Beoordelingen Hutten

13-07-2017

Susanne

12-07-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn gisteravond teruggekomen van een heerlijk weekje vakantie, wat we toch nog even hadden geboekt! Gelukkig maar, want we hebben heerlijk kunnen nagenieten!

Het begon eigenlijk allemaal tijdens mijn stage bij Hutten in de zomer van 2012, ik heb daar samen mogen werken met heel veel van jou collega's en altijd geroepen als ik dan ooit mag trouwen, dan wel op het klooster! Nou 5 jaar later had ik dan het geluk om daar te mogen trouwen.

Vanaf het eerste gesprek met Sascha, daarna het invullen van de dag met mijn oud stage begeleidster Judith, tot aan de dag zelf met Ruud. Het was gewoon fantastisch, wij hebben er geen andere woorden voor. Wat was het de 3 weken voor ons bruiloft mooi weer in Nederland... Maar het werd slechter en wij dachten het zal toch niet... en ja er was de hele dag regen voorspelt! Maar samen met Ruud nog op de dag zelf bekeken en het werd droog in de middag dus we konden naar buiten met het borrelen, maar ook de foto's konden buiten worden gemaakt.

Ik kan niet in details treden, want ieder detail was gewoon perfect! Wij kunnen jullie niet genoeg bedanken voor het verzorgen van deze speciale dag voor ons en Ruud echt waar, je hebt die dag zo soepel laten verlopen dat wij geen moment spanning hebben gehad of dingen wel goed zouden gaan. Onwijs bedankt voor alles!

Het was voor ons de mooiste dag ooit en wij gaan hier nog heel lang van nagenieten!

Groetjes Martijn & Susanne

Marieke

23-06-2017
6,7

Soort evenement: Congres/vergadering

Sanne & Tim

09-06-2017

Positieve ervaring:
IK wil iedereen hartelijk bedanken voor alles wat jullie op onze bruiloft hebben gedaan. Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf. We hebben genoten!
Zeker ook alle zorg voor ons hebben we zeer gewaardeerd!

Veerle

09-06-2017

Positieve ervaring:
De partymanager Ruud was geweldig tijdens onze bruiloft. Hij weet wat hij doet en is aanwezig maar ook onzichtbaar en regelt alles perfect achter de schermen. Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en alles was tot in de puntjes perfect geregeld. De styling was prachtig en goed verzorgd. Het diner was verrukkelijk! We kregen veel complimenten over het diner: de meeste gasten vertelden dat ze nog noot zo'n lekkere tournedos op hadden. Tijdens het feest was de bediening goed en de hapjes zagen er perfect uit en smaakte heerlijk!

Verbeterpunten:
Tijdens het feest merkte de bruidegom op dat hij vaak met een leeg glas stond. De bruid had niet veel tijd om te drinken door al jet dansen. De drankjes werden door vrienden weer aangevuld maar dit is misschien een verbeterpunt om hier nog alerter op te zijn, dat het bruidspaar altijd genoeg drinken heeft. Voor de rest was de service geweldig!!!

08-06-2017

Positieve ervaring:
Alles was super geregeld. Prettige communicatie, werd zeer goed naar onze wensen geluisterd. Locatie was schitterend, mooi verzorgd en eten was heerlijk. Wij hebben een topdag gehad! Zeer veel complimenten aan alle betrokkenen.

Verbeterpunten:
Ivm hitte gingen gasten van terras verplaatsen naar schaduw op het gras. Hier werd geen drank gebracht (na vraag van ceremoniemeester wel). Enige kleine puntje dat we ons kunnen bedenken.

Huub

29-05-2017

Soort evenement: Particulier: Feest

Positieve ervaring:
De lokatie icm het prachtige weer, waardoor we het feest buiten konden vieren

Malou

05-05-2017

Sascha

04-05-2017

Positieve ervaring:
We zijn vooraf een aantal keren langs geweest om zaken te regelen. De dag verliep heel soepel en de medewerkers waren allemaal even vriendelijk. Wij voelden ons thuis op Klooster Bethlehem en de gasten vonden het geweldig.

Patrick & Agnes

26-04-2017