Beoordelingen JB. Vlaming & Zonen B.V (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,6
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,5

Eveline uit: Amsterdam

09-10-2019

Positieve ervaring:
Twee dagen lang ging de verhuizing vlekkeloos. Een groep met toegewijde, vakkundige en betrokken verhuizers hebben dit zo snel voor elkaar gekregen!

Betty uit: Amsterdam

26-09-2019

Positieve ervaring:
Zeer aardige, kundige en vrolijke verhuizers die absoluut niet bij de pakken gingen neerzitten. Integendeel! Alles zeer vlot uitelkaar gehaald, overgebracht en weer in elkaar gezet.

Macarena uit: Amsterdam

23-09-2019

emile uit: Nice

17-09-2019

vriendelijkheid, flexibiliteit, professioneel

Verbeterpunten:
- opslag facturatie was niet regulier, twee kwartalen werden binnen 3 weken gestuurd (een laat, een vroeg) wat mij deed vragen of er wellicht financiele problemen waren
- planning van aankomst in Frankrijk, we hebben ons gehaast om zelf sneller vanuit NL te reizen om uiteindelijk toch pas de verhuizers niet lunchtijd maar in avond te zien komen

Elsemiek uit: Amsterdam

10-09-2019

Positieve ervaring:
Heb de dagen van verhuizing als zeer positief ervaren. Cor als voorman! Wat een topper is hij.

Verbeterpunten:
Zorg dat er meteen voldoende stickers en pakpapier van glazen bezorgd worden.

Desiree uit: Amsterdam

04-07-2019
8,1

Positieve ervaring:
Wij hebben onze kantoorverhuizing met Vlaming als zeer prettig ervaren. De verhuizers zelf waren prettig in de omgang, zeer vak-deskundig en enorm harde werkers. En top bedrijf om je verhuizing mee te regelen.

Jindra uit: Amsterdam

31-05-2019

Positieve ervaring:
Offerte was vakkundig. Advies was vakkundig. Alles stipt op tijd. Service prima met de dozen brengen en overtollige dozen halen. Goed klik met Jaap en met de verhuizers maar ook met de back-office i.v.m. plannen en afspraken.
Kortom het was zorgeloos, efficiënt, vakkundig en vriendelijk. En niets was teveel er was overal een oplossing voor.

Ik zou het niet weten.

Clara uit: Amsterdam

08-04-2019

Positieve ervaring:
Heel zorgeloos verhuisd door Vlaming. Accountmanger denkt mee, zorgt dat hij betrokken blijft en daardoor ging samenwerking met voorman ook soepel. Zelf na de verhuizing toch nog een paar kleine items verhuizen was voor Vlaming geen probleem.

Verbeterpunten:
Communicatie tussen voorman en Catawiki mocht wel iets beter, met name door onverwachte verandering in Voorman. Dat had ook kleine misverstanden kunnen voorkomen.

Peter uit: Amsterdam

30-01-2019

Positieve ervaring:
Wij waren laat met aanvragen verhuizing, na telefonisch contact volgde snel afspraak om verhuizing op te nemen, er werden gelijk dozen geregeld voor de volgende dag. Tussentijds een wijziging aangebracht voor opslag van zaken. Dit werd snel en soepel opgepakt. Offerte kwam compleet en volgende dag al binnen. Complimenten voor de snelheid, zorgvuldigheid en het nakomen van alle afspraken.

Bert

30-01-2019