Beoordelingen Huizenmarkt.nl

• Aanbod 9,5

David uit: Milan

06-12-2017
1,0

The website won't even let me register because I do not live in holland!

M uit: Uden

05-12-2017

deze site werkt met veel aanbieders wat ik eerst niet helemaal begrijpte, sommige stellen erg hoge eisen maar door meer te reageren ben ik ook met andere aanbieders in contact gekomen die wel een garantstelling van een derde accepteerde.

Roelof uit: Stadionbuurt

05-12-2017

Na contact met de huizenmarkt.nl klantenservice en lezen van ervaringen van anderen een premium account betaald. De kosten vond ik redelijk voor wat je krijgt. Ik heb een woning gevonden en dat is me wel wat waard.
Jammer alleen dat ze geen telefoonnummer hebben maar contact was verder goed, snel geholpen.

R uit: Mill

02-12-2017

er wordt onmiddellijk gereageerd op een vraag of mededeling in een mail

Anthony uit: Enkhuizen

30-11-2017

Via marktplaats was ik eerder opgelicht. Ik had iets gevonden dacht ik en ben stom geweest door geld vooruit te sturen zonder de woning te bezichtigen. Ik wil iedereen dus waarschuwen voor oplichterij via marktplaats! Zorg wel dus dat je echt weet met wie je te maken hebt voordat je dingen als ID opstuurt of geld. Gelukkig Ik heb wel het idee dat huizenmarkt hierop controleert.

Over huizenmarkt.nl geen klachten, ik heb in 2 weken tijd meerdere bezichtingen kunnen inplannen. Uiteindelijk hebben we niet via huizenmarkt gehuurd maar heeft me vriend via via iets gevonden.

Laura uit: Schiedam

29-11-2017

Snel een super leuke woning gevonden voor mij en mijn 2 dochtertjes !!

Tamara uit: Den Haag

29-11-2017
7,3

Nu ik weer vrijgezel ben wilde ik terug naar Den Haag en heb via huizenmarkt iets kunnen huren. Met een paar weken iets gevonden dus dat ging goed.

Heb wel ook iets te klagen want mailtjes van verhuurders komen niet via huizenmarkt en komen soms in je spam! Dus let hier goed op want anders denk je waarom krijg ik geen reactie en zit je voor niks te wachten.

frederique uit: Amsterdam

26-11-2017

Korte review want ik ben brak:

Ik heb me overal ingeschreven om zsm iets te vinden. Echt mazzel gehad en binnen 2 weken iets kunnen huren want de andere geinteresseerde kwam minder netjes over op de verhuurder dus ik kreeg de woning gegund.

Verder geen klachten maar vind wel dat je wel erg veel mails met huizen krijgt. 1 keer per dag alle nieuwe huizen zou beter zijn.

Tim uit: Enschede

25-11-2017

Goede ervaring want heb snel een woning gevonden. Ik had misschien ook het geluk dat ik niet in Amsterdam ofzo iets wilde huren. Top!

Sanne uit: Apeldoorn

23-11-2017

Geen klachten gevonden online dus de gok genomen en betaald voor een premium account. De site zelf werkt niet heel prettig maar heb wel een kamer gevonden dus ik ben blij. Zometeen verhuizen!