Beoordelingen Fontana Resort Bad Nieuweschans

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene waardering van uw verblijf 8,6
  • Thermen (faciliteiten behorende tot het Thermaalbad en Saunalandschap) 8,7
  • Thermenactiviteiten (o.a. opgietingen) 8,6
  • ''Saunalodge'' 8,5
  • Restaurant 'Waters of the World' 8,4

Beoordeling van een gast uit Oosterhesselen

08-07-2019

Super restaurant

Rust !

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Huiselijke sfeer van weleer weer terug !!
Zeer Jammer van de koffie /theefaciliteiten in de lounge !!
De huiselijke sfeer ontbreekt nu !!!

Beoordeling van een gast uit DOORWERTH

04-07-2019

Zie boven

Beoordeling van een gast uit Den Haag

04-07-2019

Toelichting m.b.t. restaurant:
Heerlijk gegeten, attente en vriendelijk bediening

Positieve ervaring:
Vriendelijke en deskundige medewerkers bij dorn en breus, triggerpointmassage, lymfdrainge, shiatsu.
Goede hotelkamer, restaurant.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Mogelijkheid tot meerdaagsverblijf zonder saunagebruik.
Betere info op website over wat inbegrepen is bij arrangement reuma vitaal. (Duidelijkheid over 2 gangen diner en geen lunch).

Beoordeling van een gast uit Belgie

01-07-2019
6,9

Leeftijd: 41-50 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
We hebben vaker in dit restaurant gedineerd maar dit keer vond ik de bediening niet vriendelijk eerder te bijdehand en had ik bovendien een hard stuk plastic in mijn gepofte uiensoep! Ik had hierin kunnen stikken! Ik heb dit gemeld bij de serveerster maar ze kwam hier niet meer op terug. Nadat ik haar gevraagd had hoe de keuken hierop heeft gereageerd vertelde ze dat ik al de 2e gast was die dit meemaakte die avond maar het enige wat ze voor mij kon doen was 1 wijn van de rekening halen, terwijl ik de soep ook niet meer opgegeten had.
Het eten was verder niet om naar huis over te schrijven, ik denk dat er een nieuwe kok is die de borden wel heel mooi opmaakt maar de smaak valt tegen.
Het ontbijt was wel heerlijk!

Positieve ervaring:
Zwembaden, sauna’s en de massages waren fijn.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Meer klantgericht, vriendelijk personeel aannemen, zowel in de restaurants als degene die de opgieting uitvoert.
Wij irriteerden ons eraan dat er nergens waterkoelers waren. Ik vind dat niet kunnen voor een wellness. Wel gratis doppindas en een mierzoet welkomstdrankje en dan een flesje water verkopen voor €2.20 Geeft duidelijk de indruk dat het management teveel met winst maken bezig is dan met het welzijn van zijn gasten. Jammer.

Beoordeling van een gast uit Heerhugowaard

30-06-2019
8,2

Toelichting m.b.t. restaurant:
Fantastisch heerlijk gegeten met een uitstekend gastheer

Gastvrij en duidelijk

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Geen gasten in badjassen in de ontbijtruimte. Beter in aparte ruimte, denk aan hygiene

Beoordeling van een gast uit Beuningen

30-06-2019

Leeftijd: 61 - 65 jaar

Positieve ervaring:
De combinatie van de overnachting met het heerlijke bad en saunalandschap is heerlijk; pure verwennerij!
De vriendelijkheid van het personeel (en Gerdien, al zeker 20 jaar een vertrouwd gezicht voor ons!)

Beoordeling van een gast uit Amsterdam

29-06-2019
8,5

Toelichting m.b.t. restaurant:
De obers doen echt hun best om mij te bedienen, geen vraag is teveel.
Maar, de menukaart is te beperkt en ik kan niet begrijpen waarom ? De kaart wordt steeds kleiner.
Het eten, is het niet tijd om terug te gaan naar normale menu's ? Te veel onbelangrijke versieringen op de bord, te veel smaken tezamen op het bord.
De soepen zijn uitstekend,maar de hoofdgerechten kunnen beter,speciaal de "Wiener schnitzel" die geen Wiener is en geen schnitzel,veel te dik. Doordat dat wij goed zijn bediend,was altijd een plaats voor verandering naar ons wensen.
conclusie van mij,Doe iets aan de menukaart,

Positieve ervaring:
De uitstekende personeel van Fontana, geen wens te veel en altijd aardig en beleefd.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Men heeft de koffiemaschine in de lounge weggehaald, waarom ? nu is de lounge leeg, overdag en in de avond. Vroeger was het de plaats om mensen te ontmoeten, een glas water of koffie en thee te drinken,als substituut heeft men een koffie apparaat in de kamers geplaatst, zonder voor het geld.Ik en ook veel gasten zo als ik het hoorde gebruiken het niet. Men had beter ventilators in de kamers geplaatst, het was bloed heet in de kamers, gelukkig heb ik mijn eigen ventilator mee genomen.
De kamers zijn niet meer voor deze tijd, er is nog niet een lade in de kamer waar men kleine dingen kan bewaren,zoals medicijnen, een bril e.z.v.
Het is de eerste hotel in mijn jaren lange ervaring met hotels in binnen en buitenland, in 5 sterren hotel of in een kleine pension, nog nooit hoefde ik te betalen voor een extra handdoek, maar deze keer vraagt Fontana het wel, Bravo,jullie hebben een primeur.
De prijzen, ik kom al meer dan 25 jaar naar Fontana, maar ik bereik nu mijn grens wat betreft de prijzen en ik ga nu twee keer denken voordat ik zal gaan boeken.

Beoordeling van een gast uit Zwolle

18-06-2019

Schone kamers vriendelijk personeel

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
De koffie hoek in de lounge weer terug nu zit er haast niemand meer en voor die tijd wel.Was altijd gezellig

Beoordeling van een gast uit AMSTERDAM

17-06-2019

Leeftijd: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
Alles is verzorgd en mooi, kamer (minibar en koffieapparaat fijn), park, thermen, gym etc
Zeer vriendelijk personeel en prettige sfeer.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Ophangmogelijkheid voor natte handdoeken en badjas, zowel binnen als buiten (voor slecht en mooi weer).. Nu zijn de stoelen buiten en binnen daarvoor nodig.

Beoordeling van een gast uit Capelle aan den IJssel

17-06-2019

Toelichting m.b.t. restaurant:
De lunch was een welkome aanvulling op jullie schema. Goed verzorgd en betaalbaar.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Weer gratis koffie in de lounge. Zeker als alleen reizende was de lounge een plek om even een praatje te maken. Nu was de lounge bijna altijd leeg.Koffieapparaat in de kamer is niet handig. Lastig om het waterreservoir te vullen. Te kleine kopjes. Volgende keer neem ik oploskoffie mee en een eigen beker. Bovendien werden de kopjes niet afgewassen en op dag drie was een klein kopje en een theelepeltje meegenomen en niet teruggebracht. Badjasbadge op de jas, lijkt me toch handiger. Nu was weer mijn badjas verdwenen. Ik had gelukkig een katoenen zakdoek in mijn zak gedaan (voor het geval mijn jas zou zijn gaan wandelen), dus bij zakkencontrole kwam ik mijn jas weer tegen. Er zijn blijkbaar mensen die op een bepaald nummer willen hangen en dan de boel gewoon vrij maken.