Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Bob uit: Hoofddorp

25-12-2017

Via speurders op de site terecht gekomen, premium account genomen en al vrij snel had ik beet.

dhr. uit: Zoetermeer

25-12-2017

Mijn cijfer voor huizenmarkt.nl : 9

Als het gratis was had ik een 10 gegeven!

Lennart uit: Amsterdam

24-12-2017

Mensen durven steeds meer te vragen voor hun huis in Amsterdam, dat is wel jammer. Verder lekker veel aanbod dat is wel prettig!

E. uit: Amerongen

24-12-2017

Heb best wat huizensites geprobeerd en bij huizen markt heb ik mijn huis kunnen vinden

S uit: driebergen

24-12-2017

Leuke website!! Ruim aanbod van woningen, voor mij zat er genoeg tussen

Jeroen uit: Groningen

24-12-2017

Behoorlijk moeilijk om een kamer te vinden hier maar op veel gereageerd en met succes!!

Nicole uit: IJmuiden

24-12-2017

Goede site met heel veel aanbod, makkelijk om een woning te zoeken en om te reageren.

E uit: Dokkum

23-12-2017

Het aanbod in de kleinere dorpen valt wel wat tegen maar komen soms leuke nieuwe woningen bij en was er snel bij via email

Margot uit: Haarlem

23-12-2017

Geweldige site met een enorm woningaanbod. Wij hebbben ons huidige huis via huizenmarkt gevonden en zoeken in het vervolg weer een ander huis via huizenmarkt. Vooral handig als je een huis in een andere stad zoekt want bijna alle woningen staan op huizenmarkt volgens mij. En het is ook leuk om een beetje in je eigen buurt een beetje rond te kijken wat er zoal te huur is en tegen welke prijzen. De huurprijzen zijn duidelijk flink gestegen de afgelopen jaren.

Michael uit: Amsterdam

23-12-2017

Yess! Toch nog voor de kerstdagen een woning gevonden!

Tip: reageer op veel woningen en het beste als ze net online staan.