Beoordelingen Findcircles

• Snelheid 9,5
  • Nazorg en garantie 9,3

Mark uit: Doetinchem

04-01-2016

Snelle en zeer hulpvaardige club die goed werk levert en flexibele en klantgericht werkt, tegen zeer redelijke tarieven.

Pieter uit: Doetinchem

09-12-2015
9,5

Het begin was even wennen, maar uiteindelijk ben ik zeer blij met de samenwerking met Finding Circles. De mannen zijn vriendelijk, communicatie vlot, en de prijs was een stuk beter als de offertes van andere vertaalbureaus.

Jessica uit: Giesbeek

16-11-2015

Dit was de tweede keer dat wij FIndCircles benaderd hebben voor een vertaalopdracht. Zowel deze als de vorige opdracht hebben ze snel, deskundig en voor een prima prijs afgehandeld. De service van FindCircles stopt niet bij het vertalen van een document. Waar nodig geven ze extra uitleg bij de vertaling van het document en tips voor correcties in het bronbestand. Kortom een vertaalbureau met een plus factor.
De volgende vertaalopdracht zullen wij zeker weer bij FindCircles neerleggen.

Richard uit: Amsterdam

07-10-2015

FindCircles heeft ons bedrijf super geholpen door een offerte met spoed te laten vertalen door een native speaker. En dat tegen een messcherp tarief.
Uiteindelijk hiermee een mooie opdracht binnengesleept, dus de volgende keer zeker weer naar FindCircles!

Arne uit: Leiden

02-09-2015
9,7

Zeer tevreden over de geleverde vertalingen. Wij zullen vanaf nu al onze vertalingen via het platform bestellen: veel goedkoper dan een normaal vertaalbureau en dezelfde kwaliteit!

Anoek uit: Nieuwegen

07-07-2015

Prima vertaling, snel, goede prijs en kwalitatief goed!

Manuel uit: Berkel en Rodenrijs

07-07-2015

Wat een gemak! Meteen inzicht in de kosten en de levertijd zonder gedoe aan de telefoon met planners, accountmanagers etc. Je weet waar je aan toe bent in 2 klikken en het wordt ook nog eens waargemaakt. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Zal wel komen door het feit dat er geen overhead gefinancierd moet worden.

Jan uit: Utrecht

06-07-2015
7,5

ik ben tevreden over Find Circles. vlotte vertaling, tegen goede prijs.

philippa uit: utrecht

03-07-2015

Wat een handige plek om jezelf als vertaler op de kaart te mogen zetten!
Ik ben er erg blij mee. Weinig werk om even te doen en meteen voor veel opdrachtgevers goed vindbaar.

Sander uit: Utrecht

02-07-2015