Beoordelingen Fotobelevenis

• Betrouwbaarheid 9,3
  • Personeel 9,2

Anneke uit: Alkmaar

18-04-2019

De fotokast van Fotobelevenis is echt een erg leuke manier om deelnemers aan een evenement blij te maken! Op onze Dementie Kennisparade hebben 100 deelnemers een foto laten maken en ze waren verrast dat ze de foto (bestaande uit 4 verschillende poses) meteen meekregen. De bediening van de fotokast is heel eenvoudig. De service vanuit Fotobelevenis is echt heel plezierig en ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt top. Een absolute aanrader!

Jet uit: De Kwakel

10-04-2019
9,5

Fantastisch was het !
De jarige heeft genoten en geniet nog van alle foto’s die tijdens het feest gemaakt zijn en de formulieren die ingevuld zijn .. wat een prachtige herinnering
Echt voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader 10x leuker als een fotograaf .. mensen bepalen zelf hoe vaak en met wie ze op de foto gaan ... kortom een succes !

Ellen uit: Utrecht

04-04-2019

Wat een geweldig succes was de Fotospiegel die we hadden gehuurd voor ons feestje. Een echte sfeermaker die ik iedereen kan aanraden.

Malu uit: Alkmaar

04-04-2019
7,1

Dave uit: Purmerend

02-04-2019

Voor de tweede keer de fotokast gehuurd.
Plug and play opstarten en een geweldige avond compleet gemaakt.
Hartelijk dank aan het fotobelevenis team!

Simone uit: Amsterdam

02-04-2019

Wij hebben een hele prettige en leuke ervaring gehad met Fotobelevenis. De communicatie verliep altijd snel en makkelijk, en er werd goed meegedacht over de manieren we onze fotobelevenis zo leuk mogelijk konden laten werken. Ook tijdens het evenement was het een hele prettige samenwerking, en onze gasten waren superblij met de ervaring!

Koos uit: Bilthoven

9,8

Door fotobelevenis was alles goed geregeld en niet onbelangrijk, afspraken werden stipt nagekomen.
Kortom een zeer welkome aanvulling op onze feestavond!

Lourien uit: Utrecht

29-03-2019

Supersnelle levering!

Yvette uit: Haarlem

21-03-2019

Wij hebben de flitskist op ons personeelsfeest geplaatst. Dikke PRET met alle gadgets en groepjes.
Medewerker ter plaatse was erg enthousiast en bracht iedereen in de goede vibe.

Enig kritiek punt: er gaat een hoop communicatie aan vooraf, dat zou wat mij betreft ingekort mogen worden tot het hoogst noodzakelijke. Voor mij werd dat eerder een last, mede door de uitgebreide vragenlijst en aanvullende e-mails.

20-03-2019
7,8