Beoordelingen HAVA

• Website 8,4

Maarten uit: Amersfoort

29-09-2018

Ervaring met: Timmerwerken

De mannen van Hava hebben bij ons een schuur geleverd en gebouwd. Ben zeer tevreden met het resultaat; de schuur staat als een spreekwoordelijk huis! Wat een vakmanschap en energie hebben de mannen; van 8 tot 7 hard doorgewerkt, aan de deels prefab schuur. Daarbij ook nog wat straatwerk verricht wat niet eens onderdeel van de offerte was, niet was teveel. Heel erg tevreden en van harte aanbevolen!

Esther uit: Voorthuizen

24-09-2018
8,5

Wim en Marianne uit: Utrecht

01-08-2018

Ervaring met: Timmerwerken

Wat een aardige mannen en wat een harde werkers. Onze nieuwe schuur in Utrecht centrum is prachtig geworden. Alles is volgens de offerte en de afspraken gemaakt en keurig afgewerkt. De vloer is super strak gevlinderd. Door de isolatie, de betimmering en het sedumdak is het heerlijk koel in de schuur en de voorkant ziet er uit als een plaatje. Een mooie 10+ is zeker op z’n plaats. Bedankt mannen, we genieten er elke dag weer van.

Ruud A.M. uit: Monster

10-07-2018

Ervaring met: Tuinmeubelen

Onderlinge communicatie moet beter het geeft verwarring bij de cliënten

A uit: Voorthuizen

10-07-2018
7,8

prachtige banken!!

John uit: Almere

04-07-2018

Ervaring met: Tuinmeubelen

Top maatwerk tafel met banken opgeleverd. Wij zijn eg tevreden.

Reformatorische Zorgboerderij de 3 margen uit: Nieuw-Lekkerland

16-04-2018
7,9

Ervaring met: Tuinmeubelen

We hebben een hele mooi set banken en tafels besteld en deze werden snel geleverd! Toen het hout nog erg ruw aanvoelde werd ter plekke met schuurpapier en een kwast beits het netjes bijgewerkt. Tevreden zijn we, mannen!

Niek uit: De Valk

07-12-2017
8,2

Ervaring met: Timmerwerken

Goed ontwerp, correcte afwerking en ruim binnen afsproken planning opgeleverd.

Gerbrig uit: Haarlem

27-07-2017

Ervaring met: Tuinmeubelen

De klapbank is echt een leuke en handig ontwerp. We zijn er ontzettend blij mee. De bank staat netjes onder ons raam (gemeente monument). Echt een aanrader!

M. uit: Ermelo

16-06-2017