Beoordelingen iemand.nl

• Betrouwbaarheid 8,4

Fred uit: Hilversum

15-11-2018
8,2

Eindelijk een website die huishoudelijke hulp aanbiedt en die dat ook echt doet, en niet alleen maar e-mail stuurt dat er niemand is. Simpele communicatie. Goede prijs/prestatie verhouding

M.R. uit: Rotterdam

30-10-2018

Heel handig om via internet te boeken en te betalen. Geeft een betrouwbaar gevoel.
Het enige wat ik niet fijn vond was dat je automatisch 2 wekelijkse boekingen kreeg. Deze heb ik geannuleerd want wij hebben niet zo vaak een schoonmaakster nodig. Gelukkig was dit wel te annuleren. Zou wel handig zijn als je ook op de site de optie hebt voor 'eenmalig'.

Fleur

29-10-2018

Nu twee keer een schoonmaakster geregeld. Ging snel en vriendelijk. Ben tevreden over de schoonmaakster en als er vragen waren kreeg ik altijd snel en correct antwoord van de vriendelijke klantenservice.

Ben erg tevreden. De app is overzichtelijk en werkt prettig.

Manda uit: Rotterdam

28-10-2018
8,5

Zowel de telefonistes als mijn hulp altijd vriendelijk en bereid te helpen,zeer tevreden.

Yvonne uit: Den Haag

19-10-2018
1,0

Er zou vandaag iemand komen om 11 uur. Die bleek toch niet te kunnen. Vervolgens zou er iemand komen om 13 uur. Die heeft zonder afmelding verstek laten gaan. Ze kunnen deze site beter 'niemand' noemen.

Anja uit: Almere

18-10-2018

Door jullie hebben wij een perfecte schoonmaakster. We zijn heel blij met haar.

Linda uit: Voorburg

16-10-2018
7,7

Heel handig, zeker voor als een vaste hulp een keer of een tijdje niet aanwezig is.
De plotselinge prijsverhoging is minder aangenaam. Naar mensen die al gebruik maken van de dienst had daarover best een berichtje kunnen worden gestuurd.

Anton uit: Almere

10-10-2018
8,2

Het duurde drie dagen voordat ik een schoonmaker had gevonden. Nu komt de schoonmaker iedere week langs. Blij mee!!

Arghawan uit: Voorburg

08-10-2018
2,8

cristelbukasa uit: hoofddorp

29-09-2018
7,0

hallo ik ben op zoek naar werk als je een voor me heb kunt u dan me bellen dank u doeg