Beoordelingen Heinosoft

Naam: Daniƫlle

07-03-2017

Allereerst vond ik het een hele fijne kennismaking, er werd goed naar mij geluisterd wat ik wilde. Na de kennismaking maakte Heinosoft een overzicht van de mogelijkheden. Dat sloot precies aan bij waar ik heen wil met mijn bedrijf. Binnen een jaar sta ik nu op meerdere zoektermen bovenaan in Google. Bedankt Heinosoft!

Naam: Lars

07-03-2017

Niet alleen de quick wins. Focus op lange termijn topposities. Dat is hoe ik jullie heb leren kennen.

Naam: Margreet

01-02-2017

Wij doen al jaren zaken met Heinosoft. Met tevredenheid! Een enthousiast bedrijf dat meedenkt, snel reageert en goed werk levert!

Naam: raoul

21-12-2016

professionele partij , waar mensen met verstand van SEO zitten. Denken goed mee

Naam: Herbie

19-12-2016

Prima resultaten op basis van 'no-cure-no-pay'.

Naam: Jurian

13-12-2016

Heinosoft support ons met SEO werkzaamheden voor de website. Dit gaat top. De resultaten zijn er en de communicatie altijd prima. Meer kan je van een SEO partner niet verwachten. Ik raad ze van harte aan!

Naam: Erwin

07-12-2016

wij hebben een aantal jaar geleden kennis gemaakt met Heinosoft. In eerste instantie geloofde ik het niet, dit je vaak hoort over het illegaal omhoog brengen van websites. Met een leuke aktie toch met elkaar zaken gaan doen. In twee maanden tijd stonden wij op nummer 1 voor een aantal zoekwoorden. Dit hebben wij toen direct ook voor andere zoektermen gedaan. Inmiddels een aantal jaren verder en inmiddels beheren ze ook de zoekwoorden voor andere websites. Wij doen veel zaken met Arie-Jan een top gozer met onwijs veel ervaring, maar de collega's die achter de schermen werken moeten we natuurlijk ook niet vergeten. Een top bedrijf, met zeer getalanteerde medewerkers die service bieden en meedenken.

Naam: Pieter

07-12-2016

Erg professioneel bedrijf met bevlogen werknemers

Naam: Simona

07-12-2016

Werken zeer resultaatgericht in tegenstelling tot andere SEO bedrijven. Duidelijke rapportages. Goed advies. Top posities!

Naam: Kevin

02-12-2016

Heinosoft is een prettige een goede partij om je online marketing activiteiten aan uit te besteden.
Ze denken goed met je mee en geven advies over je product aanbod en verbeter punten van je website om je conversie te verhogen.
Ze behaalde van een aantal zoek opdracht de top positie in Google.
Heinosoft wilt een win win situatie voor beide partijen!
Tevens is het contact erg prettig.

Ik zal hun aanbevelen.