Beoordelingen Haverkamp Deventer

• Service 8,6

Ger uit: Eindhoven

08-11-2018

Sloten en beveiliging

Super te vreden met de gelijk sluitende cilinders, de prijs en de snelle levering.

Stefan uit: Wehl

05-11-2018

Deuren en beslag

Wij hebben twee nieuwe voordeuren laten plaatsen. We hadden een afspraak gepland. Tijdens deze afspraak werden we vakkundig geholpen. Beide deuren troffen we aan in de showroom. Er werd duidelijk uitgelegd wat alle mogelijkheden waren en wat onder voorbehoud de prijs was. Onder voorbehoud omdat eerst ter plekke gekeken moest worden. Uiteindelijk was de eerste inschatting gelijk goed. Het plaatsen van de deuren kostte twee dagen. We werden goed op de hoogte gebracht wanneer de monteurs zouden komen. De monteurs zijn zeker op de tweede dag lang bezig geweest met de deur om deze goed te laten hangen. Op vrijdagmiddag om half zeven pas gestopt en toen was het ook af.

Enige echte minpuntje is dat we tijdens het bezoek aan de showroom geen koffie / thee aangeboden kregen.

M uit: Amsterdam

05-11-2018
9,8

Kasten en meubels op maat

Prachtig geworden; zeer tevreden over advies en afhandeling.

Onno uit: Apeldoorn

01-11-2018

Sloten en beveiliging

Oplegslot vervangen door insteekslot tbv Nuki montage. Nuki slot en bridge geleverd. Werkzaamheden naar behoren uitgevoerd. Nuki slot lag kennelijk al heel lang in het magazijn want de meegeleverde batterijen waren leeg.

E uit: Deventer

01-11-2018

Deuren en beslag

Weer tevreden over deze levering. Personeel werkt keurig, zijn vriendelijk en afwerking is gewoon OK. Komen zeker weer terug!

Karin uit: Diepenveen

24-10-2018
7,8

Kasten en meubels op maat

Prima, goede service, net vaklui

Harry uit: Schalkhaar

Kasten en meubels op maat

Op zich helemaal tevreden. Enige opmerking is dat er een actie was dat er een monteur gratis meekwam. Als klant denk je dat dit voordeel oplevert. Beide monteurs waren vriendelijk en voorkomend, maar hun werktempo was zodanig dat plaatsing van de kast ook de hele dag duurde. Althans aankomst 09.30 en einde middag weer weg. Ik denk dat 1 monteur het ook in een dag had gekund. Conclusie is dat 2 monteurs prima is, maar je hoeft dit geen actie te noemen.

Alinda uit: Apeldoorn

7,7

Kasten en meubels op maat

Onze ervaring met haverkamp is zeer positief. Wout Brouwer heeft ons altijd correct geholpen en zijn zeer te spreken of de geplaatste kasten. Kwaliteit!

Yoka uit: Deventer

Deuren en beslag

Zeer positief goed geholpen om een keuze te maken. Zeer tevreden van begin tot einde over bestelling, aflevering en plaatsing.

Els uit: Hoog Soeren

03-08-2018