Beoordelingen EPV G. Hulshoff & Zoon Verhuis en Transportbedrijf B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,7

Kim uit: huizen

19-10-2017

Ik beoordeel als: Particulier

Positieve ervaring:
Top geregeld, fijne verhuizers prettig om alles los te kunnen laten en zonder zorgen te verhuizen

Henriette uit: Amsterdam

16-08-2017
9,9

Positieve ervaring:
Mijn eerste ervaring met dit verhuisbedrijf was bij de Nationale Politie waar ik met veel tevredenheid met hun heb gewerkt.
Nu wederom met hun in zee gegaan omdat de service en klantvriendelijkheid onwijs hoog in het vaandel staat. Ook dat extra stapje om het voor ons zo soepeltjes mogelijk te laten verlopen is absoluut geen probleem.

Ervaren, positief, snel, goede service, aftercare en begeleiding.

Johan uit: Amsterdam

06-02-2017
9,9

Remon uit: Haarlem

20-12-2016

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Positieve ervaring:
Meedenkende medewerkers. Prima gasten.

Jo-Ann uit: Amsterdam

06-12-2016

Positieve ervaring:
Het gekke is, ik kan niet anders dan een 10 geven. Alles ging goed, zowel de communicatie vooraf, de verhuizing als de communicatie achteraf. Alles was duidelijk en goed georganiseerd. Allemaal onwijs vriendelijke verhuismannen die zich keihard inzetten en ondanks de lange en late dag vrolijk en beleefd blijven. Er wordt proactief meegedacht met een eventueel probleem. Om deze redenen kan ik alleen maar meer dan een ruime voldoende geven en is het zeker aan te raden als je een Erkende Verhuispartij wilt. Wij hebben vrijdag tot 14:00 doorgewerkt als kantoor zijnde en maandag 08:00 kon iedereen weer keurig in het nieuwe kantoor binnenkomen en aan de slag..:-) Wat wil je nog meer!

Daan uit: Amsterdam

06-12-2016
8,2

Eric uit: Amsterdam

02-12-2016

Positieve ervaring:
Evenals voorgaande ervaringen is de verhuizing weer goed en professioneel uitgevoerd.

Verbeterpunten:
Te weinig auto's waardoor er later op de dag lange wachttijden waren voor de Hulshoff medewerkers.

Communiceer wanneer lege dozen en boxen worden opgehaald.

Dick uit: Amsterdam

28-11-2016
8,5

Positieve ervaring:
Afspraken worden nagekomen, er wordt meegedacht om projecten efficient uit te voeren. In uitvoeringsoverleg wordt pro-actief meegedacht en ongevraagd advies gegeven.