Beoordelingen Haverkamp Deventer

• Service 8,6

Annelies uit: Deventer

31-12-2018

Deuren en beslag

de start was even moeilijk maar toen we eenmaal een afspraak hadden gemaakt liep het gesmeerd.
Het is handig om te weten dat het beter is om een afspraak

Jan uit: Epse

11-12-2018

Kasten en meubels op maat

Prima product, goed geholpen, vriendelijk personeel.
De panelen waren niet in 1 maal goed afgesteld, melding van gemaakt. Een paar weken later in orde gemaakt. Ik sta op het standpunt dat betaling plaatsvindt als product naar tevredenheid vd klant is geleverd. Derhalve heb ik het als onprettig ervaren, per mail gesommeerd te worden om voor de afstelling het faktuurbedrag te voldoen. Ik zou zeggen benader me even telefonisch. Misschien de nieuwe tijd? Ik heb uw firma verkozen op kwaliteit, betrouwbaarheid en kunnen rekenen op service!
Het is goed zo, we hebben een mooie kast in onze vernieuwde slaapkamer, een mooi geheel.
Fijne dagen toegewenst, mvg Jan en Dineke Vos.

leen uit: apeldoorn

10-12-2018

Deuren en beslag

prima blij dat ik een nieuwe deur heb en ben erg tevreden

aad uit: Twello

10-12-2018
7,2

Deuren en beslag

prima deur en goed gehandeld in showroom

09-12-2018

Deuren en beslag

Wij hebben een nieuwe voordeur besteld en laten plaatsen. Prima kwaliteit producten, goede service en communicatie met ons als klant.

Willem uit: Beekbergen

7,1

Kasten en meubels op maat

Goed geadviseerd en uiteindelijk goed geplaatst echter er moest nog een lade na geleverd worden wat ook gebeurd is maar er Ontbrak een handgreep van de lade. Tip , laat de klant dat niet zelf monteren maar bied de service door het te monteren . Dat mag ook verwacht worden bij een kast van € 3800,- verder tevreden met de kast

Harry uit: Bathmen

Sloten en beveiliging

Deskundig en plezierig. Pro-activiteit in toelichting in "waarom er wat er moet worden geïnstalleerd" kan m.i. beter. Evt. vragen: Wilt u weten waarom etc ...".

Andre uit: Zutphen

7,8

Kasten en meubels op maat

Goede afspraken kunnen maken plus correcte afhandeling

Ger uit: Eindhoven

08-11-2018

Sloten en beveiliging

Super te vreden met de gelijk sluitende cilinders, de prijs en de snelle levering.

Stefan uit: Wehl

05-11-2018

Deuren en beslag

Wij hebben twee nieuwe voordeuren laten plaatsen. We hadden een afspraak gepland. Tijdens deze afspraak werden we vakkundig geholpen. Beide deuren troffen we aan in de showroom. Er werd duidelijk uitgelegd wat alle mogelijkheden waren en wat onder voorbehoud de prijs was. Onder voorbehoud omdat eerst ter plekke gekeken moest worden. Uiteindelijk was de eerste inschatting gelijk goed. Het plaatsen van de deuren kostte twee dagen. We werden goed op de hoogte gebracht wanneer de monteurs zouden komen. De monteurs zijn zeker op de tweede dag lang bezig geweest met de deur om deze goed te laten hangen. Op vrijdagmiddag om half zeven pas gestopt en toen was het ook af.

Enige echte minpuntje is dat we tijdens het bezoek aan de showroom geen koffie / thee aangeboden kregen.