Beoordelingen Heinosoft

Naam: Kevin

02-12-2016

Heinosoft is een prettige een goede partij om je online marketing activiteiten aan uit te besteden.
Ze denken goed met je mee en geven advies over je product aanbod en verbeter punten van je website om je conversie te verhogen.
Ze behaalde van een aantal zoek opdracht de top positie in Google.
Heinosoft wilt een win win situatie voor beide partijen!
Tevens is het contact erg prettig.

Ik zal hun aanbevelen.

Naam: Paul Lodewick

28-11-2016

Binnen no time stonden we op de eerste pagina!

Naam: Cee

Naam: Fred

28-11-2016

Doen wat ze beloven sta al heel lang op nr 1 in Google.

Naam: Eric

18-11-2016

Prettige partij om mee samen te werken. Realistich over de mogelijkheden en leveren een top resultaat! Ook vind ik de transparante houding erg fijn!

Naam: Jantien

02-08-2016

Het duurde in eerste instantie wat langer dan verwacht, maar het resultaat telt. De communicatie is duidelijk, alles is in te zien en er wordt hard gewerkt.

Naam: Giel Jan

19-07-2016

Er zijn bedrijven die zeggen dat ze je bovenaan in Google krijgen en er zijn bedrijven die het doen! Heinosoft valt zeker onder de laatste.

Naam: Johan

19-07-2016

Proactief meedenkende organisatie met uitstekende bereikbaarheid! Fantastische service met net een paar stapjes meer!!

Naam: Erik

12-07-2016

Realistisch over de mogelijkheden, persoonlijk betrokken. Goede service.

Naam: Mirjam

05-05-2016

Heinosoft heeft ervoor gezorgd dat mijn website hoog in Google staat met o.a. de zoekopdrachten “Overeenkomst opstellen” en “Algemene voorwaarden opstellen”. De Google Adwords advertenties heb ik uit kunnen zetten, waardoor enorm veel kosten worden bespaard, terwijl er wel meer klanten via de website binnenkomen. De persoonlijke aandacht van Heinosoft aan Juridische Supermarkt heeft tot een fijne werkrelatie en goede resultaten geleid.