Beoordelingen Jan de Jong Top Movers (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,6
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,8

Monique uit: Groningen

06-09-2019

Positieve ervaring:
Ik ben niet degene die het geregeld heeft. Dat is mijn echtgenoot Frank Hofstede, bereikbaar op frank@movingspirits.nl
Hij zal meer info kunnen geven over het totale traject.
De verhuizers heb ik een deel van de dag meegemaakt en dat was heel prettig. Ze werken snel, vakkundig en tegelijkertijd is de sfeer goed en gezellig.
Deze mail is naar Bouwina gestuurd maar zij is niet aanwezig geweest bij de verhuizing

Petra uit: Buitenpost

06-08-2019
7,9

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Henriette uit: Eelde-Paterswolde

20-06-2019

Ik beoordeel als: Onderwijsinstelling

Positieve ervaring:
De verhuizing verliep nog sneller dan verwacht. Top!

agneta uit: arnhem

Harriët uit: Groningen

23-01-2019

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
In de voorbereiding wordt er vanuit Jan de Jong Movers een aantal handige verhuistips beschikbaar gesteld en op de offerte is duidelijk omschreven wat wij konden verwachten van het team op de dag van de verhuizing en wat zij van ons verwachten.
Op de verhuisdag werd een deel van onze inboedel zorgvuldig ingepakt door de verhuismedewerkers van Jan de Jong. Ze werken in teams, waarbij er meerdere vrachtwagens rijden. Zelfs een uiterst gevoelig en duur apparaat werd met een extra verzekering vervoert naar ons nieuwe onderkomen. Tijdens de verhuizing is er qua inboedel geen schade ontstaan aan onze spullen. Er is alleen 1 klein lampje kapot gegaan in het nieuwe pand. Dit werd door de medewerker die deze per ongeluk had stukgemaakt direct aan ons gemeld.

Herre uit: Eelde

09-12-2018

Positieve ervaring:
goede partij voor elke verhuizing, solide oplossingen en afspraak is afspraak

Louisa uit: Groningen

06-12-2018

Positieve ervaring:
De 1e verhuizing van archieven is conform de opdracht uitgevoerd. Het is prima verlopen. De 4 verhuizers hebben 153 dozen ingepakt die op 6 pallets naar Hoogkerk zijn gebracht. Ik vond het heel prettig om met dit team verhuizers samen te werken. Dank daarvoor aan de verhuizers. Volgens OASIS hebben de verhuizers zich keurig aan de regels gehouden. Persoonlijk hoop ik dat dit team verhuizers ook de 2e verhuizing van archieven gaan doen.
Het vorenstaande heb ik op 29-11-2018 ook reeds per mail aan Erik van der Pijl medegedeeld.

Aetsje uit: Groningen

12-11-2018