Beoordelingen Inbox Storage

• Klantvriendelijkheid 9,4

brigitte uit: Gouda

24-03-2017

ervaring:
ik ben heel erg tevreden fijne vrouwlijke medewerker aan de balie helaas weet ik haar naam niet meer

Marjolein uit: Gouda

21-03-2017
7,0

Netjes en snel geholpen.

uit: Gouda

11-03-2017
8,5

ervaring:
Klantvriendelijk en behulpzaam team! Erg betrokken en maken graag een praatje. Als er iets is wordt dat snel opgelost.

Jasper uit: Den Haag

05-03-2017

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Kon snel een afspraak maken. Meubels konden binnen paar dagen opgehaald worden. Kreeg advies over hoe de meubels beschermd konden worden. De meubels zijn niet beschadigd geraakt tijdens het halen, terug brengen en opslag. Goed via whasapp te communiceren. Ik ben goed geholpen met alles. Klantvriendelijk.

Magda uit: Bodegraven

04-03-2017
9,5

De volgende diensten afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Ik ben geweldig geholpene met alles van de info vragen tot en met het terugbrengen. Alleen is er voor de volgende maand (maart)wederom €100,00 afgeschreven en de opgeslagen meubels zijn 27 februari teruggebracht.verder is alles fantastisch verlopen. Ik zal jullie zeker promoten.

Michel uit: Gouda

01-03-2017
9,7

ervaring:
Hele vriendelijke ontvangst bij binnenkomst door Jimmy.
Hij heeft ons de verschillende mogelijkheden laten zien, n.a.v. onze behoefte voor opslagruimte.
Ook de prijsuitleg was duidelijk. Ook hier gewezen op bijvoorbeeld korting bij 12 maanden huur.
Jimmy heeft alle tijd genomen om onze vragen te beantwoorden, zodat wij uiteindelijk een goede keuze hebben kunnen maken.
TOP !!

Jeroen uit: Gouda

27-02-2017

ervaring:
Positieve ervaringen in contact, beschikbaarheid en bereikbaarheid van gebouw en opslagruimte.
Temperatuur en luchtvochtigheid wat minder waardoor niet elk artikel er even goed kan worden opgeslagen.
Rondom facturering en administratie verliep alles zeer goed.

Michelle uit: Gouda

27-02-2017
8,5

ervaring:
Super! Makkelijk en betrouwbaar.

Rijsdijk Bestratingen Gouda vof uit: Gouda

15-02-2017

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

ervaring:
Prima service, ook bij opzeggen

Jeroen uit: Rijswijk

09-02-2017

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Net voor onze verhuizing (nov 2016) zijn we in contact gekomen met Jimmy. We wilden graag onze spullen tijdelijk opslaan via Inbox Storage en onze spullen dus 2x verhuizen (vanuit oude huis naar opslag en opslag naar nieuwe huis). Vanaf het begin super contact met Jimmy, erg behulpzaam, denkt goed mee, zeer professioneel en bovenal een hele gezellige, goede vent om mee samen te werken! Ik beveel Inbox Storage van harte aan maar in het bijzonder de werkwijze van Jimmy!