Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Jeroen uit: Amsterdam

21-12-2017

woning in Amsterdam Oost gevonden!
Thanks huizenmarkt

M uit: Amsterdam

21-12-2017

De woningmarkt in Amsterdam is gewoon erg krap en daar hebben veel partijen last van, kreeg als tip van hun helpdesk om te proberen snel te reageren op nieuwe woningen en dat bleek goed te werken!

Claire uit: Enkhuizen

21-12-2017

Goede website want heb me nieuwe huurhuis gevonden in Diemen. Bedankt!

Mirna uit: Driel

21-12-2017

Je hebt de huizen op huizenmarkt.nl voor het uitzoeken! Ik heb een woning gevonden, bedankt!

Jan

1,0

Abbonement wordt stug doorgetrokken nadat ik het account had opgezegd. Nam contact op met support, wilde me niet helpen met de onverwachte incasso die ik kreeg. Nu net voor nog een maand een onverwachte incasso gekregen terwijl mijn account al maanden niet meer bestaat.
Ik krijg het gevoel dat ze er alles aan doen om de laatste cent uit je te melken

Simon uit: Utrecht

21-12-2017

Via huizenmarkt.nl een studio kunnen in huren. Over het algemeen goede ervaring. Veel aanbod en makkelijk contact leggen. Enige negatieve was een foute aankondiging van hun betaalprovider maar netjes opgelost door de klantenservice.

Gregory uit: Haarlem

20-12-2017

Deze site werk! Mijn huis gevonden op huizenmarkt.nl en niet kosten aan een makelaar hoeven betalen tenminste.

Leroy uit: Den Haag

20-12-2017

Ik heb me huis in Den Haag gehuurd via huizenmarkt.nl deze site werkt makkelijk en kosten zijn redelijk.

Johanna uit: Roosendaal

20-12-2017

Het zoeken via huizenmarkt.nl ging makkelijk en de website werkt goed. We hebben contact gelegd met onze verhuurder en een woning kunnen huren zo.

M uit: Amsterdam

19-12-2017

Vlot contact met de makelaar die een leuk appartement op huizenmarkt te huur had staan. Erg fijne en meedenkende mensen, die vindt je tegenwoordig echt niet meer overal