Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,6
  • Aanbod 9,5

Alexander uit: Bussum

17-07-2018

Ik ben heel tevreden want heb een woning gevonden

Nick uit: Rotterdam

17-07-2018

Uiteindelijk draait het om 1 ding een woning vinden en dat is hier gelukt!

Dorien uit: Amsterdam

17-07-2018

Woonruimte gevonden in Amsterdam! Leek me onmogelijk, zelf eerst geprobeerd tevergeefs en toen via huizenmarkt met succes. Ga niet goedkoop wonen maar blij dat ik iets heb in ieder geval.

Ilse uit: Utrecht

17-07-2018

Via deze site ben ik aan mijn nieuwe woning gekomen. Een goed alternatief voor de makelaar.

Marjolein uit: Eindhoven

17-07-2018

Ingeschreven omdat er veel leuk aanbod in Eindhoven voorbij kwam, zodoende bezichtigingen gepland en uiteindelijk iets gehuurd :-)

Pieter uit: Enschede

23-06-2018

Kan wel een lang verhaal ophangen hier maar ik ben blij dat ik een woning heb gevonden via huizenmarkt !! Zal vast wel mazzel hebben gehad want waren wel andere kijkers maar goed geen klachten dus.

Deborah uit: Maastricht

23-06-2018

Site heeft veel aanbod wat te huur is en je word goed geholpen met vragen. Uiteindelijk hier een woning gevonden dus mijn geluk kan niet op :)

Harun uit: Bergum

22-06-2018

Het werkt! Bedankt voor de goede site en de woning !!

Henk uit: Bodegraven

22-06-2018

In Mei mezelf aangemaakt om een kamer te zoeken met een gratis account. Verder niet echt gecheckt maar kreeg via mail een kamer binnen, gereageert en ben het geworden uiteindelijk!

Jan Maarten uit: Rotterdam

10-06-2018

Erg positiefs, ondanks dat je alleen maar verhalen hoort van hoe moeilijk het wel niet is een huurwoning te vinden, is het met huizenmarkt.nl toch gelukt en niet eens achterlijk duur ofzo maar een prima prijs voor de woonruimte.