Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Davy uit: Rotterdam

08-01-2018

Ik zocht, ik reageerde en ik vond een woning!
Thx huizenmarkt !

Diederik uit: zeg ik niet

07-01-2018

Normaal niet zo fan van betalen voor websites. Huizenmarkt.nl was het wel waard uiteindelijk want heb een woning gevonden! Goede site en service, bedankt.

Hans uit: Nijmegen

06-01-2018

makkelijk,betaalbaar en goede service. Bedankt huizenmarkt!

Johannes uit: Eindhoven

05-01-2018

Eerst geregistreerd om de woningen te kunnen zien en toen een premium account genomen ook maar. Geen klachten want heb meerdere afspraken met de aanbieders van de woningen kunnen maken.
Goede ervaring!

ilse

03-01-2018

kan echt uren kijken op zulke websites, niets leuker dan huizen kijken en zo ook men droomhuisje kunnen vinden

Daphne uit: Zandvoort

03-01-2018

De gok maar genomen en een premium account betaald. Ik ben door huizenmarkt.nl klantenservice goed geholpen met me vragen en heb een woning kunnen vinden binnen 2 maanden tijd. Door op de emails te reageren met nieuw aanbod kan je snel je interesse laten weten in woningen die pas net op de markt zijn, dus je hebt zo wel echt een voorsprong op anderen als je dit snel doet. Goede ervaring, tevreden klant!

Y.

02-01-2018

Bedankt voor alle geduld en medewerking, erg goed

Christiaan uit: Wolvega

02-01-2018

Leuke website , heel leuk gedaan allemaal, aanbod is ook goed maar wel ietwat minder in Friesland

E

02-01-2018

Aanbod in kleinere woonruimte is wat minder maar dankzij de email alerts toch binnen redelijke tijd wat gevonden

A. uit: Diemen

02-01-2018

Superveel aanbod maar je krijgt niet altijd even snel antwoord. Misschien kwam dat ook door oud & nieuw en de feestdagen hoor. Het is me gelukt om iets te huren dus ben blij!