Beoordelingen Geldersche Houtbouw

frank uit: buurse

24-06-2019
9,7

Positieve ervaring:
Uitgebreide intake om klantwens te analyseren om vervolgens goed advies te geven. Communicatie in alle fases uitstekend en op de juiste momenten. Uitvoering zeer efficiënt door ter zake kundige, flexibele en vriendelijke mensen.

Ga zo door!

K. uit: Heteren

23-06-2019
9,7

Positieve ervaring:
Vriendelijke en kundige medewerkers. Zeer correcte bejegening en waar het vooral om gaat: er is een degelijke en mooie kapschuur geplaatst.

Geen opmerkingen

Wim uit: Oud-Beijerland

17-06-2019

Positieve ervaring:
De schuur met overkapping welke bij ons geplaatst is voldoet volledig aan het beeld zoals dit vooraf in de showroom besproken is. Alle afspraken zijn nagekomen en het resultaat mag er zijn! Heel mooi.

Ondanks het slechte weer, heeft het montageteam een mooi stuk werk geleverd. Op de bouw was het nog een grote blubberbende. Toch is dankzij de voortvarende en positieve aanpak een mooi resultaat neergezet.

Top, ga zo door.

Roel uit: Gorssel

08-06-2019

Ervaring met: Schuur met overkapping, Overig

Positieve ervaring:
Van begin tot eind adequaat, correct en oplossingsgericht.

Tips / verbeterpunten:
Prijsniveau zou meer mogen concurreren.

Rieke uit: Veghel

27-05-2019

Ervaring met: Overig

Positieve ervaring:
Enkele weken geleden heeft Geldersche Houtbouw bij ons een prachtig gastenverblijf neergezet. Vanaf het begin hebben zij ontzettend met ons meegedacht en alles op alles gezet om aan onze best wel uitdagende wensen te kunnen voldoen. Het huisje stond in 3 dagen en het resultaat is prachtig (wij genieten er elke dag van en krijgen veel complimenten van familie, vrienden en buren.) Het is een volwaardig huisje van hoge kwaliteit en de mannen die het neergezet hebben waren heel vakkundig, vriendelijk en dachten met ons mee. Ze zijn niet vertrokken voor alles 100% goed was. Ook de voorbereidingen waren erg professioneel. Alles op tijd, duidelijk... Kortom... wij zijn vol lof!

Tips / verbeterpunten:
We kunnen niets bedenken.

Karel uit: Bathmen

24-05-2019

Positieve ervaring:
- onze wensen zijn heel goed begrepen en prima uitgevoerd.
- de kwaliteit van de schuur lijkt heel goed maar die zal zich inde loop van de tijd moeten bewijzen. Vandaar dat we voor de kwaliteit een 8 geven;
- de samenwerking tussen U als hoofdaannemer met Uw onderaannemers en met Unicom-Oost liep op rolletjes. En we hebben alleen maar vaklui gezien !

Tips / verbeterpunten:
Voor de levering van de stenen hadden we graag een telefoontje gehad over tijdstip van levering.

P uit: Hierfen

24-05-2019

Positieve ervaring:
Mooie schuur, prima kwaliteit en keurig geregeld!

Arnold & Susan uit: Garderen

20-05-2019
7,5

gerard uit: waddinxveen

19-05-2019
7,6

Positieve ervaring:
het is fantastisch om bij de showroom echt te kunnen zien hoe groot zo'n schuur is en hoe het wordt gemaakt.
de werknemers van ontwerper tot maker zijn vriendelijk en professioneel.
we zijn blij met onze mooie schuur binnen een week.

Tips / verbeterpunten:
rondom bij alle deuren zitten kieren die nog steeds niet professioneel zijn gedicht.
we weten niet of er bij knaap bouwbedrijf of bij de geldersche houtbouw een foute berekening is gemaakt op dat punt en wachten eigenlijk nog op een oplossing.

Patrick uit: Hilversum

17-05-2019