Beoordelingen Gardini

• Assortiment 9,2

Vincent uit: Arnhem

22-08-2017

Ervaring met: Planten

Online assoriment rozen bekeken. Pakket van 5 besteld. Per abuis verkeerd pakket geleverd. Zonder morren werd een ander pakket geleverd. Fouten maken doet iedereen, hoe je het oplost doet niet iedereen zo goed als Gardini. Chapeau!

Marcel uit: Blaricum

17-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Fantatsche service, gevoel met klant en meedenkend vermogen

Jolanda uit: Ijsselstein

16-08-2017

Voor onze vakantie tegels besteld zodat we na onze vakantie konden beginnen met de tuin.tegels konden zelfs voor de vakantie al bezorgd worden. (Binnen 4 dagen) . Tegels zijn keurig op de afgesproken datum volgens afspraak bij steeg neergezet zodat het ons veel keer heen en weer lopen scheelde. Na de vakantie bleek dat wij nig 1meter te kort kwamen omdat we de tuin toch iets anders aangelegd hadden. Gardini heeft meteen met de leverancier geregeld dat wij die nog op konden komen halen. Perfecte service!

Thom uit: Leiderdorp

13-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Hele mooie fijne tuin gekregen met op locatie ook nog advies van de tuinwerkers. Wel waren een aantal van de geplante planten erg slap na de lange dag in de (hete) dozen. Deze hebben het niet overleefd. Er is ons echter een oplossing beloofd(daarop wachten we nog)

Marjolein uit: Rotterdam

09-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

zeer snelle en duidelijk communicatie. Van de ontwerper tot de tuinmannen, allemaal even tof en aardig. Bovendien een verrassend ontwerp wat helemaal bij onze wens paste voor een goede prijs. Superblij mee.

Justine uit: Leimuiden

09-08-2017

Ervaring met: Complete tuinen

Echt een Top bedrijf!! ik zou Gardini zeker aanbevelen aan anderen.

L uit: Rotterdam

Ervaring met: Complete tuinen

Super blij met onze tuin! Heel mooi aangelegd en afgewerkt. Bizar hoe ze in zo'n korte tijd een zandvlakte omtoveren tot een tuin. Traject vanaf begin tot het eind goed en prettig geweest.

Wim uit: Den Haag

7,7

Ervaring met: Overige

Opsluitbanden banden en stapelblokken besteld. Had de artikelen eerder verwacht en willen hebben maar dit lag blijkbaar bij de vervoerder. Een schatting m.b.t. levertijd zou wenselijk zijn. De artikelen zien er wel prima uit en zijn van goede kwaliteit.

Cas uit: Utrecht

Ervaring met: Complete tuinen

Als een totale leek op gebied van tuinieren ging ik op zoek op internet. Daarbij stuitte ik al heel gauw op Gardini. Daar hadden een erg mooi voorbeeldtuintje dat qua omvang en indeling erg op de onze leek. Een kleine aanpassing bleek geen enkel probleem. Een paar weken later werd dat in twee dagen tijd door twee vrolijke tuiniers aangelegd. Het is een heel fraai tuintje geworden waar we al veel plezier aan hebben beleefd!

Jasper uit: Alphen aan den Rijn

04-08-2017

Ervaring met: Planten

Heb een aantal planten gekocht vanwege een aanpassing in onze voortuin. Op de website ben ik op zoek gegaan naar verschillende soorten planten die goed bij elkaar passen. Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar dat was niet zo'n probleem. Ik heb namelijk een collectie planten besteld die al samengesteld was, de ideale combinatie! Heb gekozen voor de vlinder- en de fruitcollectie, dit waren gelijk al tien planten, en gelukkig zonder verzendkosten. Was toch wat huiverig over het bestellen van dit soort producten online, maar Gardini houd je goed op de hoogte via een trace code en wat helemaal top was dat ze per stuk verpakt waren, met daaromheen weer een doos, zodat het niet een zooitje was bij aankomst. Zeer blij mee!!