Beoordelingen Freo

M uit: A

16-03-2019
1,4

Lening: Persoonlijke lening

Mensen die geld lenen zitten vaak al in een moeilijke positie. Op het moment dat je dus met een vraag terecht komt bij Freo, en in het eerste gesprek zeggen ze vrijwel alles toe, dan ben je dus opgelucht. Maar dan begint de ellende pas. Daarna ga je alle documenten aanleveren en blijkt ineens dat er een addertje onder het gras zit. Los je dat addertje op (nog meer documenten aanleveren), komt er een ander addertje tevoorschijn. En zelfs als je dat addertje oplost (wederom aanvullende documenten) komen ze ineens toch met een negatief antwoord. Ze eisen zaken waarvan ikzelf al had aangegeven dat ik daar nooit aan kon voldoen, want het was een kip-ei verhaal. Eerst moest Freo meewerken, dan kon ik andere zaken afronden en dan kon mijn verhuizing doorgaan. Tijdens de eerste gesprekken was dat geen probleem, maar aan het einde is dat wel waar het op afketst. Nu ben ik dankzij Freo tijd verloren en heb ik alleen frustratie gewonnen. Godzijdank dat ik van deze oplichters af ben! En als ik dan van "Fleur" lees dat ze privacy hoog in het vaandel hebben, hier nog een nieuwtje; als je ze verzoekt je gegevens uit het systeem te verwijderen, nadat je je lening hebt gesloten (juist van een nieuwe aanvraag terwijl je al een lening hebt lopen) dan weigeren ze mee te werken op basis van onzin artikelen. Ze gebruiken het alleen om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen om deze waarschijnlijk voor een leuk prijsje weer door te verkopen aan de hoogste bieder.

Mandy uit: Utrecht

06-03-2019
6,0

Goedemorgen,
Het aanvragen van de offerte ging gemakkelijk en alles was en is duidelijk verder, echter ben ik nu al bijna 3 weken verder en ik wacht nog steeds op een reactie vanuit Freo, ik whatsapp en bel bijna dagelijks en steeds wordt er gezegd 1-2 werkdagen hoort u meer maar tot op heden nog geen geld ontvangen of enige reactie..

Gun uit: Rotterdam

05-03-2019
4,9

Lening: Persoonlijke lening

PL aangevraagd alles opgestuurd wat gevraagd werd, vervolgens begon het wachten, nadat je zelf aan de bel trekt omdat het lang duurt, krijg je de boodschap dat er nog iets ontbreekt. Terwijl alles gewoon wat gevraagd wordt via de website aangeleverd is. Als je dan vervolgens het "juiste document" aanlevert hoor je weer een lange periode niets. Ik voelde de bui al hangen en heb weer gebeld, precies weer hetzelfde verhaal maar nu weer een ander document.

Terwijl ik de eerste keer expliciet heb gevraagd of alles in orde was bij 2 verschillende medewerker en die gaven allebei aan dat het 100% in orde was.

na meer dan anderhalf week later maar weer eens gebeld en het was nog steeds niet in orde. Echt zo kansloos. De communicatie en snelheid van dit "bedrijf" is bedroevend en raad het niemand aan die serieus genomen wilt worden.

Echt niet gek dat ze lage rentes aanbieden

ps: Het helpt ook niet als er aan de telefoon wordt gezegd dat het druk is en dat je net als iedereen moet wachten, en dat ook collega's carnaval vieren waardoor de doorlooptijd langer is. Lachwekkend....

Ik heb het proces afgebroken en ga ergens anders heen, net een kleuterklas.

Hab uit: Eindhoven

23-02-2019

Lening: Persoonlijke lening

Ik kon mijn pl omzetten als service van 4.3 procent naar het huidige tarief 3.99 en dat scheelt mij weer 600 euro op de looptijd. Vind ik een mooi gebaar naar de klant toe. Was zo geregeld.

16-02-2019

Offerteaanvraag is eenvoudig en duidelijk uitgelegd. Offertes zijn duidelijk.

Wim uit: Zevenaar

15-02-2019

Lening: Persoonlijke lening

Makkelijk en steeds als gelijk duidelijk.

nancy uit: Ermelo

14-02-2019
9,9

Lening: Persoonlijke lening

Procedure is erg gemakkelijk en overzichtelijk.
Telefonisch contact zeer deskundig en bovenal vriendelijk.
Geen aan dwingerig gedrag na het aanvragen van een offerte.
Overal een prettige ervaring

Stefanie uit: Grave

14-02-2019

Lening: Persoonlijke lening

Mijn ervaring met Freo is positief. Ze gaan wel kritisch te werk en hadden nog wat aanvullende informatie nodig na het aanleveren van de stukken, echter dit vind ik alleen maar een goede zaak. Soepel verlopen.

Margo uit: s gravenpolder

10-02-2019

Lening: Persoonlijke lening

duidelijk, snel en lage rente

Henri uit: Delft

09-02-2019
9,5

Lening: Persoonlijke lening

Aanvraag via de website verliep niet helemaal vlekkeloos. Daarna via email geen enkel probleem. Aanvraag binnen 2 dagen goedgekeurd.