Beoordelingen Heinosoft

Naam: Nout

01-06-2017

Na inmiddels 8 maanden enorme stappen gemaakt in Google. Ze doen dus wat ze zeggen.

Naam: Marcel de Haan

30-05-2017
1,0

Ik kwam erachter dat er nogal veel spammy links via forums werden geplaatst naar mijn site. Dat kan ik natuurlijk zelf ook wel...

Naam: Kevin

26-04-2017

Heinosoft is een zeer prettige partij om mee samen te werken. Ze komen afspraken na en het contact met het team ervaren we als zeer prettig. Absolute aanrader!

Naam: Bob van Biezen

21-04-2017

Fijne partij om mee samen te werken, enthousiast team en er wordt vooral in oplossingen gedacht!

Naam: Nico

19-04-2017

Fijne sparringpartners, goede plannen met bijbehorende realisatie en ze houden tevens rekening met conversie van bezoeker naar klant, wat voor ons erg belangrijk is.

Naam: Koos

18-04-2017
5,0

slechte communicatie, zodra het contract getekend is hoor je weinig meer, buiten een standaard rapportage om.

Naam: Johannes van Buren

21-03-2017

Heinosoft heeft een persoonlijke en integrale benadering. Ze denken goed met je mee en hebben kennis van zaken. Tevens bevalt mij hun business model van 'no cure no pay' ook zeer goed. We boeken vooruitgang met bedrijf en zien dat de SEO werkzaamheden van Heinosoft daar voor een groot gedeelte aan hebben bijgedragen.

Naam: Simon

21-03-2017

Betrouwbare partner voor de lange termijn. Zorgen voor stabiele, hoge posities. Heeft ons in elk geval geholpen om minder afhankelijk te zijn van AdWords en dat scheelt in de portemonnee! Ik raad ze aan!

Naam: De Wit

08-03-2017

Effectieve aanpak en kennis van zaken.

Naam: Daniëlle

07-03-2017

Allereerst vond ik het een hele fijne kennismaking, er werd goed naar mij geluisterd wat ik wilde. Na de kennismaking maakte Heinosoft een overzicht van de mogelijkheden. Dat sloot precies aan bij waar ik heen wil met mijn bedrijf. Binnen een jaar sta ik nu op meerdere zoektermen bovenaan in Google. Bedankt Heinosoft!