Beoordelingen Hutten

Marielle

7,5

Soort evenement: Congres/vergadering

Positieve ervaring:
Event verliep goed. Rosa Vet en de kok hebben het goed gedaan.

Verbeterpunten:
Wij hebben begrepen dat er een aantal spullen niet waren geleverd zoals de reageerbuisjes voor het peterseliesapje; dat was wel jammer want dat gaf nou juist de extra beleving.

Angelique

Evenementenlocatie: St. Jan

Soort evenement: Personeelsfeest

Positieve ervaring:
De locatie was zeer stijlvol en gezellig ingericht. Vriendelijke bediening en gastvrij ontvangst.

Ellen

21-11-2018
7,4

Evenementenlocatie: Klooster Bethlehem

Soort evenement: Particulier: Huwelijk

De bijeenkomst voldoet aan mijn verwachting: nee

Verbeterpunten:
Zijn besproken met aaron en jacqueline

Jan-Hein

19-11-2018

Evenementenlocatie: Philips Stadion

Soort evenement: Congres/vergadering

Positieve ervaring:
We hebben een bijzonder positieve ervaring met onze activiteit in het Philips stadion. Met namen willen wij Michelle benoemen. Zij was onze gastvrouw. Zij heeft dit op een voortreffelijke wijze uitgevoerd!

geen

Diana

16-11-2018

Evenementenlocatie: Klooster Bethlehem

Positieve ervaring:
Het was weer prima! Gastvrije ontvangst, erg vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook culinair was het goed verzorgd. Door de kleine verbeterpuntjes heb ik er een 8 van gemaakt maar het is zeker een ruime 8.

Paar kleine puntjes:
- In de Catharina Jans zaal was het te koud. (verwarming is op ons verzoek wel aangezet maar dat was te laat).
- In de grote zaal hoor je de geluiden uit de keuken behoorlijk hard tijdens een presentatie.
- de tuinman zorgde met zijn bladblazer voor geluidsoverlast tijdens de presentaties.

Kora

16-11-2018

Positieve ervaring:
Fijne mensen om mee te werken.

Verbeterpunten:
Geen , ben zeer tevreden.

Eliveth

08-11-2018

Evenementenlocatie: Philips Stadion

Soort evenement: Particulier: Feest

Positieve ervaring:
Voldoende tijd vrijgemaakt om ons feest te organiseren en in te richten.
Wesna en Paul hebben een zeer goede indruk op ons achter gelaten! Ook de jongens achter de bar en in de bediening hebben hun job uitstekend gedaan!

Verbeterpunten:
Schiet me zo niets te binnen.

Tino

14-10-2018

Janneke

13-10-2018

Evenementenlocatie: 't Boshuys

Soort evenement: Particulier: Huwelijk

Positieve ervaring:
Personeel werkt erg hard en zijn erg aardig en behulpzaam.
Locatie is prachtig en aankleding zag er heel mooi uit.
Flexibel en gastvrij. Gasten en wij zelf enthousiast over het personeel. Geen moment zonder drinken gestaan en goed voor ons gezorgd. Al met al een hele relaxte dag!

Verbeterpunten:
- De pizza's waren niet goed gebakken, buitenkant gaar, binnenkant deeg. Volgens mij was het de eerste keer pizza''s maken voor die jongen. Toen ik aan hem aangaf dat ze niet goed waren, reageerde hij netjes en verbeterde hij direct. Dat kan ik erg waarderen.
- Salade was afgesproken diverse bakjes om zelf samen te stellen. Was een saaie salade waar alles al in zat, ook spekjes wat niet handig is.
- Wisselingen in aanspreekpunt en partymanager.
- Afspraken maken is lastig voor diverse mensen, Kevin kwam een keer niet opdagen terwijl het wel in zijn agenda stond (zou best netjes zijn als hij zelf een keer zijn excuses aan had geboden), De afspraakbevestiging van Jacqueline kwam niet en afspraak bleek in haar agenda half uur eerder. Partymanager belde op woensdag wanneer het ook al weer was hij dacht die avond maar afspraak stond voor vrijdagavond. Behalve het eerste niet echt een ramp maar het geeft niet echt vertrouwen.
- Diverse dingen veranderd in de tussentijd en daar is ons niets over verteld. Kwamen we toevallig achter. Het boek over allerlei mogelijkheden en styling kregen wij pas nadat we alles hadden vast gesteld. Gelukkig konden we met Jacqueline nog aanpassingen doen en heeft die ons wel alles verteld. Helaas was de afspraak met haar vlak voor onze bruiloft waardoor het voor ons niet handig was om nog andere keuzes te maken. Het was op dat moment handiger om de taart bijvoorbeeld door Hutten te laten doen, terwijl we het liefst een mooie twee/drie laags taart hadden laten maken maar Kevin had aangegeven dat hij daar geen leveranciers voor had en omdat zelf te gaan coördineren is niet leuk want je wil op de dag zelf niet bezig zijn met taarten etc.
- Communicatie tussen uitvoerend personeel en contactpersonen. Kleine dingen bleken door contactpersonen aan gegeven en uitvoerend personeel had andere informatie.
- Bestelde champagneboom is niet gebruikt.