Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

mevr. van der Laar uit: Alkmaar

13-12-2017

Het vinden van een woning op Huizenmarkt.nl ging goed en de kosten zijn erg laag ten opzicht van een zoekopdracht bij een makelaar. Ik heb meerdere verhuurders gecontacteerd en meerdere bezichtigingen kunnen plannen binnen een redelijke termijn. De initiele communicatie met de verhuurders loopt niet altijd even vlekkeloos, maar het zijn dan ook voor een deel mensen die overdag ook gewoon moeten werken.

M uit: Arnhem

12-12-2017

op korte termijn een leuke studio kunnen vinden !! Dankjewel huizenmarkt.nl !!

Dirk uit: Utrecht

7,5

Niet per se een succes verhaal ofzo maar wel iets gevonden. Probeerde al langere tijd een kamer te vinden in Utrecht dus ook bij huizenmarkt.nl maar ingeschreven. Heb gereageerd op alles wat een beetje betaalbaar was en na ruim een maand een kamer kunnen huren(niet mijn eerste keuze helaas). Je moet er bij de goede kamers snel bij zijn heb ik het idee.

B. uit: Goes

12-12-2017

Leuk om een beetje rond te kijken ook wat er zoal te huur staat in Nederland, erg compleet.
Had 2 bezichtigingen gepland maar ben niet gegaan omdat ik toch bij me vriend kan intrekken :)

Klaas uit: Venray

11-12-2017

Veel goede huizen! Contact met de verhuurder gaat soms langzaam, sommige reageren niet zo snel. Ook jammer dat je geen berichtenbox hebt op de huizenmarkt site.

L uit: Beverwijk

11-12-2017

Enige klacht over huizenmarkt.nl is dat mails soms in de spam komen helaas. Het aanbod is echt veel en goed.

Laurens uit: Tilburg

11-12-2017

Dit is een goede website met veel huizen. Contact met de verhuurder gelegd en huurovereenkomst getekend.

Nathasha uit: Purmerend

10-12-2017

Snel een woning gevonden dus top!
Geen klachten of aanmerkingen op de dienstverlening van huizenmarkt.nl

Jamaro uit: Rotterdam Zuid

10-12-2017

Snel een woning gevonden. Goede website!

Lieke uit: Eindhoven

09-12-2017
9,5

Via ideal betalen kon ik helaas niet, want ben belgische.
Met heb de hulp van een vriendin toch een account kunnen aanmaken.
Kamer vinden ging wel eenvoudig na wat berichten sturen.