Beoordelingen Eneco

Hagen | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

30-11-2019
6,4

Ervaring met Toon:
Toon is door de vorige huurder van mijn huurwoning aangeschaft. Na wisseling van internetprovider, lukte het mij niet om met Toon weer een internetverbinding te maken. Eergisteren een fabrieksreset gedaan en, hoera, weer verbinding. Echter Toon vraagt om een activatie code die ik niet heb. Gedoe! Heb een abonnement voor Toon moeten afsluiten terwijl ik geen energie contract bij Eneco heb en ik Toon uitsluitend als thermostaat gebruik.

Toon werkt weer, maar kan dat niet anders Eneco, voor een door jullie geïnstalleerde Toon en reeds betaalde Toon?

martijn | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

27-11-2019

Ervaring met Toon:
Onbetrouwbare meterstanden (vooral als je vergeet doorgeven van meterstand) daar krijg onverwachte hoge kosten op factuur terwijl ik altijd erg zuinig met stroom/gas verbruik (led lampen, zuinige wasmachine van klassa A ,etc. Er klopt niks van Eneco.

D. | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

02-09-2019
2,4

Ervaring met Toon:
heb onderhoudscontract bij eneco, maar komt geen enkele afspraak na..

Harmen | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Rene | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

12-07-2019
7,0

Ervaring met Toon:
Is een prima informatie systeem.
Temperatuur wordt te hoog aangeven 3 a 4 graden verschil
Het weer wordt alleen van Rotterdam aangegeven terwijl ik in Dordrecht woon, dit zou anders kunnen.

Kees | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

24-06-2019
6,4

Ervaring met Toon:
Toon Zon ziet er mooi uit en geeft handige overzichten. Twee tegenvallers:
1. Ik heb zelf op de Eneco-site mijn maandbedrag aangepast (na de installatie van de zonnepanelen). Het is onduidelijk of Toon bij de overzichten uitgaat van de oude bedragen, of van mijn aangepaste bedragen.
2. DE APP WERKT NIET! Ik kan niet inloggen, omdat de app mijn inloggegevens niet goed vindt. Ik gebruik dezelfde als voor de Eneco-site. Inmiddels heb ik bij elkaar zo'n 3 uur met de klantenservice gebeld, maar geen resultaat. Eneco stuurt me wel een rekening voor de Toon (incl. app die nog nooit heeft gewerkt). Als dit nog lang duurt, hoop ik met de Belbus langs te komen.

Lilian | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Gemakkelijk in gebruik. Overzichtelijk

Michael | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

5,0

Ervaring met Toon:
redelijk.. stroom verbruik is niet te volgen.. hij hebben van de huur maatschappij zonnepanelen gekregen en nu is er dus niks meer van te volgen

Marianne | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Leuk om alles bij te kunnen houden en makkelijk vanaf afstand te kunnen regelen