Beoordelingen Inbox Storage

Renee uit: Leiden

26-04-2018

De volgende diensten afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Fantastisch! Ontzettend behulpzaam, meedenkend en probleemoplossend!

Anderson uit: Hilversum

26-04-2018

De volgende diensten afgenomen: Stalling

ervaring:
Zeer prettig. Altijd vriendelijk en bereikbaar. Professioneel en toch erg persoonlijk in het contact. Er word net en correct met je omgegaan. Ik ben zeer tevreden en zodra het weet tijd is laat ik mijn motor weer door ze ophalen.

Ilija uit: Gouda

19-04-2018

ervaring:
Dank je wel voor alle goede zorgen voor de spullen en de service. Ook Jimmy bedankt, voor de vriendelijkheid en behulpzaamheid. Super bedankt en als ik weer ruimte te kort kom weet jullie te vinden.

J. uit: Gouda

13-04-2018

ervaring:
Door Jimmy zeer vlot en vriendelijk geholpen met het huren van de juiste opslagruimten.
Heel fijn ook dat we droog kunnen in- en uitladen en dat er karren beschikbaar zijn voor het vervoer naar de gehuurde box.

Eric uit: Gouda

12-04-2018

Ik heb beoordeeld als: Particulier

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen, Stalling

ervaring:
Samenvattend: prima netwerk, uitstekende marketing en sales en tegelijk erg rammelende
(backoffice) operations, zowel "handmatig" als geautomatiseerd. In mijn beeld heb je erg veel baat bij een (verbeterd) ontwerp van je werkprocessen en een sterke operations manager, iemand die dat
voortdurend voor je najaagt.
Maar dat kom ik graga in (veel) meer detail en met vorobeelden persoonlijk vertellen

Lars uit: Den Haag

09-04-2018

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Fijne custom made service tegen een prima prijs! Ook heel vriendelijk en goed geholpen door Rik.

Ron uit: Gouda

08-04-2018

ervaring:
Leuke aardige service van Jimmy .

Jennifer uit: Gouda

05-04-2018

ervaring:
Ik werd fijn geholpen . Het word duidelijk uitgelegt hoe het werkt en er wordt fijn meegedacht .

Marianne uit: Amstelveen

29-03-2018

ervaring:
Santa Balgobind ook prima service gegeven.
Zij zorgde dat mijn marktplaats bankje werd opgehaald in Gouda en bij de opslagruimte kwam. Top !!vlotte service, prima geregeld alles.Anil heeft het opgehaald en gebracht .
Was een jonge jongen (ben even zijn naam kwijt)die het heel goed aanpakte en zorgvuldig!Jullie kunnen nakijken.

Alwin uit: Hendrik Ido Ambacht

28-03-2018

De volgende diensten afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
In zijn algemeenheid zeer tevreden met de haal-bewaar-breng dienst. Ideaal als je tijdelijk wat moet opslaan bij bijvoorbeeld een verhuizing.
We hadden wel wat onduidelijkheid over prijzen. Uiteindelijk werd het duurder dan ik oorspronkelijk had gedacht. Het gesprek wat ik hierover had met de organisatie was open en prettig en we zijn er samen goed uitgekomen. Vandaar ook een goede beoordeling op klantvriendelijkheid (geldt overigens ook voor sjouwhulp / chauffeurs). Halen heb ik op 7 gezet, omdat ze eerder waren dan afgesproken, waardoor mijn hulpkrachten nog niet aanwezig waren.