Beoordelingen EnergieWonen

• Kwaliteit 8,8
  • Vakmanschap installateurs 8,9

Cor uit: Harderwijk

23-01-2019

Ik ben zeer tevreden over de geleverde diensten en installatie werkzaamheden. Het installatie team is vakkundig en werken netjes en snel. Ondanks het slechte weer (het sneeuwde) hadden ze de 16 panelen en omvormer in 3 uur geïnstalleerd.
Met de adviseur had ik afgesproken zelf de extra groep in de meterkast aan te laten brengen, inclusief de 220V kabel naar de omvormer. Enige verbeterpuntje is dat de adviseur mij had moeten vertellen dat ik een gecombineerde groep met aardlekschakelaar daarvoor moest gebruiken. Echter, dit 'probleem' is door de installateur ter plekke opgelost.

Frank uit: Nijkerk

23-01-2019

Gewoon alles goed geregeld

Bert uit: Rotterdam

22-01-2019

Duidelijk verhaal, goede informatie en hardwerkende installateurs. Nu nog een beetje zon.

René uit: Dedemsvaart

22-01-2019

Keurig verzorgd en geplaatst.

C uit: Lelystad

Goede vriendelijke vakmensen

bart uit: renesse

22-01-2019

Vakmanschap van de eigen installateurs is top!

Piet uit: Chaam

22-01-2019

Een verademing om weer eens keer met een bedrijf te werken wat op alle details let, zorgvuldig bekijkt wat de beste installatie is voor de klant, uitvoerig adviseert wat je moet doen en laten en bij de uitvoering en zijn afspraken heel punctueel nakomt. Hulde!

John uit: ZOETERMEER

9,5

Keurig nette mannen werk heel netjes en goed gedaan.

Bert uit: Epr

21-01-2019

Snelle afhandeling

Paul uit: Zutphen

21-01-2019

De adviseur van Energiewonen is de enige geweest die het dak is op geweest om alles uit te meten. Andere bedrijven konden dat van afstand met als gevolg de meest rare legplannen met van de panelen.
De prijs was niet de laagste maar de klantbehandeling van de adviseur was zeer correct. Ook de monteurs hebben keurig gewerkt.