Beoordelingen Hutten

• Entertainment 8,5

Elsbeth

22-03-2017

Positieve ervaring:
Met grote groep 2e jaars agrarische bedrijfskundige studenten uitstekende presentatie over circulaire economie en cascadering van voedsel gehad. Hele duidelijke presentatie en interactie.

Ardy

13-12-2016

Soort evenement: Relatie event

Positieve ervaring:
Het was een kennismaking met de Verspillingsfabriek en we waren reuze benieuwd naar het verhaal hierachter.
Doel en missie volledig geslaagd met de inleiding van Bob Hutten. Bevlogen als altijd, inspireert hij en zet iedereen aan tot nadenken.

nvt

Silvia J.

Positieve ervaring:
Het evenement betrof een werkbezoek van ons team. We zijn hartelijk ontvangen, de presentatie en rondleiding waren erg interessant (vertaald in de score onder 'entertainment'. Het contact verliep, ook tijdens het voorgesprek, bijzonder prettig.

Verbeterpunten:
Er was vooraf een lijst met dieetwensen aangeleverd. Met glutenvrij was prima rekening gehouden. De kok achter het buffet gaf aan dat hij verder niets had doorgekregen, terwijl er nogal wat mensen koolhydraatarm eten (en geen brood mogen). De salade was vrij snel op omdat de mensen die wel brood mogen, ook salade namen. Terwijl dat nu juist geschikt was voor het koolhydraatarme dieet.

Thea

7,9

Positieve ervaring:
Goed meedenken, flexibel en vriendelijk.

Noot:
Kopje Entertainment hebben wij vertaald in de presentatie en de rondleiding in de Verspillingsfabriek.

Theo

7,6

Positieve ervaring:
De verspillingsfabriek is een paradepaardje t.a.v. CSR. Maar ook in de grote organisatie van Hutten is er bijzondere aandacht voor MVO.

Geen. Bezoek was prima.

Angèl

Positieve ervaring:
Het was voor onze studenten een fantastische bijeenkomst. Zeer mooi om te zien hoe jullie bedrijf letterlijk handen en voeten heeft gegeven aan het "thema" MVO door het helemaal te integreren in de bedrijfsvoering op alle aspecten. Jullie zijn een voorbeeld bedrijf, voor de studenten een bedrijf waar ze graag hun stage of afstudeeropdracht willen gaan doen.

Linda

Positieve ervaring:
Alles op locatie was goed geregeld qua ontvangst, diner en borrel, ook alle materialen e.d. waren aanwezig.

Verbeterpunten:
Hapjes bij de borrel na de uitgebreide maaltijd was niet meer nodig. Dit was achteraf zonde. Ervaring/advies vanuit Hutten hierover zou fijn zijn geweest.

Katja

Positieve ervaring:
Locatie en presentatie van Bob zijn erg goed ontvangen.
Vooral de bewustwording is goed, even met de neus op de feiten gedrukt worden.

Verbeterpunten:
De ontvangst ruimte wordt tegelijkertijd gebruikt door anderen, dit kan verstorend werken daar mensen worden afgeleid wanneer er iemand binnen komt dan wel vertrekt die niet bij de groep hoort.

Theo

03-10-2016

Positieve ervaring:
Een leerzame, gezellige en smakelijke middag in combinatie met bezoek bij Hutten Catering.

Mark

11-08-2016

Soort evenement: Congres/vergadering

Positieve ervaring:
Zeer gastvrije ontvangst door de gastvrouw.

Verbeterpunten:
Gastvrijheid slagboom medewerker. maak een aparte ingang voor personenenauto's zodat de slagboom vermeden kan worden.