Beoordelingen Haverkamp Deventer

Christina uit: Deventer

20-05-2017
6,1

Sloten en beveiliging

Van te voren een advies gehad, welke niet uitgevoerd kon worden. De werkzaamheden werden dus aangepaste. Daarna een verkeerde rekening gehad, welke na contact wel snel werd gecorrigeerd. Communicatie tussen werknemers onderling verliep niet vlekkeloos.

Matthijs uit: Deventer

12-05-2017

Deuren en beslag

Wij zijn heel goed ontvangen,en ook vriendelijk, wij zijn heel goed geholpen.Goed uitgelegd als wij vragen hebben.Alles is goed geregeld,wij zijn heel tevreden.Goed werk verricht .Toppie!!!πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

Fons uit: Holten

Kasten en meubels op maat

Kwalitatief goed adviesgesprek na het herkenbaar maken van onze wensen. Alternatieven aangegeven bij onze wensen. In gesprek kwam een goed beeld van de indelingsmogelijkheden en de kleurstelling bij oze inrichting van het huis.

Ton uit: Epse

7,6

Kasten en meubels op maat

Afspraak over plaatsen kast na bevestiging oplevering woning was 3 weken, maar dat werd 5 weken. Kast is verder erg mooi en zit goed in elkaar

Han uit: Bathmen

8,1

Sloten en beveiliging

Soepel optreden, adviseren en correctheid in presentatie en uitvoering

Cor uit: Deventer

26-04-2017

Deuren en beslag

Wij hebben voor onze kamer een nieuwe deur gekocht, omdat het altijd donker is in de hal. We hebben nu na advies een deur met glas gekocht. Zijn thuis zelf komen opmeten voor de exacte maat en deur besteld. Op tijd een afspraak gemaakt wanneer de deur geplaatst wordt en dit is ook met veel zorg gebeurt. Wij zijn zeer tevreden over de juiste informatie, en het plaatsen van de deur. Super afgehandeld.

Han uit: Apeldoorn

12-04-2017
4,4

Deuren en beslag

In het voortraject liep alles voorspoedig, er werd meegedacht; maar op moment dat de opdracht was verstrekt was deze houding compleet verdwenen. Afspraken worden niet nagekomen, 1 dag voor installatie afzeggen, werkzaamheden duren 2 maanden langer dan gepland, veel discussie met timmerman ter plaatste, bouwtekening is niet gemaakt, verkeerde installaties, onbeschoft reageren van timmerman, dreigende mails sturen. ABSOLUUT GEEN AANRADER

Johan uit: Deventer

11-04-2017

Vakwerk!!!

Annelique uit: Deventer

07-04-2017
8,1

Sloten en beveiliging

goed werk afgeleverd en snelle afhandeling

M.H. uit: Olst

07-04-2017
7,9

Kasten en meubels op maat

De kast die wij hebben gekocht ziet er mooi uit. Van vrienden en bekenden krijgen wij hierover ook diverse complimenten. Jammer dat de deuren in eerste instantie te lang waren. Echter het probleem is snel opgelost.