Beoordelingen Hutten

08-11-2018

Evenementenlocatie: Philips Stadion

Soort evenement: Particulier: Feest

Positieve ervaring:
Voldoende tijd vrijgemaakt om ons feest te organiseren en in te richten.
Wesna en Paul hebben een zeer goede indruk op ons achter gelaten! Ook de jongens achter de bar en in de bediening hebben hun job uitstekend gedaan!

Verbeterpunten:
Schiet me zo niets te binnen.

Tino

14-10-2018

Soort evenement: Relatie event

Janneke

13-10-2018

Evenementenlocatie: 't Boshuys

Positieve ervaring:
Personeel werkt erg hard en zijn erg aardig en behulpzaam.
Locatie is prachtig en aankleding zag er heel mooi uit.
Flexibel en gastvrij. Gasten en wij zelf enthousiast over het personeel. Geen moment zonder drinken gestaan en goed voor ons gezorgd. Al met al een hele relaxte dag!

Verbeterpunten:
- De pizza's waren niet goed gebakken, buitenkant gaar, binnenkant deeg. Volgens mij was het de eerste keer pizza''s maken voor die jongen. Toen ik aan hem aangaf dat ze niet goed waren, reageerde hij netjes en verbeterde hij direct. Dat kan ik erg waarderen.
- Salade was afgesproken diverse bakjes om zelf samen te stellen. Was een saaie salade waar alles al in zat, ook spekjes wat niet handig is.
- Wisselingen in aanspreekpunt en partymanager.
- Afspraken maken is lastig voor diverse mensen, Kevin kwam een keer niet opdagen terwijl het wel in zijn agenda stond (zou best netjes zijn als hij zelf een keer zijn excuses aan had geboden), De afspraakbevestiging van Jacqueline kwam niet en afspraak bleek in haar agenda half uur eerder. Partymanager belde op woensdag wanneer het ook al weer was hij dacht die avond maar afspraak stond voor vrijdagavond. Behalve het eerste niet echt een ramp maar het geeft niet echt vertrouwen.
- Diverse dingen veranderd in de tussentijd en daar is ons niets over verteld. Kwamen we toevallig achter. Het boek over allerlei mogelijkheden en styling kregen wij pas nadat we alles hadden vast gesteld. Gelukkig konden we met Jacqueline nog aanpassingen doen en heeft die ons wel alles verteld. Helaas was de afspraak met haar vlak voor onze bruiloft waardoor het voor ons niet handig was om nog andere keuzes te maken. Het was op dat moment handiger om de taart bijvoorbeeld door Hutten te laten doen, terwijl we het liefst een mooie twee/drie laags taart hadden laten maken maar Kevin had aangegeven dat hij daar geen leveranciers voor had en omdat zelf te gaan coördineren is niet leuk want je wil op de dag zelf niet bezig zijn met taarten etc.
- Communicatie tussen uitvoerend personeel en contactpersonen. Kleine dingen bleken door contactpersonen aan gegeven en uitvoerend personeel had andere informatie.
- Bestelde champagneboom is niet gebruikt.

Luc

11-10-2018

Soort evenement: Overige events

Positieve ervaring:
Zeer goed contact ( Michiel ) / goede organisatie / hoge kwaliteit.

Verbeterpunten:
Kwaliteit van de gerelateerde partijen ( website / pep ) op een lager niveau dan Hutten zelf.

Nathalie

10-10-2018

Soort evenement: Congres/vergadering

kwaliteit eten was goed!

Verbeterpunten:
stukje professionaliteit en senioriteit in het team

Tom

10-10-2018
8,5

Evenementenlocatie: Orangerie

Soort evenement: Receptie/borrel

Positieve ervaring:
Zeer veel super positieve reacties ontvangen. En veel dank voor het snelle schakelen van het gebruik van de Jeroen Bosch Tuin naar de Orangerie

Suzanne

02-10-2018

Evenementenlocatie: Klooster Bethlehem

Positieve ervaring:
Super mooie dag gehad met lekkere hapjes, was ook echt genoeg. Diner was ook prima en zag er mooi uit.

Verbeterpunten:
Wij hadden kruidentuintjes bij de borrel (1pp) maar helaas hebben veel mensen niet gehad. Denk dat het niet duidelijk was voor mensen dat ze er maar eentje mochten.
We hebben weinig advies gehad rondom de mid night snack, zelf maar bedacht om er 70 obv 80 gasten te doen maar denk dat er nog geen 40 zijn uitgeserveerd. Die inschatting hadden we wel kunnen gebruiken, zal vaak wel hetzelfde gaan bij een huwelijk.

Dennis

26-09-2018

Evenementenlocatie: St. Jan

Positieve ervaring:
Toplocatie, prachtige aankleding, gastvrije mensen

Verbeterpunten:
Steeds een stapje te laat, reactief in plaats van proactief

Claire

26-09-2018
8,2

Evenementenlocatie: 't Boshuys

Soort evenement: Receptie/borrel

Positieve ervaring:
een hele mooie locatie. goede bediening en lekkere hapjes. goede organisatie en professionele leiding

geen

Monique

25-09-2018

Soort evenement: Relatie event

Snelle vlotte communicatie
Prettige, hulpvaardige medewerkers
Afspraken 100% nagekomen
Dieetwensen perfect uitgevoerd tot volle tevredenheid van onze gasten (vegan)

Verbeterpunten:
De verbeteringen zitten in de inrichting van onze eigen locatie. Jullie bijdrage was super en heeft zeker een rol gespeeld in het slagen van onze bijeenkomst.