Beoordelingen Fontana Resort Bad Nieuweschans

8,5

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Algemene waardering van uw verblijf 8,6

Beoordeling van een gast uit Zwolle

18-06-2019

Schone kamers vriendelijk personeel

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
De koffie hoek in de lounge weer terug nu zit er haast niemand meer en voor die tijd wel.Was altijd gezellig

Beoordeling van een gast uit AMSTERDAM

Positieve ervaring:
Alles is verzorgd en mooi, kamer (minibar en koffieapparaat fijn), park, thermen, gym etc
Zeer vriendelijk personeel en prettige sfeer.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Ophangmogelijkheid voor natte handdoeken en badjas, zowel binnen als buiten (voor slecht en mooi weer).. Nu zijn de stoelen buiten en binnen daarvoor nodig.

Beoordeling van een gast uit Capelle aan den IJssel

Toelichting m.b.t. restaurant:
De lunch was een welkome aanvulling op jullie schema. Goed verzorgd en betaalbaar.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Weer gratis koffie in de lounge. Zeker als alleen reizende was de lounge een plek om even een praatje te maken. Nu was de lounge bijna altijd leeg.Koffieapparaat in de kamer is niet handig. Lastig om het waterreservoir te vullen. Te kleine kopjes. Volgende keer neem ik oploskoffie mee en een eigen beker. Bovendien werden de kopjes niet afgewassen en op dag drie was een klein kopje en een theelepeltje meegenomen en niet teruggebracht. Badjasbadge op de jas, lijkt me toch handiger. Nu was weer mijn badjas verdwenen. Ik had gelukkig een katoenen zakdoek in mijn zak gedaan (voor het geval mijn jas zou zijn gaan wandelen), dus bij zakkencontrole kwam ik mijn jas weer tegen. Er zijn blijkbaar mensen die op een bepaald nummer willen hangen en dan de boel gewoon vrij maken.

Beoordeling van een gast uit Raalte

Toelichting m.b.t. restaurant:
eten bij de brasserie of de saunalogge

Positieve ervaring:
goede hotelkamers, heerlijk rustig complex tot nu toe, Medewerkers zijn erg aardig, snelle bediening, behulpzaam en vrolijk. Geen enkele minpunten

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
hopen dat er door de nieuwe samenwerking met de nieuwe saunagroep dit niet ten koste gaat van het prettige en rustige verblijf. Als we naar de massale sauna willen gaan gaan we wel naar de Veluwse bron waar de medewerkers niet zo aardig zijn omdat ze te druk zijn en alles overvol is. Verbeterpunt weer kofiie//thee in de hotellounge en als je een kamer boekt zoals eerder was de badjassen en handdoeken gratis en niet pas na 14.00 en de tijd ervoor als je er eerder bent gearriveerd laten betalen, belachelijk voor een paar uurtje. Was eerder ook nooit zo. Dit vindt ik nu een slechte service vanuit het hotel.

Beoordeling van een gast uit NIEUW-VENNEP

16-06-2019

Leeftijd: 61 - 65 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
Verfijnde keuken met verrassende gerechten. Zeker de opmaak verdient een groot compliment.

Positieve ervaring:
Zoals altijd werden alle afspraken keurig nagekomen. Het is altijd een feest om een paar dagen hotel te combineren met wellness.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Ik heb dat al eerder opgemerkt maar ik vind de website van Fontana geen toonbeeld van overzichtelijkheid en gebruiksgemak. Jullie proberen door beprijzing de klant wel in de richting van de website te duwen maar het is zover ik weet nog steeds niet mogelijk om voorkeurstijden aan te geven. Het zou bijvoorbeeld een oplossing zijn om bij iedere behandeling tijdblokken aan te geven die je dan kan aanklikken. Het moet toch mogelijk zijn om het hele reserveringsproces klantvriendelijker te maken. Bij ons laatste bezoek bleek het koffieapparaat in de lounche bij de receptie verwijderd te zijn met als direct gevolg dat daar bijna niemand meer gaat zitten. Een drankje bestellen o.i.d. is mogelijk maar onduidelijk is bij wie. Je gaat toch niet iedere keer de receptionist lastigvallen voor een bestelling. Nu Fontana op het punt staat een nieuwe eigenaar te krijgen willen wij pleiten voor het instandhouden van een aantal "medische" behandelingen zoals accupunctuur. Op de kamer staat nu een Nespresso apparaat waarbij blijkbaar het uitgangspunt is dat iedereen van sterke koffie houdt. Smaken verschillen maar zorg in ieder geval voor lichtere varianten. De loper op het uiteinde van het bed wordt ogenschijnlijk niet meegenomen in de wasserij want het exemplaar op ons bed vertoonde een aantal dubieuze hobbyvlekken en dat is in het geheel letterlijk een smet op de verder keurige kamer.

Beoordeling van een gast uit Castricum

16-06-2019
8,1

Leeftijd: 61 - 65 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
Bediening mag meer klantvriendelijk zijn.
Stoelleuningen plakten.
Eten is uitstekend.

Positieve ervaring:
De algehele sfeer, hygiene en ruimte heb ik als plezierig ervaren. Ook de vriendelijke bediening en aandacht in Bubbels.
De voetreflexbehandeling was fantastisch. Pluim voor deze dame.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Kamerkeuze voor de klant.
Ik had nr 220, als je alleen bent is wat meer uitzicht wel prettig.Eerste verdieping vond ik fijn. Ik kan me voorstellen dat anderen weer graag begane grond hebben.

Beoordeling van een gast uit Steenwijk

14-06-2019
7,1

Leeftijd: 41-50 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
+: veel amuses en eten ziet er mooi uit
-: smaak is minder, vreemde combinaties
tip: minder letten op de aankleding maar zorgen voor betere kwaliteit/smaak van het eten

Positieve ervaring:
Prima thermen en sauna, veel keuze. Toch lekker kleinschalig.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
Personeel mag wat vriendelijker en service mag wat omhoog (gratis kraanwater, watertappunten, badjas ruilen wanneer deze vies is (en niet meteen geld vragen)). Flesje water bij vertrek is attent, maar heb liever dat deze aandacht naar het verblijf gaat ipv vertrek. Hotel en restaurant kunnen wel een update gebruiken, beetje gedateerd/ouderwets.

Beoordeling van een gast uit Groningen

14-06-2019
8,5

Leeftijd: 31-40 jaar

Toelichting m.b.t. restaurant:
Ik ben een avondmens, dus eerst omkleden om te eten en daarna weer naar de sauna is een beetje een gekke volgorde. Maar ik begrijp heel goed dat juist in dit restaurant de gasten gewoon gekleed dienen te gaan, dat past beter bij het karakter van het restaurant dan mensen in badjas.

Positieve ervaring:
Schoon, klantvriendelijk, ruim, professioneel.

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
In het hotel hoor je heel veel lawaai van de ventilatie, zeker op de tweede verdieping. Het is er nooit stil, de laagfrequente trillingen kun je gewoon voelen. Ik vraag me af of de machines die zo brommen niet beter geïsoleerd kunnen worden of ingebouwd kunnen worden in een isolerende 'verpakking'.

Verder is het ook ontzettend heet in het zwembaddeel van de sauna als de zon op die kant schijnt, het wordt dan heel benauwd. Er stond even een raam open, maar dat was ook weer heel snel dicht. Ik ben zelf astmapatiënt en ik merk dat die hitte in combinatie met chloor erg op de luchtwegen slaat. Jammer, want even zwemmen tussen de saunagangen door is fijn en het thermaalbad naast de saunalodge is niet geschikt om baantjes te trekken. Wat meer frisse lucht zou volgens mij de ruimte veel prettiger maken, temeer omdat gasten daar juist afdouchen en hun handdoeken en badjassen hebben hangen: je moet er altijd heen.

Beoordeling van een gast uit Zwolle

12-06-2019

Toelichting m.b.t. restaurant:
We hebben er niet gedineerd, maar genoten van een heerlijke lunch, die - zo begrepen wij - nieuw was.

Positieve ervaring:
gastvrij, vriendelijk, schoon, mooie badjassentuin

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
uitleg bij de nieuwe Nespresso-apparaten.
iets meer toezicht (er waren mensen met badkleding in het sauna-gebeuren)

Beoordeling van een gast uit Eexterveenschekanaal

11-06-2019

Positieve ervaring:
bijna alles klant vriendelijk ( niet overdrijven dat is niet fijn.)

Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst:
rekening beter controleren stond 1 water te veel op 'geen probleem voor mij maar is wel ...