Beoordelingen Frederik Uitvaartverzorging

• Persoonlijke aandacht 9,8
  • Zorg en begeleiding 9,8

Marian uit: Rotterdam

21-01-2019

Het was fijn dat er zo goed meegedacht werd
En dat er persoonlijke aandacht was voor ons gezin
Andries je heb ons geweldig bijgestaan
En de crematie plechtigheid super en zo rustig begeleid
Vanaf het thuis ophalen tot ver na de crematie hebben we veel steun ervaren

Bedankt

Angela uit: Schiedam

24-11-2018
9,8

Vooraf hadden we niet gedacht dat het al zo snel te regelen moest zijn. Desondanks waren Andries en zijn verzorgers er supersnel. Zo prettig om met iemand te spreken die direct spijkers met koppen slaat, hoewel we zelf ook enigszins voorbereid waren. Daarom hebben we niets gezegd toen een van de nummers niet door de juiste artiest werd gezongen. Sorry Andries: daar was op het moment toch niets aan te veranderen. Was desondanks allemaal prima geregeld. De persoonlijke suggesties die bijdroegen aan een ontspannen sfeer na afloop hebben wij als zeer positief ervaren. Ik zou Andries een volgende keer (hoop niet snel!) zeker weer bellen. Nogmaals bedankt voor alles.

Greet uit: Heerhugowaard

20-11-2018

Na een half jaar nu, geeft het me zo goed gevoel.
Zo blij dat je zei wil je je vader nog een keer zien,
Ik had nooit gedacht dat dit kon, voor onze dochter is dit heel goed geweest. Onze dank is groot!

Magdalena uit: Amsterdam

27-10-2018

Wij kijken heel goed terug op de uitvaart van onze moeder. Andries en zijn verzorgers zijn professioneel, vriendelijk, communicatief en uiterst zorgvuldig. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook uitstekend.
Een halfjaar voor het overlijden hadden we contact gezocht met een aantal uitvaartondernemers en uit het gesprek, waar Andries ruim de tijd voor nam, bleek al dat hij goed bij ons gezin paste. Dat hebben hij en zijn medewerkers volledig waar gemaakt. Nogmaals onze dank daarvoor!

Peter uit: Almere

21-10-2018

Eerst mijn jongere broer en nu mijn oudste broer overleden.
Beide door Andries met veel respect en professionaliteit de crematie laten begeleiden.
Ik zeg niet meteen tot ziens maar dank voor alle goede zorg.

Ies uit: Schiedam

03-10-2018

Beste Andries wat ben jij super geweest in de uitvaart van mijn Lyda je was als een warme deken over ons en je hebt ons ont zorgt en vrijgelaten in de invulling maar met zo veel bijzonder goede ideeën waardoor het een onvergetelijk afscheid is geworden zoals Lyda en wij dat wilde jij bent ervoor erbij soms onzichtbaar en erna maar alles klopt nogmaals hartelijk bedankt namen ons hele gezin lieve warme groet ies

Nicolette uit: Zwijndrecht

29-08-2018

Andries heeft de uitvaart verzorgd van mijn “ onbekende” vader, hij voelde de situatie perfect aan en heeft alles tot in de puntjes verzorgd,alleen maar lof!! Andries, nogmaals bedankt....

Karin uit: Uit Zeeland

25-08-2018

Fijne werkwijze. Duidelijk en kundig. Keurig en volledig naar wens geregeld.

henk uit: Oosterland

09-06-2018

Zeer betrokken bij de uitvaartverzorging van mijn vader,
vanaf het eerste contact op de zondag tot en met de crematie op vrijdag. Het geheel was zeer respectvol en menselijk.

Een tien met een griffel. Ook namens mijn moeder, broer, schoondochters en kleinkind.

En totaal geen "verborgen" kosten, bij deze niet heel belangrijk maar ook financieel goed verzorgd.

Marcel uit: Schiedam

30-05-2018

Na de crematie gaf mijn tante de volgende reactie

Een tien met een griffel!

Niets aan toe te voegen.