Beoordelingen Huizenmarkt.nl

• Aanbod 9,5

Tamara uit: Den Haag

29-11-2017
7,3

Nu ik weer vrijgezel ben wilde ik terug naar Den Haag en heb via huizenmarkt iets kunnen huren. Met een paar weken iets gevonden dus dat ging goed.

Heb wel ook iets te klagen want mailtjes van verhuurders komen niet via huizenmarkt en komen soms in je spam! Dus let hier goed op want anders denk je waarom krijg ik geen reactie en zit je voor niks te wachten.

frederique uit: Amsterdam

26-11-2017

Korte review want ik ben brak:

Ik heb me overal ingeschreven om zsm iets te vinden. Echt mazzel gehad en binnen 2 weken iets kunnen huren want de andere geinteresseerde kwam minder netjes over op de verhuurder dus ik kreeg de woning gegund.

Verder geen klachten maar vind wel dat je wel erg veel mails met huizen krijgt. 1 keer per dag alle nieuwe huizen zou beter zijn.

Tim uit: Enschede

25-11-2017

Goede ervaring want heb snel een woning gevonden. Ik had misschien ook het geluk dat ik niet in Amsterdam ofzo iets wilde huren. Top!

Sanne uit: Apeldoorn

23-11-2017

Geen klachten gevonden online dus de gok genomen en betaald voor een premium account. De site zelf werkt niet heel prettig maar heb wel een kamer gevonden dus ik ben blij. Zometeen verhuizen!

Satna uit: Eindhoven

20-11-2017

mijn huizenmarkt.nl review is positief want ik heb een woning gevonden via hun. Ik vind wel dat de website soms onduidelijk is en er teveel emails worden verstuurd met huizen en jammer dat het betaald is.

R uit: Amstelveen

19-11-2017

Mijn klacht is dat er teveel huizen opstaan die voor normale mensen niet betaalbaar zijn, dus het duurt even voordat je iets betaalbaars vind. De truc is vervolgens om meteen te reageren op de mails met nieuwe huizen, zo heb ik iets gevonden.

M uit: Oosterhout

17-11-2017

nette en overzichtelijke website met erg veel huurwoningen op de site. Vroeg me daarom eerst af of huizenmarkt.nl betrouwbaar zou zijn. Achteraf gelukkig zeker zo gebleken. Kost dan wel wat, alleen gelukkig geen schrikbarende bedragen die je vroeger aan een makelaar betaalde