Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

ilse

03-01-2018

kan echt uren kijken op zulke websites, niets leuker dan huizen kijken en zo ook men droomhuisje kunnen vinden

Daphne uit: Zandvoort

03-01-2018

De gok maar genomen en een premium account betaald. Ik ben door huizenmarkt.nl klantenservice goed geholpen met me vragen en heb een woning kunnen vinden binnen 2 maanden tijd. Door op de emails te reageren met nieuw aanbod kan je snel je interesse laten weten in woningen die pas net op de markt zijn, dus je hebt zo wel echt een voorsprong op anderen als je dit snel doet. Goede ervaring, tevreden klant!

Y.

02-01-2018

Bedankt voor alle geduld en medewerking, erg goed

Christiaan uit: Wolvega

02-01-2018

Leuke website , heel leuk gedaan allemaal, aanbod is ook goed maar wel ietwat minder in Friesland

E

02-01-2018

Aanbod in kleinere woonruimte is wat minder maar dankzij de email alerts toch binnen redelijke tijd wat gevonden

A. uit: Diemen

02-01-2018

Superveel aanbod maar je krijgt niet altijd even snel antwoord. Misschien kwam dat ook door oud & nieuw en de feestdagen hoor. Het is me gelukt om iets te huren dus ben blij!

Fam. uit: Utrecht

Mijn ervaring met huizenmarkt:

De website is een soort marktplaats met enorm veel aanbod. Je kunt makkelijk een bericht sturen naar alle verhuurders die hun woning te huur aanbieden. Heb zelf best wat berichten moeten sturen voordat we beet hadden en iets konden huren maar eind goed al goed.
Huizenmarkt.nl is goed betaalbetaar als je zelf wat werkt wilt doen, een makelaar hier vroeg ons 1 maand huur voor een zoekopdracht.

Kristel uit: Utrecht

01-01-2018
1,0

Hele slechte ervaring hiermee. Minimaal 20 reacties eruit gegooid en nog nooit respons gehad. Daarbij vaak nog contact gehad over een woning met de makelaar vanuit mijn initiatief, bleek de woning al een tijd niet meer beschikbaar. Daarnaast hebben ze een opzegtermijn van uw premium account van 1 maand, waardoor je minimaal twee maanden aan je account en dus kosten vast zit. Dit staat niet duidelijk aangegeven. Je bent dus minimaal 40 euro kwijt aan je premium account.

Arend uit: Cuijk

30-12-2017

Dacht eerst niet door de selectie heen te komen, meerdere gegadigden dus zo zie je maar toch gelukt

David uit: Amsterdam

30-12-2017
7,3

An an expat I found huizenmarkt.nl not that easy to use although the listings where good and I got some contacts through the website.
I would recommend to make an english version of the site and make it more easy to use for non-dutch users.