Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

L uit: Venlo

14-12-2017

Prettig verloop van huurtraject, werd goed geholpen door de aanbieder.

Fam. uit: Vinkeveen

14-12-2017

Diverse aanbieders gesproken en er werd erg goed naar onze wensen geluisterd, zijn dus goed geadviseerd door de partijen waarmee wij in contact zijn gekomen.

Bob uit: De Pijp

14-12-2017

eindelijk een appartementje gevonden om samen te wonen met me vriend in een heerlijke wijk, bedankt huizenmarkt.

Peter uit: Scheveningen

14-12-2017

Bezichtiging gepland en woning gehuurd dus lekker bespaard op een makelaar. Bedankt huizenmarkt, goed bezig!

M uit: Amsterdam

13-12-2017

best een zoektoch want jeetje wat staan hier veel huizen op. Hoop reageren en mailen en op die manier een woning kunnen krijgen. Super

E uit: Doetinchem

13-12-2017

concept is leuk bedacht, zo alles op 1 website, zeker handig en zal deze site aanbevelen bij vrienden

Twan uit: Aalten

13-12-2017

Op marktplaats was me niet gelukt iets te vinden eerder en dat zit vol met oplichters dus dit is een soort schone versie van marktplaats zonder makelaarskosten.

Het was even zoeken maar dan heb je ook wat! 5 weken ingeschreven gestaan en toen ik wat zag wat ik wilde betaald en gereageerd. Duurde wel 3 dagen voordat ik bericht terugkreeg maar was ook wel sinterklaasweekend.

mevr. van der Laar uit: Alkmaar

13-12-2017

Het vinden van een woning op Huizenmarkt.nl ging goed en de kosten zijn erg laag ten opzicht van een zoekopdracht bij een makelaar. Ik heb meerdere verhuurders gecontacteerd en meerdere bezichtigingen kunnen plannen binnen een redelijke termijn. De initiele communicatie met de verhuurders loopt niet altijd even vlekkeloos, maar het zijn dan ook voor een deel mensen die overdag ook gewoon moeten werken.

M uit: Arnhem

12-12-2017

op korte termijn een leuke studio kunnen vinden !! Dankjewel huizenmarkt.nl !!

Dirk uit: Utrecht

12-12-2017
7,5

Niet per se een succes verhaal ofzo maar wel iets gevonden. Probeerde al langere tijd een kamer te vinden in Utrecht dus ook bij huizenmarkt.nl maar ingeschreven. Heb gereageerd op alles wat een beetje betaalbaar was en na ruim een maand een kamer kunnen huren(niet mijn eerste keuze helaas). Je moet er bij de goede kamers snel bij zijn heb ik het idee.