Beoordelingen Hutten

12-10-2017

Evenementenlocatie: Orangerie

Soort evenement: Diner

Positieve ervaring:
Goede communicatie en bijzonder flexibel

Bijhouden rokers ruimte

Angela

12-10-2017
8,5

Evenementenlocatie: Kasteel Ammersoyen

Soort evenement: Personeelsfeest

Positieve ervaring:
Prachtige locatie, lekker eten, goed entertainment, enthousiast personeel. Kortom wij hebben een fatastisch personeelsfeest gehad!

Verbeterpunten:
Inrichting ruimte: krukken bij sta tafels werden gemist.
Drank: voldoende drank inschatten (geen alcoholbier te verkrijgen en om 22.00 uur was de cola al op). Jammer (is ons inziens niet nodig!).

Wim

11-10-2017
7,8

Evenementenlocatie: Kasteel Ammersoyen

Positieve ervaring:
De open houding van de manager en het prettige overleg met de manager tijdens het vooroverleg en tevens gedurende de voorbereiding op de dag zelf èn tijdens de ceremonie, de toast, het walking diner en het feest.
Bram, de ceremonie meester meldde aanvullend:
* vond styling zelf wel positief juist. Is smaak. Maar er was meer al aanwezig dan verwacht qua kaarsjes, extra tafelstukjes enzo :)

Verbeterpunten:
Onduidelijheid in offerte betreffende de extra kosten voor het inhuren van 'weddingchairs' voor de ceremonie in de buitenlucht.
Kwaliteit van de weergave van de spraak bij de ceremonie buiten èn ook de weergave van muziek tijdens de toast op het terras lieten behoorlijk te wensen over. Zodanig dat ik dit achteraf liever zelf had geregeld.
In de feestzaal was het echt slecht gesteld met het geluid. Het was een bekend probleem in de zaal, gemeld door Jolien vooraf, maar tegen de afspraak was het niet verholpen vooraf aan het feest.
Bram, de ceremonie meester meldde aanvullend:
* vond ze wat reactief.
* vond persoonlijk dat er vrij veel hapjes overbleven. Ze hadden met hun ervaring wat sterker mogen meedenken in of het nodig is.

Monique

06-10-2017

Soort evenement: Receptie/borrel

Positieve ervaring:
Het eten is prima en de Samenwerkers op locatie denken graag mee.

Verbeterpunten:
Communicatie omtrent offertes/reserveringen (via de mail) loopt zo nu en dan wat stroef. Levert vertraging op.

Ingrid

05-10-2017

Evenementenlocatie: Orangerie

Soort evenement: Overige events

Lara

29-09-2017

Positieve ervaring:
Super bruiloft gehad. Hele mooie locatie. Super medewerker. Alles was perfect voor ons

28-09-2017

Positieve ervaring:
Het was een nog mooiere dag dan we hadden verwacht. Dit komt met name door Ruud en Antoinette.

Geen

marieke

26-09-2017

Positieve ervaring:
Onze ervaring met Hutten is van begin tot eind fantastisch geweest. Het opstellen van de offerte verliep nauwkeurig en foutloos en we werden constant verrast door de creativiteit. Sascha was daarbij ongelofelijk enthousiast en bleef altijd mogelijkheden zien. Als snel hadden we het gevoel dat ze de precies begreep welke sfeer wij in gedachten hadden. En dat bleek ook wel toen zij met haar collega de boel kwam 'decoreren', het was in een woord ongelofelijk mooi, ieder hoekje van het feestterrein bleef ons verbazen en zo waren ook de reacties van onze gasten. Ook Pascal de eventmanager is in onze ogen de beste van Nederland. De organisatie verliep zeer professioneel. We hadden hier duidelijk te maken met iemand met heel veel ervaring, die van te voren voor alles een oplossing had en op de dag zelf de totale regie. Dit werd ook door diverse gasten opgemerkt! Tot slot de tentenbouwers, de samenwerkers, de koks die echt heerlijk hebben gekookt, top. Het was voor ons de mooiste dag van ons leven.

Leanne

25-09-2017

Floor

25-09-2017
7,8

Soort evenement: Receptie/borrel

Positieve ervaring:
In verband met het slechte weersverwachting last minute besloten de borrel/bbq naar binnen te verplaatsen. Jullie hebben van onze ongezellige lunchroom een mooie locatie weten te maken, super!

Verbeterpunten:
Salades/sausjes iets beter bijvullen tijdens de BBQ. Paar keer moeten vragen of het bijgevuld kon worden.