Beoordelingen Haverkamp Deventer

G. uit: Raalte

19-07-2017
7,9

Kasten en meubels op maat

Goed bevallen. Goed om eerst in de showroom rond te kijken naar wat er staat en mogelijk is. Goed geholpen bij het uitzoeken. Plaatsen is prima verlopen en ben zeer blij met mijn kast.

Chris uit: Zwolle

19-07-2017
8,1

Kasten en meubels op maat

Prima bedrijf. Goede monteurs. Goed werk afgeleverd.

D.J.M. uit: Deventer

16-07-2017

Kasten en meubels op maat

We zijn heel tevreden met onze kasten.

Harold uit: Deventer

15-07-2017
8,2

Deuren en beslag

Deuren e.d. prima advies, plaatsing etc. We zijn supertevreden met het eindresultaat.
De afspraak was dat e.e.a. tegelijk zou worden gemonteerd met een beveiligingssysteem, maar dat bleek toch een extra afspraak te worden. De montage daarvan zou ik als matig beoordelen (monteur 2x veel later (uur/half uur) dan afgesproken, plug-and-play duurde bijna de hele dag - wel uiteindelijk opgelost). Deze ervaring is niet in de score hierboven meegenomen.

N.J. uit: Nijverdal

10-07-2017
7,9

Kasten en meubels op maat

adviezen waren heel realistisch en deskundig.

P uit: Zutphen

08-07-2017

Kasten en meubels op maat

Prima geholpen, goede service, niets te wensen over.

Joanne uit: Zwolle

08-07-2017
8,1

Kasten en meubels op maat

Goed advies gekregen, plaatsing perfect. Ben zeer tevreden over het resultaat, en geniet van de kast en van de nu opgeruimde rommel in mijn garage.

Christina uit: Deventer

20-05-2017
6,1

Sloten en beveiliging

Van te voren een advies gehad, welke niet uitgevoerd kon worden. De werkzaamheden werden dus aangepaste. Daarna een verkeerde rekening gehad, welke na contact wel snel werd gecorrigeerd. Communicatie tussen werknemers onderling verliep niet vlekkeloos.

Matthijs uit: Deventer

12-05-2017

Deuren en beslag

Wij zijn heel goed ontvangen,en ook vriendelijk, wij zijn heel goed geholpen.Goed uitgelegd als wij vragen hebben.Alles is goed geregeld,wij zijn heel tevreden.Goed werk verricht .Toppie!!!πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

Fons uit: Holten

11-05-2017

Kasten en meubels op maat

Kwalitatief goed adviesgesprek na het herkenbaar maken van onze wensen. Alternatieven aangegeven bij onze wensen. In gesprek kwam een goed beeld van de indelingsmogelijkheden en de kleurstelling bij oze inrichting van het huis.