Beoordelingen JB. Vlaming & Zonen B.V (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,6
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,5

Lotte uit: Amsterdam

15-10-2018

Verbeterpunten:
Engelstalige stukken bieden nog enige ruimte voor verbetering.

Laurens uit: Houten

09-10-2018

Positieve ervaring:
Afspraken keurig nagekomen. De voorman was helder en duidelijk in zijn communicatie en erg prettig in de omgang. De handy man is op het laatste moment toch nog bijgeleverd en hij heeft keurig werk afgeleverd. Het aansluiten van de computers is ook keurig gedaan en de kabels zijn netjes weg gewerkt. De rest van het team was ook fijn om mee te werken.

Caroline uit: Amsterdam

05-10-2018
7,9

Positieve ervaring:
Hele vriendelijke en hulpvaardige verhuizers, niets was teveel moeite

Verbeterpunten:
Verhuizers te vroeg aangestuurd op de ophaaldag dus moesten ze wachten, onhandig voor de verhuizers en de ons als opdrachtgever

Maarten

01-10-2018

Anke uit: Amsterdam

26-09-2018

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
Samenwerking met Vlaming is altijd goed. Er wordt adequaat en proactief gereageerd en alles gaat altijd in goed overleg. Team is erg zelfstandig en met de juiste instructies gaat zit er voor de opdrachtgever weinig extra werk aan. Afspraken worden goed nagekomen.

Verbeterpunten:
Mijn ervaringen met de afgelopen verhuizingen zijn zeer positief. Als er al iets was, dan werd het meteen en correct opgelost.

Pauline uit: Almere

25-09-2018

Positieve ervaring:
Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Denken goed mee. Professioneel en vriendelijk personeel. Korte heldere lijnen, duidelijke communicatie.

Sander uit: Amsterdam

25-09-2018

Positieve ervaring:
Flexibel en betrouwbaar in een omgeving waar het toch lastig is door de vele medewerkers die door blijven werken en hun eigen wensen hebben.

Verbeterpunten:
Vaste voorman van begin tot het einde, in ons geval ging het overigens heel goed maar helaas door ziekte (wat uiteraard kan gebeuren) een klein beetje inefficiëntie bij een van de verhuisfases.

Tim uit: Amsterdam

20-09-2018

Mike uit: Amsterdam

30-08-2018

Positieve ervaring:
Professionele en betrouwbare partij.

Verbeterpunten:
Graag een gespecificeerde kostenopgave in de offerte.

Mirjam uit: Amsterdam

27-08-2018
9,6

Positieve ervaring:
Het blijft altijd een spannende gebeurtenis, een (kantoor)verhuizing maar dankzij Vlaming is dit helemaal goed gekomen. Het zijn gezellige harde werkers waardoor de dag uiteindelijk top is verlopen!