Beoordelingen Frederik Uitvaartverzorging

• Persoonlijke aandacht 9,8
  • Zorg en begeleiding 9,7

Magdalena uit: Amsterdam

27-10-2018

Wij kijken heel goed terug op de uitvaart van onze moeder. Andries en zijn verzorgers zijn professioneel, vriendelijk, communicatief en uiterst zorgvuldig. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook uitstekend.
Een halfjaar voor het overlijden hadden we contact gezocht met een aantal uitvaartondernemers en uit het gesprek, waar Andries ruim de tijd voor nam, bleek al dat hij goed bij ons gezin paste. Dat hebben hij en zijn medewerkers volledig waar gemaakt. Nogmaals onze dank daarvoor!

Peter uit: Almere

21-10-2018

Eerst mijn jongere broer en nu mijn oudste broer overleden.
Beide door Andries met veel respect en professionaliteit de crematie laten begeleiden.
Ik zeg niet meteen tot ziens maar dank voor alle goede zorg.

Ies uit: Schiedam

03-10-2018

Beste Andries wat ben jij super geweest in de uitvaart van mijn Lyda je was als een warme deken over ons en je hebt ons ont zorgt en vrijgelaten in de invulling maar met zo veel bijzonder goede ideeën waardoor het een onvergetelijk afscheid is geworden zoals Lyda en wij dat wilde jij bent ervoor erbij soms onzichtbaar en erna maar alles klopt nogmaals hartelijk bedankt namen ons hele gezin lieve warme groet ies

Nicolette uit: Zwijndrecht

29-08-2018

Andries heeft de uitvaart verzorgd van mijn “ onbekende” vader, hij voelde de situatie perfect aan en heeft alles tot in de puntjes verzorgd,alleen maar lof!! Andries, nogmaals bedankt....

Karin uit: Uit Zeeland

25-08-2018

Fijne werkwijze. Duidelijk en kundig. Keurig en volledig naar wens geregeld.

henk uit: Oosterland

09-06-2018

Zeer betrokken bij de uitvaartverzorging van mijn vader,
vanaf het eerste contact op de zondag tot en met de crematie op vrijdag. Het geheel was zeer respectvol en menselijk.

Een tien met een griffel. Ook namens mijn moeder, broer, schoondochters en kleinkind.

En totaal geen "verborgen" kosten, bij deze niet heel belangrijk maar ook financieel goed verzorgd.

Marcel uit: Schiedam

30-05-2018

Na de crematie gaf mijn tante de volgende reactie

Een tien met een griffel!

Niets aan toe te voegen.

Fer uit: Schiedam

22-05-2018

In alle facetten hadden wij het gevoel op een menselijke manier centraal gesteld te worden. Ook werd er heel goed naar ons geluisterd. Andries was een fantastische dienstverlener zonder op de voorgrond te treden. Wij ervoeren de korte lijnen als superfijn: Andries was ons aanspreekpunt en in die zin altijd bereikbaar en beschikbaar.

Mary uit: Vlaardingen

12-05-2018

Leonie uit: Vlaardingen

22-04-2018

Andries geeft goede adviezen. De service is uitstekend.