Beoordelingen Fidus

• Snelheid schade-afwikkeling 9,3

Roger uit: Stein

20-10-2017

Positieve ervaring:
De afhandeling van de opgelopen hagelschade in het buitenland aan mijn auto is perfect verlopen. Ik heb de schade gemeld via het alarmnummer en werd de dag erna keurig teruggebeld door Fidus. Het enige wat ik heb moeten doen is de auto naar de schadehersteller (Vrancken in Schinnen) brengen waar deze onzichtbaar is gerepareerd.

Negatieve ervaring:
Het cijfer van het totaal oordeel valt lager uit omdat ik de afhandeling van de schade aan de toercaravan in 2016 en de pericelen met Activas heb laten meewegen.
Als ik me beperk tot de afhandeling van de autoschade verdient Fidus wat mij betreft een dikke 9.

Marina uit: Holtum

17-10-2017
8,2

Positieve ervaring:
Ailutoschade vlot, netjes en duidelijk afgehandeld.

Negatieve ervaring:
Auto bij bronnenberg laten maken. Verkeerde deur besteld, ruim een week moeten wachten totdat auto klaar was.

Remco & Debby uit: Geleen

17-10-2017

Positieve ervaring:
Claudia heeft onze telefoonschade professioneel, deskundig en vooral ontzettend snel opgelost. Erg geruststellend om te weten dat je op Fidus kunt bouwen wanneer dit nodig is.

Betty uit: Landgraaf

11-10-2017

Zeer snelle afhandeling

Marcel uit: Geleen

10-10-2017

Positieve ervaring:
Een snelle, klantvriendelijke afhandeling zonder dat er overbodige vragen gesteld werden.

Mery uit: Sittard

10-10-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijke bejegening en accurate afhandeling van de schadepost aan mijn auto.

Ron uit: Maastricht

09-10-2017

Positieve ervaring:
Het meest positieve van onze "schademelding/afhandeling" is dat wij geholpen werden door "mensen" en geen protocolen........chapeau......

N uit: Sittard

06-10-2017

Zie beoordelingspunten

Geen

Ben uit: Nieuwstadt

04-10-2017

Schadeafwikkeling goed verlopen.
Verzekeringszaken door genomen en perfect opgelost!

Marie-José uit: Grevenbicht

04-10-2017

Positieve ervaring:
vriendelijke benadering en uitstekende uitleg en de snelheid waarmee is doorgepakt is uitstekend