Beoordelingen John Beerens

8,5
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding 8,6

Karen uit: Utrecht

20-04-2019

Goede persoonlijke advisering en snelle altijd correcte levering. Zeer aan te bevelen!

Aniek uit: Aarle-Rixtel

7,7

Prima website met goede beschrijvingen van de producten. Duurde wel iets langer bij het bestellen en afhalen bij een afhaalpunt.

19-04-2019

Alle merken, veel keuze in producten Snel en verzorgd verstuurd in een leuke doos.

Kelly uit: Afferden

9,8

Ik heb 2 keer deze shampoo en haarmasker hier bestelt en ben super tevreden hij werkt echt super goed en word snel geleverd

Susan uit: Hengelo

19-04-2019

Zeer snelle levering, duidelijke website!
Zal zeker weer wat bestellen

Denise uit: Losser

1,5

Waardeloos, je besteld een artikel op 4 april tot op heden nog steeds niet geleverd het is nu 19 april.
je wordt nergens van op de hoogte gebracht je moet overal zelf achter aan bellen.

net weer gebeld en ze kunnen mij nog steeds niet zeggen wanneer het artikel wordt geleverd, de keus was dat ik de order wel kon annuleren.

echt waardeloos!!!
beveel deze webshop ook totaal niet aan.

Samantha uit: Leidschendam

Silvia uit: Langeweg

18-04-2019

Ruime keuze, goede informatie over product op de website, goede prijs, zeer snelle levering, kortom top!

Esmee uit: Den helder

18-04-2019

Na dat de stijltang die ik had besteld niet op voorraad was, hebben ze een gratis deelbestelling aan gemaakt en daar bij heb ik een mooi extra serum ontvangen! Ook hebben ze mij steeds vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, kortom netjes opgelost ! Ook de lang verwachte bestelling liet niks aan mijn wensen over :)
Met vriendelijke groet
Een tevreden klant!