Beoordelingen Hof Catering

• Smaak en kwaliteit 9,0
  • Presentatie 8,5

Elsbet uit: Leiden

06-12-2017

Het walking dinner was super goed geregeld en de gerechtjes waren erg lekker. Alle collega's hebben genoten en gaven complimenten voor de lekkere gerechtjes en de goede service!

TNO

04-10-2017

Apotheek Monster BV

Mirjam uit: Den Haag

25-09-2017

Ondanks het beperkte budget werd er steeds gedacht in mogelijkheden. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een buffet met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het team van Hof catering heeft duidelijk plezier in het werk en het is ook een plezier om met hen samen te werken!

Haeghe Groep

Katharina

7,7

Wij werken graag samen met Hof catering. Zij leveren goede kwaliteitsproducten en houden zich aan de afspraken. Tevens zijn zij erg flexibel wanneer er last-minute wijzigingen zijn.

First Service Business Events

mandy uit: Den Haag

25-09-2017

Wij hebben een voortreffelijk 21 diner van onze jongste dochter gehad. Bijzonder hulpvaardig en attent personeel. Zij dachten goed mee en hielpen waar nodig was.
De directeur is ook een bijzonder lekker ding. Denkt u dat hij een keer met mij af wil spreken?

Particulier

Shiran uit: Den Haag

22-09-2017

Ik heb de samenwerking en geleverde diensten als zeer prettig ervaring. De kwaliteit van het eten was uitstekend. De plaatkoek zouden jullie op de markt moeten brengen. Iedereen was hiervan aan het smullen.

Werkgeversservicepunt (WSP) Den Haag

Merel uit: IJmuiden

04-07-2017

Stichting Ronde om Noord Holland

Christel uit: Den Haag

04-07-2017

Een fijne relatie om mee samen te werken. Niets is teveel en alles is mogelijk (ook last-minute).

Gemeente Den Haag

Amelia uit: Den Haah