageslagen. Bij de fabricage van de schoen is er geen rekening gehouden met de klachten. Nu moet ik nieuwe schoenen nemen om de schoen te verbeteren.

Verbeterpunten / tips:
Goed kontakt met de orthopeed was beter geweest om de klachten van mij waar het eigenlijk omging goed te verhelpen. Is niet gebeurt blijkbaar. Later geprobeert een en ander te verbeteren.

Aart uit: Zwolle

29-11-2017
3,8

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Mijn vraag was om wandelschoenen die verbetering van lopen met versleten enkel zouden geven. Als ik de schoenen van Kemerink gebruik heb ik enkele dagen pijn. Het kan toch niet dat normale schoenen met een zooltje van een podotherapeut een veel beter resultaat geven dan jullie speciale schoenen na vier bezoeken en vele honderden Euro's (eigen risico). ZEER ONTEVREDEN

Verbeterpunten / tips:
Zorgen voor een beter resultaat

J uit: Dedemsvaart

28-11-2017
4,3

Recent heb ik ervaring met: orthopedische schoen

Zolen zijn na twee maanden gebruik stuk. Werd aangeven dat ik het kwam door zuur. Dit is onmogelijk of hebben de schoenen last van zurenregen? Ook zijn de schoenen vrij snel lek. Schoener er toch om op te lopen.

Verbeterpunten / tips:
Klant meer serieus nemen en niet zo arrogant zijn

Joop uit: Hasselt

27-11-2017

Nee

Jack uit: Ommen

27-11-2017
7,8

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

moest heel erg wennen nadat de zool was aangepast heb ontzettend zere enkels en voeten gehad

Gertjan uit: Zwolle

25-11-2017
9,6

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Ik ben in alle opzichten uitstekend geholpen bij Kemerink; allereerst bij het aanmeten van mijn steunzolen en vervolgens bij de nacontrole toen er nog een kleine aanpassing is aangebracht (dun stukje kurk onder één van de zolen).

Verbeterpunten / tips:
Nee, ik beveel Kemerink zonder meer aan bij eenieder met "voetproblemen"......

jan uit: zwolle

25-11-2017

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

nog ff afwachten verder wat de steunzolen betreft...tot nu toe bevallen ze prima

Frank uit: Wezep

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

Zeer vriendelijk (ook aan de balie) en deskundig personeel. Gemoedelijke sfeer in het gebouw/praktijk.
Ik zit nu nog eigenlijk in een proeftijd maar mochten er klachten zijn dan kan ik direct een afspraak maken.

Verbeterpunten / tips:
Voor dit moment niet, tot nu toe is alles uitstekend verlopen.

Paulien uit: Hellendoorn

7,4

Recent heb ik ervaring met: steunzolen

goed behandeld, alleen nu ik problemen heb ,moet ik langer wachten,ben ik 9 jan . pas aan de beurt

Verbeterpunten / tips:
niet nu daar, en dan weer op een andere plek af spreken

Sybille uit: Kampen