Beoordelingen Hutten

Janneke

13-10-2018

Soort evenement: Particulier: Huwelijk

Positieve ervaring:
Personeel werkt erg hard en zijn erg aardig en behulpzaam.
Locatie is prachtig en aankleding zag er heel mooi uit.
Flexibel en gastvrij. Gasten en wij zelf enthousiast over het personeel. Geen moment zonder drinken gestaan en goed voor ons gezorgd. Al met al een hele relaxte dag!

Verbeterpunten:
- De pizza's waren niet goed gebakken, buitenkant gaar, binnenkant deeg. Volgens mij was het de eerste keer pizza''s maken voor die jongen. Toen ik aan hem aangaf dat ze niet goed waren, reageerde hij netjes en verbeterde hij direct. Dat kan ik erg waarderen.
- Salade was afgesproken diverse bakjes om zelf samen te stellen. Was een saaie salade waar alles al in zat, ook spekjes wat niet handig is.
- Wisselingen in aanspreekpunt en partymanager.
- Afspraken maken is lastig voor diverse mensen, Kevin kwam een keer niet opdagen terwijl het wel in zijn agenda stond (zou best netjes zijn als hij zelf een keer zijn excuses aan had geboden), De afspraakbevestiging van Jacqueline kwam niet en afspraak bleek in haar agenda half uur eerder. Partymanager belde op woensdag wanneer het ook al weer was hij dacht die avond maar afspraak stond voor vrijdagavond. Behalve het eerste niet echt een ramp maar het geeft niet echt vertrouwen.
- Diverse dingen veranderd in de tussentijd en daar is ons niets over verteld. Kwamen we toevallig achter. Het boek over allerlei mogelijkheden en styling kregen wij pas nadat we alles hadden vast gesteld. Gelukkig konden we met Jacqueline nog aanpassingen doen en heeft die ons wel alles verteld. Helaas was de afspraak met haar vlak voor onze bruiloft waardoor het voor ons niet handig was om nog andere keuzes te maken. Het was op dat moment handiger om de taart bijvoorbeeld door Hutten te laten doen, terwijl we het liefst een mooie twee/drie laags taart hadden laten maken maar Kevin had aangegeven dat hij daar geen leveranciers voor had en omdat zelf te gaan coördineren is niet leuk want je wil op de dag zelf niet bezig zijn met taarten etc.
- Communicatie tussen uitvoerend personeel en contactpersonen. Kleine dingen bleken door contactpersonen aan gegeven en uitvoerend personeel had andere informatie.
- Bestelde champagneboom is niet gebruikt.

Claire

26-09-2018
8,2

Soort evenement: Receptie/borrel

Positieve ervaring:
een hele mooie locatie. goede bediening en lekkere hapjes. goede organisatie en professionele leiding

geen

Johan

02-06-2017
9,6

Geweldige locatie, gastvrije mensen, goede samenwerking met van Doren Engineers

Twan

27-03-2017

Positieve ervaring:
De sfeer bij binnenkomst door de aankleding en belichting, het was meteen goed.
Tot aan het eind van de avond hebben de mensen van het team de benen onder het lijf uit gelopen, met volle dienbladen. Indien iemand niet voldoende zou hebben gedronken, ligt dat echt niet aan het personeel. Top!

Geen. Het was super!

Michel

23-12-2016
8,5

Yvonne

28-11-2016

Soort evenement: Overige events

Positieve ervaring:
Onze sinterklaasmiddag afgelopen zaterdag bij het Boshuys is wederom een groot succes geweest. We hebben erg veel positieve reacties ontvangen, ook over de goede catering. Kevin v.d. Steen en de twee dames hadden het allemaal goed geregeld en waren erg vriendelijk.
Het was gezellig en sfeervol.

Verbeterpunten:
Geen kaarsen op de lage tafels bij event met kinderen.

Christel

06-10-2016

Soort evenement: Receptie/borrel

Leuke sfeervolle locatie.
Bediening prima en hapjes en diner waren erg lekker.

Complimenten

Maxine

05-10-2016

Soort evenement: Congres/vergadering

Positieve ervaring:
ANBOS is een brancheorganisatie voor schoonheidsspecialisten. Als je een event organiseert kun je er vanuit gaan dat zeker 99% van de aanwezigen vrouw is. We hebben heel veel complimenten gehad over de leuke locatie. De bezoekers gaven aan dat het net leek alsof zij in de studio van het televisieprogramma Linda's Zomerweek aanwezig waren. Daarnaast was het eten goed verzorgt en ruim voldoende aanwezig. Je krijgt altijd wel wat opstopping als er ineen keer 100 mensen op het buffet duiken, maar toch werd het erg snel aangevuld.

Verbeterpunten:
Het was fijn geweest als alles al iets eerder gereed was gemaakt. De standhouders waren er om 14.00 uur om op te kunnen bouwen. De tafels werden pas om 14.15 uur geleverd. Eer dat deze opgezet waren, was het 14.30 uur/14.45 uur. Het was vervelend dat zij moesten wachten. Dit hebben wij ook als commentaar van hun doorgekregen. Daarnaast stonden er ook nog heel veel grote karren, met materialen en bijvoorbeeld glazen. Je hebt altijd te maken met bezoekers die te vroeg komen en zij keken nog tot 15.55 uur tegen de kratten en karren aan, terwijl het event om 16.00 uur begon. Wellicht dat dit een tip is voor jullie om eerder te beginnen met alles gereed te maken.

F

26-07-2016
8,2

Soort evenement: Particulier: Feest

Positieve ervaring:
Locatie zeer geschikt. Ligging, parkeerplaats, entree prima.
Ontvangst door personeel uitstekend. Correct aanwezig, niet opdringerig, Sanne en Martijn prima medewerkers, zeer behulpzaam.
Catering prima, Indisch buffet. Iedereen prees kwaliteit.

Anita

23-07-2016

Soort evenement: Particulier: Huwelijk

Positieve ervaring:
Goed georganiseerd door Ramona.

Verbeterpunten:
Folder kan duidelijker. Dat gaf niet het beeld wat het uiteindelijk kan zijn.