Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Simon uit: Utrecht

21-12-2017

Via huizenmarkt.nl een studio kunnen in huren. Over het algemeen goede ervaring. Veel aanbod en makkelijk contact leggen. Enige negatieve was een foute aankondiging van hun betaalprovider maar netjes opgelost door de klantenservice.

Gregory uit: Haarlem

20-12-2017

Deze site werk! Mijn huis gevonden op huizenmarkt.nl en niet kosten aan een makelaar hoeven betalen tenminste.

Leroy uit: Den Haag

20-12-2017

Ik heb me huis in Den Haag gehuurd via huizenmarkt.nl deze site werkt makkelijk en kosten zijn redelijk.

Johanna uit: Roosendaal

20-12-2017

Het zoeken via huizenmarkt.nl ging makkelijk en de website werkt goed. We hebben contact gelegd met onze verhuurder en een woning kunnen huren zo.

M uit: Amsterdam

19-12-2017

Vlot contact met de makelaar die een leuk appartement op huizenmarkt te huur had staan. Erg fijne en meedenkende mensen, die vindt je tegenwoordig echt niet meer overal

Merel uit: Maastricht

19-12-2017

ik heb een goede ervaring met huizenmarkt.nl
Had meteen een aantal reacties verstuurd naar verhuurders. Hiervan kreeg ik van de meeste een reactie terug. Helaas wel soms in de spam map dus let daar op! Vervolgens bezichtingen gepland en mijn appartement kunnen huren.

Biertje ? uit: Amstelveen

19-12-2017

Huur me huis nu in Amstelveen. Bedankt!

mevr. uit: Almere-Stad

19-12-2017

De website geeft veel aanbod en heeft me geholpen aan een huis.

Hr. Dupal uit: Lindenlaan

18-12-2017

Correcte website welke zijn taak doet. Mijn zoektocht naar woonruimte is volbracht dankzij de huizenmarkt.

Nicolaas uit: Den Haag

18-12-2017

Appartement gehuurd via huizenmarkt.nl, goede site!