Beoordelingen Inbox Storage

Daphne uit: Gouda

01-04-2017

Els uit: Krimpen aan den IJssel

ervaring:
Santa heeft van het begin tot het einde onze opslagperiode uitstekend begeleid. Vooraf gaf ze vriendelijk correctie telefonische informatie en gedurende de opslagtijd altijd een vriendelijke groet of praatje. JImmy hielp ons geheel vrijwillig toen ik met wat grote spullen aankwam zetten. We zijn zeer correct behandeld. Ook mochten we een keer iets laten afleveren zonder dat we zelf aanwezig waren. De storage is zeer schoon en goed onderhouden. We hebben met veel plezier de opslagbox gehuurd en mochten we weer eens opslagruimte nodig hebben, dan is voor ons de keuze snel gemaakt.

Reinier uit: Reeuwijk

ervaring:
Alles prima, alleen is tweede verdieping lasting bereikbaar.

Robbert uit: Haastrecht

ervaring:
wij waren pas om 17.30 uur bij de opslag voor de oplevering. gelukkig was Jimmy en zijn collega nog aanwezig en werden wij nog keurig geholpen! terwijl de vestiging om 17.00 uur gesloten was en alle systemen waren afgesloten!

brigitte uit: Gouda

24-03-2017

ervaring:
ik ben heel erg tevreden fijne vrouwlijke medewerker aan de balie helaas weet ik haar naam niet meer

Marjolein uit: Gouda

21-03-2017
7,0

Netjes en snel geholpen.

uit: Gouda

11-03-2017
8,5

ervaring:
Klantvriendelijk en behulpzaam team! Erg betrokken en maken graag een praatje. Als er iets is wordt dat snel opgelost.

Jasper uit: Den Haag

05-03-2017

De volgende diensten afgenomen: Opslagruimte , Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Kon snel een afspraak maken. Meubels konden binnen paar dagen opgehaald worden. Kreeg advies over hoe de meubels beschermd konden worden. De meubels zijn niet beschadigd geraakt tijdens het halen, terug brengen en opslag. Goed via whasapp te communiceren. Ik ben goed geholpen met alles. Klantvriendelijk.

Magda uit: Bodegraven

04-03-2017
9,5

De volgende diensten afgenomen: Halen, Bewaren & Brengen

ervaring:
Ik ben geweldig geholpene met alles van de info vragen tot en met het terugbrengen. Alleen is er voor de volgende maand (maart)wederom €100,00 afgeschreven en de opgeslagen meubels zijn 27 februari teruggebracht.verder is alles fantastisch verlopen. Ik zal jullie zeker promoten.