Beoordelingen Geldersche Houtbouw

Michel uit: Harderwijk

07-04-2019
7,6

Positieve ervaring:
vakkundig bedrijf dat een goed product levert

Tips / verbeterpunten:
het voortraject, waarin onze wensen vertaald werden in de juiste (bouw)tekeningen verliep o.i. niet geheel vloeiend.

Henk uit: Epse

04-04-2019

degelijk werk door vaklui

geen

HJ uit: Oosterwolde Gld

03-04-2019

Ervaring met: Schuur

Positieve ervaring:
Buitengewoon mooie en solide schuur, waar we al veel positieve reacties op hebben gekregen. Communicatie en planning was ook uitstekend verzorgd wat mij betreft.

Al telefonisch doorgegeven.

03-04-2019
8,1

Positieve ervaring:
Fatsoenlijke, servicegerichte medewerkers die hard werken en geen rommel achterlaten.

Geen

Remco uit: Epse

01-04-2019

Positieve ervaring:
Een heerlijk bedrijf om mee te werken. Leuke mensen en dito vakmanschap. Een aanrader voor iedereen die een kap / schuur of iets dergelijks wil maken. Prijs kwaliteit is top! Heel blij mee.

Tips / verbeterpunten:
Ik zou de staande palen zelf iets schuren op de hoekjes. Even de scherpe randjes er af, maar dat is persoonlijk.

Peter uit: Bathmen

Richard uit: Poortugaal

7,9

Ervaring met: Prieel/overkapping

Positieve ervaring:
Het soort overkapping met vlonder dat wij wilden is niet de specialiteit van Geldersche Houtbouw, maar in overleg heeft Evert Van Roekel en diens mannen namens en onder de voorwaarden van Geldersche Houtbouw een prima product neergezet.

Tips / verbeterpunten:
Een mantelbuis van onszelf lag niet diep genoeg en is geraakt door één van de paaltjes van de vlonder....
Gewoon pech, maar volgende keer wellicht ander tracé maken voordat de vlonder wordt geplaatst.

Koos uit: Gouda

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking, correcte afhandeling en prachtig resultaat!!

geen

Aukje uit: Utrecht / Ouddorp

27-03-2019

Positieve ervaring:
In zeer korte (doorloop)tijd hebben we een kwalitatief hoogwaardige schuur neergezet bij ons vakantieverblijf in Ouddorp. Met name de zorg na afloop was zeer flexibel en goed. En in de aanloop contact met Henk, daarna met Alex, de tekenaar, daarna met het bouwbedrijf Van Ee voor de fundering, met de vakmannen zelf vervolgens tijdens de 4 dgn bouw.

Tips / verbeterpunten:
> voor de start een totaal overzicht met de stappen en de planning en wie dan je contactpersoon is in die fase
> voor de 'koop' tijd om de offerte goed samen door te nemen: bij ons is er toch was onduidelijkheid geweest over wat er nou precies wel / niet bijhoorde of geleverd werd. Omdat het als klant allemaal best snel gaat, en Henk door de telefoon snel praat is niet alles goed te volgen. Dus een gesprekje, met een checklist en een tekening van het gebouw en daar even rustig doorheen lopen met elkaar had ons enorm geholpen.