Beoordelingen Flitz-events

• Fungehalte 9,1
  • Sfeer en beleving 9,0

Resham uit: Den Haag

17-04-2019

Echt een leuke uitdagende en super gezellige activiteit. Ik kom zeker terug voor meer en andere activiteiten.

Kaj uit: Den Haag

17-04-2019

Zeer intensief, en het personeel deed goed mee!

Simone uit: Utrecht

04-02-2019

Wij hebben winterspelen gedaan bij ons op kantoor met Flitz en was super leuk :-). Ook goed georganiseerd en met leuke aankleding en leuke begeleiders.

Monique uit: Gouda

22-09-2018
8,5

Een supergeslaagd bedrijfsuitje met activiteiten waar iedereen blij van werd. Erg leuk georganiseerd door het team van Flitzevents! Mede door hen i.s.m Habanabeach strandtent een onvergetelijke dag!

Mark uit: Honselersdijk

04-06-2018

Prima dag gehad met de familie. Voor jong en oud was het leuk om te doen. Schappelijke prijs voor een middag vermaak, organisatie was aardig en het contact was goed.

Patrick uit: Den Haag

03-06-2018

Wat een top dag hebben wij gehad. Eerst hebben wij de escape room gedaan en daarna archery a tag op het strand. Ongelofelijk gaaf en leuk om te doen. Na de activiteiten hebben wij nog heerlijk een bbq gegeten bij Buena Vista ook via flits-events super goed geregeld. alles goed geregeld bij flits-events en wat een top personeel. Wij komen zeker terug.

Marco

30-05-2018

Geweldige dag gehad tijdens de expeditie. De spellen waren erg leuk, het weer zat mee, enthousiaste begeleiders. Een top dag!

Pepijn uit: Den Haag

28-05-2018

De expeditie was super gezellig! Mooi weer en goede begeleiding heeft ons bedrijfsuitje tot een succes geleid.

M. uit: Den Haag

28-05-2018

Hele gave dag beleefd! Zeker aan te raden.

Loïs uit: Vlaardingen

20-02-2018

Het was heel erg leuk! De dansleraar was ook erg gezellig en kon goed les geven. We hebben veel geleerd en raden zeker aan om de workshop een keer te volgen!