Beoordelingen Essent

8,1

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

H. uit: Heusden

24-06-2019
9,7

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Mijn 5-jarig contract met U is op 1 mei jl ingegaan. Slechts enkele weken later maakte Eneco, mijn vorige energieleverancier bekend haar prijzen per 1 juli 2019 te verlagen. De gasprijs van Eneco wordt dan 9 eurocent goedkoper. U kunt mij niet vertellen dat Essent daarvan, in een wereld waar concurrenten elkaar voortdurend in het oog houden, niet op de hoogte was. Bij ons gasverbruik van 3000 m3 per jaar scheelt dat jaarlijks 270 euro, en dat gedurende een periode van vijf jaar. Dat staat in schril contract met uw eenmalige bonus van 200,-- euro. Ik voel me achteraf bedrogen. Met vriendelijke groet, Henny Dhondt-Derijck

Frank uit: Asten

24-06-2019

Jan uit: Leiden

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
De verkoper berekende ons op basis van onze gegevens een voordeel voor van 40 euro per maand + eenmalige korting van 160 euro op onze zojuist aangeschafte koelkast.

Fred uit: Amstelveen

9,7

Henk uit: Diepenveen

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Ik ben al eerder klant geweest dus geen probleem.

Debby uit: Velden

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Al eerder een tevreden klant geweest.

Max uit: Bunschoten

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Moeiteloos! Alles werd uit handen genomen, en keurig geregeld. Ook de afzegging van oude leverancier. Keurig geholpen, fijne verkoper aan de deur. Beschaafde en bijzonder leuke jongeman.

clasina uit: zaandam

6,7

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
wel goed eigenlijk ben alleen zeer benieuwd hoe de overstap van energiedirect naar jullie gaat verlopen.

Wim van haren uit: Oss

Ronald uit: Snijder