Beoordelingen HG Bouwtechniek

Marnic uit: Heeswijk-Dinther

04-12-2017
8,5

Ervaring met: Prefab aanbouw/uitbouw

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken na. Duidelijke offerte. Zeer net personeel. Ook "ingehuurd" personeel zeer net en betrouwbaar.

Wilco uit: Dordrecht

14-11-2017
8,5

Ervaring met: Prefab aanbouw/uitbouw

Prettige en persoonlijke communicatie gedurende het hele proces. Werkzaamheden starten soms wat later dan afgesproken en liepen helaas wel wat uit door overmacht, maar dit werd ook steeds keurig besproken en kan ik HG daarom ook niet kwalijk nemen. Goede prijs- kwaliteit verhouding, waarbij bedrijf geen concessies wil doen aan de hoge kwaliteit ook al zouden daardoor soms lagere prijzen te realiseren zijn. Deze keuze wekte bij mij juist vertrouwen. Voor het realiseren van een aanbouw of dakkapel kan ik HG van harte aanbevelen.

Jasper en Ester uit: Ouderkerk a/d Amstel

10-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Fijn contact gehad van het begin tot het einde. Goede communicatie! Erg tevreden over ons nieuwe dakkapel.

Teus uit: Werkendam

09-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Mooi produkt afgeleverd en keurig geplaatst

Angeline uit: Sprang Capelle

03-10-2017

Ervaring met: Kozijnen

Mijn ervaring is in hoofdzaak met het totaal bekleden met Keralite van mijn woning. De werkzaamheden zijn snel en zeer deskundig uitgevoerd. Na de finale eindcontrole zijn een aantal kleine punten zeer snel en naar tevredenheid opgelost. Tot vandaag ben ik trots en tevreden op mijn woning.
Heren...CHAPEAU.

7,3

Jeroen uit: Tilburg

04-09-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Na eerder een dakkapel te hebben laten plaatsen naar volle tevredenheid wederom voor HG Bouwtechniek gekozen om de kozijnen te laten vervangen.
Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf met goede werknemers.
Alles werd naar onze wensen gedaan en er werd met ons nagedacht over andere opties.

Wij raden HG Bouwtechniek bij iedereen aan

johan uit: Woudrichem

17-07-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Dakkapel is deskundig geplaatst, vakkundige mensen. Alles werd netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

Eddie uit: Waalwijk

13-05-2017