Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Arjens uit: Babylonienbroek

18-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
Netjes gewerkt. Degelijke bouw

Geen

E uit: Veessen

10-02-2019
8,5

Positieve ervaring:
Denken goed mee in de ontwerpfase
Veel mogelijk
Duidelijke instructies voor fundering
Goed bereikbaar via mail en telefoon
Snelle reactie op vragen
Flexibel mbt tot veranderingen in het proces.
Meerwerk kon een dag later al.
Een bedrijf die uit gaat van de mogelijkheden.
Een volgende schuur zou ik zeker hier weer kopen!

Tips / verbeterpunten:
Nu ik zelf de schuur aan de binnenzijde aan het afbouwen ben zie ik toch veel balken en schroeven die in het zicht blijven en beschadigd zijn. Denk aan gespleten balken, schroeven niet helemaal in het hout of voor de helft ernaast. Afwerking zou netter kunnen.

Tijl uit: Harderwijk

01-02-2019

Positieve ervaring:
Eigenlijk is alles prima verlopen. Wat met name fijn was dat bouwers zelf kwaliteit goed in hielden. Er waren een paar planken en een balk beschadigd, die werden voordat we er zelf om moesten vragen al vervangen.

ga zo door.

Frank uit: Wehl

26-01-2019

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden over wijze van meedenken, het bouwen en de nazorg.

Janet uit: Soest

18-01-2019
7,5

Positieve ervaring:
Het resultaat is mooi geworden. Precies hoe wij het wilden. De schuur is wel veel kleiner dan de vorige, dus vanaf nu moeten we Marie Kondo in ere houden.

Tips / verbeterpunten:
Het traject duurde behoorlijk lang, een half jaar. De eerste tekeningen kwamen laat (door de zomervakantie?) en kwamen niet overeen met onze wensen. Daar baalde ik wel een beetje van. Uiteindelijk klopten de tekeningen en konden de voorbereidingen beginnen. Mijn tip: iets sneller handelen, ook in vakantieperiode. Of duidelijk aangeven dat het wat langer duurt.

P. uit: Zutphen

18-01-2019
8,1

Ervaring met: Stal

Positieve ervaring:
Vriendelijke ontvangst. Positieve instelling Machiel de Keijzer. Leuke rondleiding door het bedrijf. Onze plannen worden voortvarend opgepakt. De mannen die uiteindelijk de stal komen plaatsen zijn harde werkers die enorm goed samen kunnen werken. Het is een mooie stal geworden!

Tips / verbeterpunten:
Het is aan het begin niet duidelijk dat Geldersche Houtbouw de stal niet zelf plaatst en dat de fundering door wéér een andere partij wordt gedaan. Dat levert onduidelijkheid bij de klant en veel extra telefoonverkeer op terwijl ik dacht alles in 1 hand te hebben gegeven.

Stephan uit: Soest

16-01-2019
9,5

Positieve ervaring:
We zijn van idee tot realisatie uitstekend geholpen en begeleid door de mensen van Geldersche Houtbouw. Met als resultaat een kapschuur waar we heel trots op zijn. Snelle en adequate service met gedegen voorbereiding en realisatie.

Tips / verbeterpunten:
Ga vooral zo verder en zorg dat je blijft uitstralen dat iedere schuur uniek is, ondanks standaardisatie in het proces en het groeiend aantal plaatsingen per week. Dat is een meerwaarde richting klant en richting de medewerkers.

Henk uit: Terneuzen

16-01-2019

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
De 2de keer dat we een tuinhuis hebben besteld en laten plaatsen. We zijn meer dan tevreden met de levering en het plaatsen. Tov andere aanbieders gebruiken ze betere materialen en is de afwerking erg mooi. Ook wat extra dingetjes was geen enkel probleem. Alles keurig via mail gecorrespondeerd en bevestigd echt een topbedrijf.

uit: Rheden

09-01-2019
8,5

Positieve ervaring:
Zeer fijn en persoonlijk contact bij het ontwerpen en bouwen van de schuur.