Beoordelingen Fontana Resort Bad Nieuweschans

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene waardering van uw verblijf 8,6
  • Thermen (faciliteiten behorende tot het Thermaalbad en Saunalandschap) 8,7
  • Thermenactiviteiten (o.a. opgietingen) 8,5
  • ''Saunalodge'' 8,5
  • Restaurant 'Waters of the World' 8,4

Beoordeling van een gast uit Bakkeveen

30-05-2019

Leeftijd: 61 - 65 jaar

Positieve ervaring:
medewerkers allemaal erg vriendelijk en behulpzaam....:-)

n.v.t.

Beoordeling van een gast uit Blijham

29-05-2019

Top kwaliteit

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
De twee bandjes en de wisseling van de bandjes voor het hotel en de sauna en bij het inchecken voor en na het inboeken/ uitboeken van het hotel. Volgens mij kan fit veel efficiënter voor de klant en het Fontana zelf.

Beoordeling van een gast uit Castricum

29-05-2019
7,4

Leeftijd: 61 - 65 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
Bediening niet gezellig ,erg gejaagd uitleg gevraagd over de kaart ,kreeg nauwelijks antwoord .erg jammer!

Heerlijke baden

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Vond het een paar jaar terug erg gezellig Personeel met name receptie ongeïnteresseerd tegenwoordig viel tegen deze keer

Beoordeling van een gast uit IJsselstein

28-05-2019

Positieve ervaring:
De extraatjes die bij collega sauna's al wegbezuinigd zijn, zoals scrubzout bij opgietingen en kleine verfrissing. Gratis koffie/thee faciliteiten bij de receptie. Pelpinda's in een van de rustruimtes buiten. En ook voor de kleine trek waren er wat mogelijkheden op de kaart, zodat je niet meteen een vermogen kwijt bent.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
We misten een wat groter buitenzwembad.

Beoordeling van een gast uit Emmen

28-05-2019

Leeftijd: 41-50 jaar

Positieve ervaring:
Gastvrij, wel raar dat ik 7.50 euro reserveringskosten moet betalen als ik telefonisch reserveer.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Erg gladde vloer in de kleedkamers van het thermaal bad.

Beoordeling van een gast uit Weihmichl

27-05-2019
7,3

Toelichting m.b.t. restaurant:
2 jaar geleden waren we niet enthausiast. Volgende keer weer eens proberen. In de ontbijtzaal missen we een klok.

Positieve ervaring:
De algemene formule is uitstekend. Na 3 jaar vinden wij dat de drukte toeneemt. De algemen indruk in restaurant en kamers is DONKER. Bubbels is prima, juiste variatie, kan net in 4 dagen zonder in herhaling te vallen.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
adminkosten door onvolledige aanmeldprocedure. 3 pers voor 4 nachten kan ik niet kwijt op de site.
U zet al 3 jaar mijn gast ipv mij in uw bestand.
(Gast woont in Gieten, ik in Weihmichl)
Toiletdeur belemmert de kamer ventilatie en ik kan die deur niet open zetten wegens drukveer. Maak rooster onder in deur.
Bij renovatie gaarne kiezen voor geruisloze kamerdeursloten, de pest in ieder hotel.
In gangen vermelden: Niet praten svp!
Verlichting in kamers is er nauwelijks. Meer droogrekjes voor handoeken en badgoed in de kamer.
We hebben het nieuwe 2e bad geprobeerd (met de 5 spuiten boven je hoofd). Dat was geen succes. Water is duidelijk kouder, dat kon nog net maar het uitkomen zonder warmtesluis is rondweg killing! jammer want meer mensen daar ontlast het grote bad wat nu te vol wordt. Overigens zijn Saunas niet zo gezond als Skandinavie ons wil doen geloven.

Beoordeling van een gast uit Zoetermeer

26-05-2019

Leeftijd: 66 jaar en ouder

Beoordeling van een gast uit Zwaag

26-05-2019

Positieve ervaring:
Heerlijk rustig en fijn publiek

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Moderne kamers die minder gehorig zijn
Meer opgietingen
Ik hoop wel dat Fontana zijn eigen identiteit houdt rustig en gemoedelijk en geen eenheids worst mrt Bussloo Berendonck en Soesterberg
Ik merk nu al kleine veranderingen die soms positief zijn(leuke bloemen echte kaarsjes) maar ook negatief. Je kon altijd op je kamer als je rond half een aan kwam nu ook maar kost het 25 euro.
Ik snap dat het een commercieel bedrijf is maar dat doet af aan de gastvrijheid die er altijd zo was bij Fontana

Beoordeling van een gast uit Dronten

25-05-2019
7,9

Toelichting m.b.t. restaurant:
De inrichting van het restaurant vond ik sober. Het eten was voldoende en gezond. Het personeel vriendelijk.

Positieve ervaring:
Prima service. Veel mogelijkheden voor wellness. Veel sauna faciliteiten. Genoten van de opgietingen. Uitstekend Thermaalbad.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Ook reumakuren blijven aanbieden.

Beoordeling van een gast uit Zaandam

25-05-2019

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Meer behandelingen zoals hamam - hotstone.
Temperaturen vermelden bij de thermen.
Bij receptie vragen of men nog behandelingen wil bijboeken.