Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Nicole uit: IJmuiden

24-12-2017

Goede site met heel veel aanbod, makkelijk om een woning te zoeken en om te reageren.

E uit: Dokkum

23-12-2017

Het aanbod in de kleinere dorpen valt wel wat tegen maar komen soms leuke nieuwe woningen bij en was er snel bij via email

Margot uit: Haarlem

23-12-2017

Geweldige site met een enorm woningaanbod. Wij hebbben ons huidige huis via huizenmarkt gevonden en zoeken in het vervolg weer een ander huis via huizenmarkt. Vooral handig als je een huis in een andere stad zoekt want bijna alle woningen staan op huizenmarkt volgens mij. En het is ook leuk om een beetje in je eigen buurt een beetje rond te kijken wat er zoal te huur is en tegen welke prijzen. De huurprijzen zijn duidelijk flink gestegen de afgelopen jaren.

Michael uit: Amsterdam

23-12-2017

Yess! Toch nog voor de kerstdagen een woning gevonden!

Tip: reageer op veel woningen en het beste als ze net online staan.

A uit: Nijmegen

23-12-2017

Het vinden van een woning op huizenmarkt.nl is gelukt. Bedankt!

TJ uit: Amsterdam

23-12-2017

Had een premium pakket voor 3 maanden genomen omdat ik iets in Amsterdam zocht en onder de 1000 euro wilde blijven per maand. Dat wil iedereen volgens mij wel dus heb op veel woningen gereageerd en uiteindelijk na 2 maanden en enkele bezichtigingen iets gehuurd.
Vervelend dat er gewoon te weinig betaalbare woningen zijn in Amsterdam. Ik wilde eigenlijk binnen de ring wonen, niet gelukt maar woon wel leuk in West en nog betaalbaar. Huizenmarkt werkte verder prima op een foutje na(incorrecte factuur) die wel snel recht werden rechtgezet door de klantenservice dus daar reken ik ze niet op af verder.
Het is denk ik wel belangrijk dat je zelf goed inschat wat nog redelijk is om te betalen want die prijzen in Amsterdam zijn zo hoog dat je echt in de problemen komt als je het huurt en je het eigenlijk niet kan betalen.

Christiaan uit: Soest

22-12-2017

Naar tevredenheid deze dienst gebruikt. Werd netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot nieuw beschikbaar aanbod en dat vond ik erg prettig.

Mevr. Bruin uit: Plantanenlaan 3

22-12-2017

Best wel spannend om een woning te zoeken en maar te hopen dat je iets vind binnen een redelijke termijn maar het ging gelukkig redelijk makkelijk via huizenmarkt. Berichtjes sturen en afwachten op antwoord van de verhuurder. Geen klachten of opmerkingen verder, werkt goed.

Eline uit: Maastricht

21-12-2017

Direct op mijn droomhuisje gereageerd toen ik bij jullie terecht kwam via MP en het is me gelukt ook! Heb de gunning gekregen !!!

Familie uit: Twente

21-12-2017

Wij begrepen eerst niet de huizenmarkt zelf niet de aanbieder van de woningen is maar deze aanbied voor andere partijen. Na enkele reacties kregen wij mail van een leuke enthousiaste makelaar die ons goed heeft geholpen met onze vragen.