Beoordelingen IMK Opleidingen BV

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

Mevrouw F. de Vries-Meindertsma

01-03-2019

Training: Opleiding Human Resource Management A

De cursus sluit goed aan op de praktijk. Blij met de cursusmappen, goed te gebruiken als naslagwerk. Jammer dat de theorie hier en daar verouderd was (obv recente wetsveranderingen). De trainer blonk geweldig uit in haar persoonlijke benadering en het leiden van de groep in het delen en begeleiden van praktijkervaringen.

Meneer L.E. Selder

Training: Opleiding Middle Management A

het was een hele leuke goeden en leerzamen opleiding veel dingen in praktijk al kunnen toevoegen locatie goed bereikbaar meteen langs de snelweg goede service en tot slot hennie schreurs leuke leraar veel vak kennis en brengt het op een leuke manier over .

Meneer L.W.C.P. Geurts

Training: Opleiding Accountmanagement A

Geheel naar verwachting.
Heel praktisch gericht en direct toepasbaar in de eigen praktijk.
De relatie tussen theorie en praktijk werd door de docente op praktische manier begrijpelijk overgebracht.
Met name de interactie met de medestudenten heb ik als zeer positief ervaren.

Mevrouw A.E.M. Schackman

Training: Opleiding Middle Management A

Zeer leerzaam en op een plezierige manier gegeven. Zowel de leerboeken als de onlineomgeving waren prettig om mee te werken. Het lesmateriaal was overzichtelijk en er was genoeg tijd om huiswerk te maken. Het aantal cursisten was net genoeg om persoonlijke aandacht te kunnen ontvangen. Het was prettig om de theorie examens op een zelf gekozen locatie te plannen.

Mevrouw H.M.L. Marcellis-van Dijck

Training: Opleiding Human Resource Management A

Ik vond het erg leerzaam, maar ook gezellig. Veel van wat we geleerd hebben, kan ik in mijn praktijk situatie toepassen. Dat wat ik zocht in een opleiding, dat heb ik bij jullie gevonden. Ook ben ik zeer tevreden over mijn trainer Kristel. Haar uitleg en haar ervaring hebben me zeer geholpen. Ook over haar snelle reacties ben ik erg te spreken. Wellicht volgt er nog een training bij IMK voor mij, maar dan ook weer in de winterperiode.

Mevrouw A. Lemaire-van Ingen

25-02-2019

Training: Opleiding Human Resource Management A

De opleiding HRM-A sluit goed aan op de dagelijkse praktijk. De trainer vult de lesstof uit het boek aan met voorbeelden en praktische toepassingen. Ze heeft een plezierige manier van presenteren en terugkoppelen en weet de aandacht van de groep goed vast te houden. Het contact met en de uitwisseling tussen de deelnemers heeft zeker een grote meerwaarde. De locatie vanBCN Rotterdam is prima bereikbaar en de verzorging en faciliteiten bijzonder goed.
Er zijn wat verbeterpunten als het gaat om de kwaliteit van het schriftelijke materiaal, en de internetomgeving is soms wat weerbarstig.

Mevrouw L. Oosterdijk

21-02-2019

Training: Opleiding Human Resource Management A

Zeer interessant. Inspirerende docente. De locatie was goed te bereiken. Wat jammer was dat we het 2e deel van de training maar met in totaal 4 cursisten waren. Dat was een te kleine groep omdat er ook wel eens iemand ontbrak. De training werd daardoor ook met een les verkort.

Meneer M.M.G.P. Ots

Training: Opleiding Middle Management A

Het was een leerzame opleiding waarbij de nadruk op de praktijk ligt. Vooral het direct in de praktijk brengen van de behandelde stof in je eigen werkomgeving en middels interactie met medecursisten werkt zeer effectief. De trainer heeft veel praktijkervaring en weet dit goed over te brengen.

Mevrouw M.M.W. Jansen

Training: Opleiding Human Resource Management A

Ik vond de HRM A -training zeer leerzaam. De leerstof van alle vier modules is voor mij heel nuttig geweest en herkenbaar vanuit de praktijk. De verwachting die ik ervan had is zeker uitgekomen en ik merk dat ik mij, door de opgedane kennis, zekerder voel in mijn functie als HRM adviseur. Het is een aanrader voor iedereen die het HRM-vak is ingerold en op zoek is naar een stevige fundamentele basis.

Mevrouw M. Kruitwagen

Training: Opleiding Human Resource Management A

Zeer duidelijk en fijn met veel praktijkvoorbeelden. Wel jammer dat we 2x een andere lerares hadden. Kristel was zeer betrokken en altijd bereikbaar voor vragen. Als er nog een afsluitende lunch was geweest, was dat nog wel leuk geweest.