Beoordelingen Hof Catering

• Smaak en kwaliteit 9,0
  • Presentatie 8,5

Sandra uit: Voorburg

07-01-2019

Als altijd super. Flexibel tav wensen / eisen, consistente kwaliteit en 'vertrouwd'. Zelfstandig qua aanpak (gewoon regelen ipv alles eerst vragen) en geode partners. Alles 'Hof-waardig'. Zeker weer voor herhaling vatbaar en veel dank voor een fantastische avond!

OMA

Madelon uit: Rijswijk

20-12-2018
7,9

Wij zijn erg tevreden over de catering, we hebben ook heel veel positieve geluiden om ons heen gehoord.

enige puntje van kritiek, ik heb van te voren een gluten/ei allergie doorgegeven, echter op de dag zelf bleek dat deze collega alleen de caprese salade kon eten, dit was natuurlijk een teleurstelling voor deze collega, want wij hebben aangegeven de allergie door te hebben gegeven en dat er rekening mee gehouden zou worden.

verder zou ik jullie zeker aanbevelen en zo nog een keer boeken!

EP&C

Kim uit: Heemstede

HOEZO!

Jan uit: Voorburg

19-12-2018

Gewoon in alle opzichten goed, ook een eerlijke prijs die klopt bij hetgene jullie bieden. Kan bij uitvaarten wel een struikelblok zijn omdat de totale kosten toch al erg hoog zijn. Ik beveel jullie zeker aan!

Jan Vink, Afscheid en Uitvaart

Henriette uit: Leiden

19-12-2018

Hof Catering heeft onze Eindejaarsborrel op prima en bij de doelgroep passende wijze verzorgd.

Elsbet uit: Leiden

06-12-2017

Het walking dinner was super goed geregeld en de gerechtjes waren erg lekker. Alle collega's hebben genoten en gaven complimenten voor de lekkere gerechtjes en de goede service!

TNO

04-10-2017

Apotheek Monster BV

Mirjam uit: Den Haag

25-09-2017

Ondanks het beperkte budget werd er steeds gedacht in mogelijkheden. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een buffet met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het team van Hof catering heeft duidelijk plezier in het werk en het is ook een plezier om met hen samen te werken!

Haeghe Groep

Katharina

25-09-2017
7,7

Wij werken graag samen met Hof catering. Zij leveren goede kwaliteitsproducten en houden zich aan de afspraken. Tevens zijn zij erg flexibel wanneer er last-minute wijzigingen zijn.

First Service Business Events