Beoordelingen HAVA houtbouw en tuininrichting

• Website 8,5

Leon en Mieke uit: Bodegravem

14-04-2019

Ervaring met: Timmerwerken

Met de vorige beoordeling ging iets mis! Het is toch echt een 10!!

Leon en Mieke uit: Bodegraven

14-04-2019
9,9

Ervaring met: Timmerwerken

Een echte aanrader, dit jonge, hardwerkende bedrijf HAVA!!Niet benauwd om iets aan te pakken. Onze schuur moest gesloopt worden. Let op. Via een smalle poort in drukke straat. En er moest een nieuwe voor terugkomen. Vakmanschap was wat we zagen. Goede duidelijke communicatie en afspraken. Een netwerk aan vriendelijke, keiharde werkers die allen hun specialiteit lieten zien. Een fijne schuur met overkapping die oer-degelijk en tegelijkertijd ontzettend mooi is. Sedumdak, Prachtige strakke bestrating. Electra, nieuwe betonvloermetselwerk etc. We kennen onze oude tuin bijna niet meer terug. Heel erg bedankt Mannen!!

Jos uit: Wormer

20-01-2019

Ervaring met: Tuinafscheidingen

Twee schuttingen en een overkapping geplaatst. Zeer tevreden met het resultaat. Absoluut aan te bevelen.

Maarten uit: Amersfoort

29-09-2018

Ervaring met: Timmerwerken

De mannen van Hava hebben bij ons een schuur geleverd en gebouwd. Ben zeer tevreden met het resultaat; de schuur staat als een spreekwoordelijk huis! Wat een vakmanschap en energie hebben de mannen; van 8 tot 7 hard doorgewerkt, aan de deels prefab schuur. Daarbij ook nog wat straatwerk verricht wat niet eens onderdeel van de offerte was, niet was teveel. Heel erg tevreden en van harte aanbevolen!

Esther uit: Voorthuizen

24-09-2018
8,5

Wim en Marianne uit: Utrecht

01-08-2018

Ervaring met: Timmerwerken

Wat een aardige mannen en wat een harde werkers. Onze nieuwe schuur in Utrecht centrum is prachtig geworden. Alles is volgens de offerte en de afspraken gemaakt en keurig afgewerkt. De vloer is super strak gevlinderd. Door de isolatie, de betimmering en het sedumdak is het heerlijk koel in de schuur en de voorkant ziet er uit als een plaatje. Een mooie 10+ is zeker op z’n plaats. Bedankt mannen, we genieten er elke dag weer van.

Ruud A.M. uit: Monster

10-07-2018

Ervaring met: Tuinmeubelen

Onderlinge communicatie moet beter het geeft verwarring bij de cliënten

A uit: Voorthuizen

10-07-2018
7,8

prachtige banken!!

John uit: Almere

04-07-2018

Ervaring met: Tuinmeubelen

Top maatwerk tafel met banken opgeleverd. Wij zijn eg tevreden.

Reformatorische Zorgboerderij de 3 margen uit: Nieuw-Lekkerland

16-04-2018
7,9

Ervaring met: Tuinmeubelen

We hebben een hele mooi set banken en tafels besteld en deze werden snel geleverd! Toen het hout nog erg ruw aanvoelde werd ter plekke met schuurpapier en een kwast beits het netjes bijgewerkt. Tevreden zijn we, mannen!