Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,5
  • Aanbod 9,5

Joey uit: Haarlem

20-01-2019

Goede site. Goed geholpen door de klantenservice ivm betaling. Nette service.

Michael uit: Amsterdam

20-01-2019

Na veel gereageerd op verschillende woningen in Amsterdam te hebben heb ik dan eindelijk een appartement gevonden.

Yolanda uit: Utrecht

20-01-2019

Ik kreeg een mail met daarin een interessante woning die pas net huur stond en heb meteen gereageerd, met succes! Top!

Joyce uit: Amsterdam

6,5

Aanbod van woningen in Amsterdam is groot op huizenmarkt.nl maar de vraag ook. Meerdere keren dat ik niet de enige was die kwam bezichtigen dus geen perfecte oplossing maar dat is nou eenmaal de vrije sector nu helaas.

Jordi uit: Arnhem

7,5

Uigebreid woningaanbod en ben dan ook snel geslaagd met de zoektocht naar een nieuwe woning. Enige minpuntje is dat het niet gratis is deze site maar het is goed besteed geld geweest in ieder geval.

Albert uit: Rotterdam

19-01-2019

Ik ben tevreden over www.huizenmarkt.nl en wil bij deze bedanken voor de behulpzame site.

Henk uit: Amsterdam

19-01-2019

Overal aangemeld en ingeschreven omdat het moeilijk huren is. Via huizemarkt.nl meerdere bezichtigingen gehad, wel met meerdere personen die kwamen opdagen steeds maar had me zaken op orde dus dat heeft geholpen.

Karin uit: Amsterdam

19-01-2019

Het is gelukt om een appartement te huren! dankzij huizenmarkt.nl meerdere bezichtigingen gehad en uiteindelijk zijn we het geworden bij de laatste.

Maria uit: Den Boscb

19-01-2019

Geslaagd! woning gehuurd die ik gevonden heb via huizenmarkt.nl

Mirella uit: Utrecht

6,0

Veel woningaanbod maar wel een huisjesmelkersparadijs! Achterlijke prijzen!