Beoordelingen Freo

• Duidelijke offerte 8,9

Ruud uit: Assen

18-07-2018

Lening: Persoonlijke lening

Ja ik ben zeer tevreden over het telefonisch contact met Freo. In eerste instantie voelde ik me wat onzeker over de digitale manier van werken mbt het aanleveren van de paperassen. Maar mijn complimenten voor deze vorm klasse. Ik heb nog nooit zo intensief met mn DigiD gewerkt pensioenoverzicht ed een pdf maken van mn bankrekeningnr voor mijzelf ook leerzaam en mijn vrouw ook. Ik vind het systeem voor het aanleveren van documenten super ik heb het hier bij de Gasunie ook reeds besproken en we gaan er nader na kijken.
Heel handig om van externe klanten documenten binnen te halen.
Ik zou zo zeggen ga zo door klasse ja een 10

Erwin uit: Duiven

18-07-2018
6,1

Lening: Persoonlijke lening

Bij de aanvraag worden twee financiële overzichten gevraagd: bankafschrift van een maand en een overzicht van de hypotheekbetalingen. Die zijn direct verstrekt, maar leverden een "onregelmatigheid" op bij de beoordeling: de spaarpremie van de spaarhypotheek was door de verzekeraar toevallig net niet in de maand van het bankafschrift geïnd, maar stond wel op het hypotheekoverzicht met de datum incasso.
Het gevolg was een telefonisch contact met een medewerker die me te kennen gaf dat er een onregelmatigheid was geconstateerd en of ik svp een toelichting kon geven én een bankafschrift van de maand ervoor.
Desgevraagd heeft de medewerker me niet kunnen overtuigen van nut en noodzaak (op het hypotheekoverzicht was al te zien dat het in de volgende maand was afgeschreven), maar wat me vooral tegenviel was de benadering van mij: ik moest dit toch echt even uitleggen en voldoen aan de regels, want anders kon er geen goedkeuring worden gegeven.
Geen fijne ervaring, dus.

George uit: Amsterdam

17-07-2018
2,5

Lening: Persoonlijke lening

er worden idiote vragen gesteld1 je moet bewijzen dat je geen hypotheek hebt?!?!?!?!?!
Hallooooooooooo
echt debiel!!!

Johan uit: Heerenveen

17-07-2018

Lening: Persoonlijke lening

Prima afhandeling echter mis ik nog een app voor op mijn iPhone voor inzicht

Kris uit: Deventer

13-07-2018
9,5

Lening: Persoonlijke lening

Top gedaan! Fijne gebruikerservaring en het gemak is ideaal. Hele vriendelijke medewerkers, complimenten!

12-07-2018
1,0

Erg slechte service ga zsm afbetalen en nooit zelf meer een offerte aanvragen en raad mensen af bij freo te komen. Zeer traag en als je belt een grote mond ipv klantbeleving

Martin uit: Venlo

11-07-2018

Lening: Doorlopend Krediet

Zeer positieve ervaring g. Goede afspraken, duidelijke instructie, vriendelijke medewerk(st) ers

G.C.F. uit: Utrecht

09-07-2018

Lening: Doorlopend Krediet

Gezien onze goede ervaring uit het verleden met FREO, nu weer bij FREO uitgekomen.

07-07-2018
4,5

Lening: Persoonlijke lening

Langdurig proces, met veel vertraging en slecht verstaanbare medewerkers aan de telefoon.

Hans uit: Amsterdam

05-07-2018
9,6

Lening: Persoonlijke lening

Zeer snelle, duidelijke communiatie.