Beoordelingen Freo

Yuliyan uit: Rotterdam

20-07-2019
8,5

Lening: Persoonlijke lening

Zeer tevreden net alles op tijd bedankt Freo

Kylian uit: Drenthe

19-07-2019

Lening: Persoonlijke lening

Nette behulpzame medewerkers en duidelijke website en communicatie

Arie uit: Hellevoetsluis

6,6

Lening: Persoonlijke lening

Digitaal aanleveren van documenten gaf veel problemen.

Adem uit: Rotterdam

Lening: Doorlopend Krediet

Harrie uit: Almelo

7,6

Lening: Persoonlijke lening

Document na document was nodig, soms begrijpelijk maar soms ook omslachtig. Doorlooptijd was mede hierdoor erg lang.

Claudia uit: Boskoop

5,9

Lening: Persoonlijke lening

Een aantal zaken zijn goed.
Online aanvragen, snelle reactie daarop, goed gesprek en de mogelijkheden. Offerte binnen een uur in je mailbox, goede telefonische bereikbaar heid.
Maar daarna lijkt het erop dat Freo je niet echt als klant wil. Er is geen ruimte voor individuele situaties. Totaal niet flexibel en de doorlooptijd voor mij onacceptabel lang. Als de doorlooptijd mij was verteld bij de eerste fase was ik naar een andere partij gegaan. Het gevoel bekruipt mij dat dit expres niet verteld wordt aan de telefoon. Eerst mensen uit de markt trekken en daarna wachten maar. Als je ruim de tijd hebt denk aan een totale doorlooptijd van ca 3 weken is Freo een prima partij.

Hans uit: Hilversum

Lening: Persoonlijke lening

De aanvraag verloopt zeer eenvoudig en je ziet in de offerte heel duidelijk de rente, hoogte van het krediet, kosten, looptijd en de maand termijn. Welke documenten je dient aan te leveren was erg duidelijk voor mij. Aan de telefoon staan ze je erg vriendelijk te woord en geven duidelijke en correcte antwoorden. Het is begrijpelijk dat het tijd kost om de aangeleverde documenten te checken en te beoordelen, het zou prettig zijn als dit proces iets sneller kan verlopen. Ben enorm tevreden met de geboden lening en de mooie rente.

Jaap uit: Opheusden

1,0

Lening: Persoonlijke lening

Begin nooit aan een lening bij Freo. Je wordt 10x gebeld over hetzelfde en uiteindelijk krijg je de lening nog niet.

Ann uit: castricum

Lening: Persoonlijke lening

zeer vriendelijk en kundig geholpen door de medewerker. communicatie als aangeleverde documenten niet volledig zijn kan beter. ik moest zelf continu kijken of het was goedgekeurd en gaan bellen.