Beoordelingen EnergieWonen

• Kwaliteit 8,8
  • Vakmanschap installateurs 8,9

Gerrit uit: Heukelum

8,5

Vakkundig aangelegd. Zeer tevreden met resultaat.

Peter uit: Ede

19-03-2019

Aangezien de installatie al eens bij een familielid was gedaan, waren wij ook terecht gekomen bij EnergieWonen. Het gesprek met de adviseur verliep perfect! Hij wist letterlijk elke vraag te beantwoorden en gaf goede toelichting waarom. Het traject naar de installatie toe ging ook goed. Tijdens de installatie had ik wel even het idee dat de installateurs niet geheel voorzichtig waren en er daarom een paar dakpannen gesneuveld zijn, maar het lag ook aan de kwaliteit dakpan (keramisch) van tegenwoordig. Wij hebben gelukkig reserve dakpannen kunnen regelen waardoor het dak er goed bij ligt. De zonnepanelen zitten er keurig netjes en recht op. De omvormer is klein van formaat en heeft geen irritante lampjes o.i.d. Al met al zeer tevreden!

Henk uit: Woudenberg

7,8

Er bleken minder panelen op het dak te kunnen dan was uitgerekend.

K uit: Wijdewormer

19-03-2019

Professioneel en volgens afspraak geleverd

jan uit: pijnacker

goed en netjes

Matthijs uit: Almere

19-03-2019

Goed advies en snelle installatie

uit: Hoofddorp

16-03-2019

Fijne, persoonlijke intake waardoor de situatie direct goed ingeschat kon worden. Dat is een groot voordeel ten opzichte van partijen die het op afstand doen als je situatie wat lastiger is (in ons geval: aanwezigheid van een dakkapel).

Installatie ging snel en netjes. Daarbij werden de kabels binnenshuis perfect weggewerkt en werd er zonder moeite rekening gehouden met onze wensen.

T. uit: Hoogeveen

15-03-2019

Energie wonen heeft voor ons volledig waar gemaakt waar ze voor staat. Professioneel, afspraak is afspraak, prettig in de omgang,volledig ontzorgd en niet onbelangerijk een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Dave uit: TEGELEN

13-03-2019
8,5

ruud uit: ravenstein

13-03-2019

goed advies gehad netjes behandeld keurig personeel