Beoordelingen Freo

Herman uit: Uithoorn

19-08-2017
6,6

Lening: Doorlopend Krediet

Ik was een document vergeten bij te voegen bij de leningaanvraag. Toen werd ik daarover door Freo gebeld met de vraag of ik dat document wilde opsturen per post. Dat heb ik gedaan en toen belde Freo me een paar dagen later met de vraag waar dat formulier was. Ik zei dat ik het op de post had gedaan. De medewerkster zei alleen maar dat ik dan een nieuw formulier moest downloaden, invullen en uploaden in mijn freo. Dat heb ik vervolgens geprobeerd maar het was mij niet duidelijk hoe ik dat precies moest doen. Daarover heb ik toen een e-mail naar Freo gestuurd met de vraag om hulp. Vervolgens werd ik een paar dagen weer gebeld door Freo en de dame zei tegen met dat ik nu toch echt snel dat formulier moest uploaden. Geen woord over mijn mail en geen echt advies hoe ik moest uploaden. Uiteindelijk heb ik het ingevulde formulier dan maar per e-mail gestuurd (over die mogelijkheid heeft de contactpersoon bij Freo het helemaal niet gehad) en zo is de lening toch rondgekomen. Mijn conclusies: Freo heeft teveel de neiging om vragen/problemen via de telefoon af te handelen. Antwoord per mail (wat ik vaak het liefste heb) krijg ik vrijwel nooit. En de medewerkster die ik aan de lijn had vond ik niet erg deskundig en te weinig klantgericht.

Ruud uit: Almere

19-08-2017

Lening: Persoonlijke lening

heb 3 offertes ontvangen waarbij op één de achternaam onjuist was. Voordat zo'n belangrijke document de deur uitgaat moet het gecheckt en dubbel gecheckt worden. dat is een min puntje. voor de rest geen op-en aanmerking

R.H. uit: Tiel

18-08-2017
4,3

Lening: Doorlopend Krediet

Slecht !!!! Men blééf maar doorgaan over een krediet van een postorderbedrijf waar ik al jaren geen zaken meer mee doe. Ambtenaren !! Uiteindelijk heb ik alles gecancelled; ik werd er gek van !Heb sommige zaken 3 of 4 keer doorgegeven. Communicatie is niet hun sterkste kant.

Leon uit: Aalten

9,6

Lening: Persoonlijke lening

Alles zeer duidelijk, offerte snel ontvangen en ook snel afgehandeld. Vriendelijke mederwerkers

K uit: Nijmegen

Lening: Persoonlijke lening

Het enige wat ik nog wel een verbeter puntje vind is dat je niet op de site kan berekenen wat je max zou kunnen lenen je vraagt bij je offerte een bedrag aan maar je weet pas na de beoordeling of je het kan lenen.

Lilian uit: Meerssen

7,3

Lening: Persoonlijke lening

Op zich ben ik tevreden over de gang van zaken. Alleen met betrekking tot de snelheid voor het aanvragen van een lening zou het wellicht een punt zijn als men de klant binnen een dag of drie zou kunnen laten weten of iets akkoord is. In mijn geval zou ik binnen vijf dagen een telefoontje krijgen maar ik ontving gewoon op dag vijf een mail die ik toevallig opende.

Jeanette uit: Geldermalsen

12-08-2017
9,8

Lening: Persoonlijke lening

Alles wordt heel vlot afgehandeld, snel een offerte en als je belt, vriendelijk contact, goede rente en snel uitbetaling van je geleende bedrag. Al met al ben ik zeer tervreden.

Jur uit: Amsterdam

9,8

Lening: Doorlopend Krediet

Ik heb louter positieve ervaringen. Ook in het verleden.

A. uit: Amsterdam

7,4

Lening: Persoonlijke lening

Vrij simpel aanvraagproces. Doorlooptijden wat documenten controle betreft behoorlijk lang.

Wim uit: Westervoort

7,8

Lening: Persoonlijke lening

Over het geheel genomen ben ik zeker tevreden over mijn contacten met medewerkers van Freo en het verloop van mijn aanvraagprocedure. Ik heb daarbij wel een tweetal positief kritische kanttekeningen:
Nadat de aanvraagprocedure al enkele dagen liep, werd om aanvullende informatie gevraagd, waarvan in eerste instantie was gezegd dat deze niet nodig was. Daarnaast duurde de procedure langer dan was "voorgespiegeld". Toch krijgt Freo (de medewerkers) als eindcijfer van mij een acht!