Beoordelingen Essent

8,2

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

1 t/m 10 van 21912 beoordelingen

Albert uit: Lemmer

Geen enkel probleem

L.van Schaijk uit: Gendt GLD

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Omdat wij een aantrekkelijke korting kregen bij aankoop van een wasmachine en duidelijke uitleg is onze ervaring goed

Jan uit: Papenhoven

Martijn uit: Gemert

Mia uit: Wolfheze

Jan uit: Rijswijk

7,7

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
De overdracht van de oude naar nieuwe leverancier is goed verlopen. De nazorg is als slecht ervaren. Ik kreeg een pakket met nieuwe slimme thermostaat en nog een kastje. Met de mededing dat ik dat zelf allemaal moet aansluiten via een ingewikkeld schema. Ik heb in een de drie telefoon wervingsgesprekken die ik met de toegefelijke Essent mijnheer gezegd dat ik geen dingen zelf aansluit. En hij zei dat er hulp darbij zou zijn. Achteraf niets van dit alles. Met het gevolg dat ik de kastjes in de kast laat liggen. Dit moet niet nogmaals gebeuren, dan ben ik weer terug bij Eneco. Ik beveel u dus niet aan omdat u allemaal hetzelfde bent.

chrisje uit: oss

1,7

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Toen er een medewerker van Essent aan de deur kwam werd mij gezegd dat Essent de overstap regelt en ik hier verder niet naar om hoef te kijken . Dit was duidelijk niet het geval. De manier van verkoop aan de deur vind ik waardeloos!

Fons uit: Spijkenisse

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Het overstappen is probleemloos verlopen.
Met het installeren van de meegeleverde Lyric T6 Smart Thermostaat heb ik wel wat problemen. Deze lopen momenteel nog via uw klantenservice.
Neem aan dat dit ook naar tevredenheid opgelost wordt.

Harold jansen uit: Hapert

6,0

Hoe heeft u het ervaren om klant te worden van Essent?
Wel goed alleen duurt het lang betreft opzegvergoeding kan beter als er afspraken gemaakt worden betreft ophangen termostaat heb ik niets meer gehoord van essent vind ik jammer

Martin uit: Kerkrade