Beoordelingen Jacobs Verhuizingen B.V.

9,7

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,6
  • Verhouding kwaliteit - prijs 9,3

Martin uit: Schiedam

7,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Vriendelijke, directe communicatie. Niet te zakelijk. Scherpe prijs. Communicatie en afhandeling schade was snel en duidelijk.

Verbeterpunten:
Inschatting van het volume via de telefoon was te weinig. Schade aan een meubel door ongeluk bij het overladen.

Frits uit: Heerlen

9,6

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Veel complimenten, ook van derden, over de bescherming van de route van vrachtwagen tot voordeur, met name van de lift, tijdens de verhuizing.

Verbeterpunten:
Het ompakken van twee verhuiswagens/ vier containers naar een verhuiswagen/twee containers (met opvullen van de tussenruimte) is uit oogpunt van kwaliteit ietwat vaag.

Ineke uit: Borculo

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
't was gewoon goed

Mirjam uit: Arnhem

22-11-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Om 11 uur gebeld en om 14 uur stonden er 2 mannen en een grote verhuiswagen voor. Een plus punt voor de flexibele en super snelle inzet.
En wat waren die 2 mannen snel.

Frank uit: Arnhem

17-11-2013

Ik ben: eerste keer klant

Pluspunten:
de mensen van Jacobs werken snel en accuraat, ze zijn attent en alert en heel voorzichtig. Alsof ze hun eigen spullen verhuizen!

Verbeterpunten:
Ze werken zo snel dat je het niet allemaal kunt bijbenen. Dan staan er al spullen in het nieuwe huis voor je er erg in hebt. Dat geeft je het gevoel dat je de controle verliest. Volgende keer ga ik met een plattegrond en een kleurenschema werken, dan heb ik het beter in de vingers. Niettemin is er niets mis gegaan, ik ben uitermate tevreden!

Henny uit: Dieren

16-11-2013

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
op de verhuisdag hoef je je geen zorgen te maken want de verhuizers hebben alles onder controle en gaan zeer zorgvuldig om met je spullen.De meubels worden weer in elkaar gezet, kortom, je hoeft alleen maar voor de koffie tezorgen en dat is nog gezellig ook!

ik kan ze niet bdenken

Pieter uit: Tolkamer

10-11-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Op de verhuisdag van mijn ouders ging de lift in het gebouw kapot en werd ook de gehele dag niet gerepareerd.
Het verhuisteam heeft zich uitermate ingespannen om alles via de trap naar beneden te brengen en daarvoor spreken wij onze grootste waardering uit! Echt een super inzet! De volgende dag was de lift gerepareerd en kwam de auto om de laatste twee grote stukken over te brengen. Tot onze grote verbijstering deed de lift het toen wéér niet en moesten de jongens onverrichte zaken weer naar Velp.
Na overleg met de planner en ter plaatse de lift persoonlijk te hebben gecontroleerd is de auto de derde dag nogmaals geweest en toen zijn de laatste stukken uiteindelijk overgebracht naar het nieuwe adres van mijn ouders. Dit gebeurde (net zoals alle andere spullen) met de uiterste pressie en zorgvuldigheid!!! Al met al een verhuizing waar het een en ander tegen zat maar waar het flexibele verhuisbedrijf Jacobs echt het beste uit heeft gehaald dat er in zat! Ik wil mede namens mijn ouders onze hartelijke waardering en dank uitspreken voor het hele team. Met vriendelijke groet Pieter Hendriks.

Marga uit: Doesburg

10-11-2013

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Het was mijn moeders verhuizing; zij is inmiddels 86 jaar geworden. De medewerkers hebben alles rustig en met respect uit het huis verwijderd, zonder enig onvertogen woord. Het waren hele fijne en prettige verhuizers, die zich vriendelijk en zeer bescheiden opstelden.

Verbeterpunten:
Zou ik niet zomaar op kunnen noemen. Volgens mij was het perfect geregeld! En zullen Jacobs Verhuizingen zeker onder onze vrienden en familieleden aanbevelen!

Jacqueline uit: Velp

05-11-2013

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice

Pluspunten:
Verhuizing zeer voorspoedig en snel verlopen

Marijke uit: Weatervoort

04-11-2013