Beoordelingen HG Bouwtechniek

• Afspraken nakomen 9,0

Fam. uit: Raamsdonksveer

03-10-2018

Ervaring met: Kozijnen

Prettig traject en de klus is snel en goed geklaard! Erg tevreden over de afwerking.

Peter uit: Waspik

21-09-2018

Ervaring met: Dakkapellen

Zeer prettig en erg nette afhandeling

Pascalle uit: Waalwijk

18-09-2018
9,7

Ervaring met: Dakkapellen

De mannen die onze dakkapel kwamen zetten hebben er een flinke klus aan gehad maar hebben het allemaal perfect afgewerkt!! Dankjewel heren!!

Ad uit: Zwijndrecht

28-06-2018

Ervaring met: Kozijnen

Op alle fronten zeer tevreden.

Marnic uit: Heeswijk-Dinther

04-12-2017
8,5

Ervaring met: Prefab aanbouw/uitbouw

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken na. Duidelijke offerte. Zeer net personeel. Ook "ingehuurd" personeel zeer net en betrouwbaar.

Wilco uit: Dordrecht

14-11-2017
8,5

Ervaring met: Prefab aanbouw/uitbouw

Prettige en persoonlijke communicatie gedurende het hele proces. Werkzaamheden starten soms wat later dan afgesproken en liepen helaas wel wat uit door overmacht, maar dit werd ook steeds keurig besproken en kan ik HG daarom ook niet kwalijk nemen. Goede prijs- kwaliteit verhouding, waarbij bedrijf geen concessies wil doen aan de hoge kwaliteit ook al zouden daardoor soms lagere prijzen te realiseren zijn. Deze keuze wekte bij mij juist vertrouwen. Voor het realiseren van een aanbouw of dakkapel kan ik HG van harte aanbevelen.

Jasper en Ester uit: Ouderkerk a/d Amstel

10-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Fijn contact gehad van het begin tot het einde. Goede communicatie! Erg tevreden over ons nieuwe dakkapel.

Teus uit: Werkendam

09-11-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Mooi produkt afgeleverd en keurig geplaatst

Angeline uit: Sprang Capelle

03-10-2017

Ervaring met: Kozijnen

Mijn ervaring is in hoofdzaak met het totaal bekleden met Keralite van mijn woning. De werkzaamheden zijn snel en zeer deskundig uitgevoerd. Na de finale eindcontrole zijn een aantal kleine punten zeer snel en naar tevredenheid opgelost. Tot vandaag ben ik trots en tevreden op mijn woning.
Heren...CHAPEAU.

A.J. uit: Tilburg