Beoordelingen Gardini

Susan uit: Hazerswoude rijndijk

25-08-2018
1,0

Ervaring met: Overige

Oxxobase. Waardeloos product. Aansluitnaden v platen zijn dikker dan plaat zelf waardoor tegels gaan wippen. Producent zegt dat product niks mankeert. Helaas is de werkelijkheid anders. Leverancier gardini is geen haar beter. Zegt breng t product maar terug naar Utrecht dan wordt t beoordeelt en je krijgt Max 80% vd aankoopprijs terug. De rest steken ze in hun zak terwijl ze een ondeugdelijk product verkopen.

Debbie uit: Leiden

19-06-2018
2,0

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Zelden in mijn leven heb zo'n slechte service meegemaakt. Stenen die op de hoek van de andere straat gezet worden omdat er zo gezegd niet verder gereden kan worden. Een bakwagen erbij huren die niet mee komt maar wel betalen.(uiteindelijk als je gaat bellen wel de kosten terug gekregen) dan de tegels wat een drama. Er zaten al 7 kapotte tussen. Dan liggen ze nu ongeveer 2 weekjes in mijn tuin en beginnen ze spontaan te breken. Mensen ik kan jullie gardini zeker niet aanraden. Noch om service noch om kwaliteit

Yvonne uit: Herten

15-05-2018
1,0

Ervaring met: Planten

Niets geleverd gekregen. Wel besteld en betaald. Eerst kreeg ik nog antwoord en zou eea verstuurd zijn. Toen maar niets kwam en ik nog een paar keer contact heb gezocht werd er niet meer op mijn berichten gereageerd. Voor 80 euro aan planten besteld en dus niet geleverd gekregen.

Cindy

03-05-2018
7,7

Ervaring met: Planten

Vandaag mijn Clematissen in goede staat binnen gekregen.
Er ging bij de bestelling iets mis waardoor ik deze wat later kreeg dan verwacht, kan gebeuren en ik doe er ook niet moeilijk over.
1 klein minpunte is er wel, ik was er niet via de email van op de hoogte gebracht dat ik ze vandaag zou krijgen, dus vandaar dat ik de communicatie een 7 geef en niet een 8, maar goed, ik geef zelden 9 en 10en....dus bedankt Gardini, jullie kan ik wel aanbevelen.

Leo uit: Heerhugowaard

01-04-2018

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Snelle levering van de tegels en binnen 4 dagen geleverd, top service van advies tot aan de levering zelf!

Corine uit: Alphen aan den Riijn

19-03-2018

Ervaring met: Complete tuinen

Van begin tot het eind over alle betrokken partijen zeer tevreden.

R. uit: Zoetermeer

06-12-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Samen met onze nieuwe buren een schutting laten zetten een paar weken geleden. Super service heren!

Gerda uit: Schiedam

21-11-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Goed geholpen en deskundig advies gekregen! Daarnaast ook een mooi en gratis ontwerp voor onze nieuwe tuin gekregen!

Nadine uit: Den haag

21-11-2017
4,0

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Tot drie keer toe verkeerde onderdelen van de schutting. Weinig reactie alleen dat het bedrijf een Ander bedrijf inhuurt voor het plaatsen van de schutting. Zou absoluut geen schutting regelen via gardini. De tegels zijn prima gelegd. Maar toch een nasmaak vanwege de schutting wat ook Meer tijd heeft gekost.

Frank uit: Gouda

18-11-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Snel geleverd en top service! Alles op tijd geleverd