Beoordelingen Huizenmarkt.nl

• Aanbod 9,5

Ruben uit: Nijmegen

27-11-2018
7,7

Een handige portal met een zeer compleet aanbod om makkelijk contacten te leggen. Let wel op dat je een goed gevulde portemonnee nodig hebt want de huurprijzen zijn hoog in de randstad.

Angela uit: Utrecht

26-11-2018

Na veel gezocht te hebben via marktplaats enzo hier me ingeschreven en kreeg meerdere woningen binnen in de mail die voldeden aan wat ik wilde. Heel handige site voor als je zoekt omdat je op de hoogte word gehouden.

Cynthia uit: Groningen

25-11-2018

Ik had 2 weken een gratis account en kreeg toevallig een mail met een appartemen te huur die me wel wat leek dus meteen een premium account genomen en een bezichtiging ingepland. Ik denk dat je er snel moet bij zijn voor de beste kans als huurder.

Eduard uit: Rotterdam

24-11-2018

We hebben via huizenmarkt.nl meerdere bezichtigingen gehad en uiteindelijk ook een woning gevonden.

Willem uit: Roosendaal

23-11-2018

Via huizenmarkt hebben wij onze nieuwe woning gevonden en zijn dus erg te spreken over deze site. Het is gemakkelijk om te zoeken wat er in jouw stad te huur staat en bezichtigingen te plannen.

Mike uit: Zoetermeer

20-11-2018

Makkelijk werkende site die erg handig is. Meerdere bezichtigingen gemaakt via deze site en uiteindelijk ook iets gehuurd.

Renee uit: Gorinchem

17-11-2018

Had me aangemeld en kreeg via me zoekopdracht woningen binnen die voldeden aan wat we wilden huren.
De site huizenmarkt.nl is simpel maar treft zijn doel in ieder geval voor ons heeft het geholpen.

Yvette uit: Den Bosch

17-11-2018

Na een paar weken ingeschreven gestaan een woning ontvangen via email en bezichtigd. Het werkt makkelijk en is een efficiente site om snel via te zoeken en bezichtigingen in te plannen.

Bert uit: Haarlem

16-11-2018

Erg duur allemaal maar ja dat zijn de prijzen. Site werkt naar behoren en netjes geholpen door de klantenservice met mijn vragen.

Jim uit: Eindhoven

16-11-2018

Pro
-Veel woningen
-Actueel aanbod
-makkelijk contact leggen

Con

-het aanbod is vaak duur
-niet iedereen verhuurd aan studenten

Al met al een goede site om via te zoeken maar hou wel rekening dat veel inkomen willen zien.