Beoordelingen Huizenmarkt.nl

9,6
  • Aanbod 9,5

Jesse uit: Eindhoven

18-10-2018

Het heeft wel even geduurd en we zijn best lang op zoek zijn geweest maar het is wel gelukt om iets te vinden. De verhuuder is ook erg aardig en niet zo'n huisjesmelkertyp gelukkig.

Amina uit: Rotterdam

18-10-2018

Na meerdere sites al te hebben geprobeerd blij met huizenmarkt omdat het makkelijk was bezichtigingen in te plannen,werd ook netjes geholpen

Nicky uit: Utrecht

9,7

Zocht al enige tijd een woning in Utrecht. Via huizenmarkt heb ik meerdere bezichtigingen ingepland en uiteindelijk ook wat gevonden!

Hugo uit: Tilburg

17-10-2018

Tevreden over Huizenmarkt.nl en het gebruik van de website. Werkt duidelijk en je word goed geholpen met vragen. Uiteindelijk hier een studio apartement gevonden.

Hans uit: Haarlem

17-10-2018

Klantvriendelijk en makkelijk in het gebruik. Ben blij om te kunnen zeggen dat ik een woning in Haarlem heb kunnen vinden in deze markt.

Michelle uit: Harderwijk

11-10-2018

Wij zijn geslaag hier! Huizenmarkt.nl bedankt voor de goede site :-) :-)

Yalinda uit: Scheveningen

11-10-2018

Huizenmarkt.nl is erg handig om via te zoeken en het aanbod in Den Haag is groot.

Niels uit: Amstelveen

10-10-2018

Als student niet makkelijk om iets te vinden in regio Amsterdam. Overal ingeschreven natuurlijk en ben blij dat via Huizenmarkt.nl dan uiteindelijk gelukt is om een huurwoning(om te delen) te vinden.

karim uit: Amsterdam

08-10-2018

Goed geholpen en heb sneller dan verwacht een woning gevonden.

Sanne uit: Schalkwijk

05-10-2018

De site huizenmarkt.nl is overzichtelijk en je krijgt steeds een email als er een nieuw huis te huur is. Handig site die heeft geholpen!