Beoordelingen Gardini

• Assortiment 8,9

R. uit: Zoetermeer

06-12-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Samen met onze nieuwe buren een schutting laten zetten een paar weken geleden. Super service heren!

Gerda uit: Schiedam

21-11-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Goed geholpen en deskundig advies gekregen! Daarnaast ook een mooi en gratis ontwerp voor onze nieuwe tuin gekregen!

Nadine uit: Den haag

21-11-2017
4,0

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Tot drie keer toe verkeerde onderdelen van de schutting. Weinig reactie alleen dat het bedrijf een Ander bedrijf inhuurt voor het plaatsen van de schutting. Zou absoluut geen schutting regelen via gardini. De tegels zijn prima gelegd. Maar toch een nasmaak vanwege de schutting wat ook Meer tijd heeft gekost.

Frank uit: Gouda

18-11-2017

Ervaring met: Schuttingen & tegels

Snel geleverd en top service! Alles op tijd geleverd

Vincent uit: Arnhem

22-08-2017

Ervaring met: Planten

Online assoriment rozen bekeken. Pakket van 5 besteld. Per abuis verkeerd pakket geleverd. Zonder morren werd een ander pakket geleverd. Fouten maken doet iedereen, hoe je het oplost doet niet iedereen zo goed als Gardini. Chapeau!

Marcel uit: Blaricum

17-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Fantatsche service, gevoel met klant en meedenkend vermogen

Jolanda uit: Ijsselstein

16-08-2017

Voor onze vakantie tegels besteld zodat we na onze vakantie konden beginnen met de tuin.tegels konden zelfs voor de vakantie al bezorgd worden. (Binnen 4 dagen) . Tegels zijn keurig op de afgesproken datum volgens afspraak bij steeg neergezet zodat het ons veel keer heen en weer lopen scheelde. Na de vakantie bleek dat wij nig 1meter te kort kwamen omdat we de tuin toch iets anders aangelegd hadden. Gardini heeft meteen met de leverancier geregeld dat wij die nog op konden komen halen. Perfecte service!

Thom uit: Leiderdorp

13-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Hele mooie fijne tuin gekregen met op locatie ook nog advies van de tuinwerkers. Wel waren een aantal van de geplante planten erg slap na de lange dag in de (hete) dozen. Deze hebben het niet overleefd. Er is ons echter een oplossing beloofd(daarop wachten we nog)

Marjolein uit: Rotterdam

09-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

zeer snelle en duidelijk communicatie. Van de ontwerper tot de tuinmannen, allemaal even tof en aardig. Bovendien een verrassend ontwerp wat helemaal bij onze wens paste voor een goede prijs. Superblij mee.

Justine uit: Leimuiden

09-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Echt een Top bedrijf!! ik zou Gardini zeker aanbevelen aan anderen.