Beoordelingen Eneco

• Inzicht energieverbruik 7,7
  • Gebruiksgemak 8,0
  • Verwarmt huis goed 7,9
  • Overige functies 7,3

liesbeth | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

7,0

Ervaring met Toon:
prima allen als hij zegt dat je gas verbuikt terwijl ik geen gas verbruikt op dat moment

Maarten | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

7,5

Ervaring met Toon:
We hebben vloerverwarming en sturen in die zin weinig met de verwarming van ons huis. Tot nu toe biedt toon weinig meerwaarde en gezien er een apart abonnement voor betaald wordt overwegen we hem weer van de muur te halen.

Maurice | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

6,4

Ervaring met Toon:
Leuk ding en primaire taak met verwarmen werkt prima. Ik zou meer verwachten qua historie, downloaden gegevens en kunnen inzoomen op detail niveau. Ook andere nieuwe ontwikkelingen gaan tergend langzaam en ik kan begrijpen dat ze een stabiel product willen uitleveren maar ik mis de toegevoegde waarde.
Zeker als er een prijsverhoging aankomt zie ga ik er zwaar over nadenken ermee te stoppen en weer terug te gaan naar enelogic wat voor mij deed wat het moest doen.

Paul | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Geeft prima inzicht in verbruik en waar besparingsmogelijkheden liggen.
Ontevreden over de aankomende kosten verhoging van € 1,00 per maand, komt over met een stijging van ruim 20%.
Op de site staat dat er ruim 300.000 gebruikers zijn, dit levert Eneco dus € 3.600.000,00 per jaar op.
Ik had altijd het idee dat Eneco ging voor klant en duurzaamheid en niet voor opbrengst bij verkoop bedrijf.

Bart | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

2,8

Ervaring met Toon:
Het werkt nog steeds niet. Inmiddels al meerdere keren contact gehad met de servicedesk, maar niets werkt. Daarnaast moet het hele probleem iedere keer weer uitgelegd worden, erg vermoeiend. Zou fijn zijn als er een oplossing komt. De unit krijgt geen verbinding met de energie adapter. Is blijkbaar niets aan te doen. Kortom, we hebben Toon hangen, maar alleen voor het aflezen van de temperatuur...

Ton | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,0

functioneert naar wens

P. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

8,2

Ervaring met Toon:
Geeft goed inzicht in verbruik van verschillende apparaten.

Th. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

3,0

Ervaring met Toon:
Toon valt mij tegen. Ik kan niet eens mijn gasverbruik aflezen. Dat gaat later werken hoor ik als ik bel. Nou nog steeds niet. Valt dus al erg tegen.

Cees | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,5

Een verhoging van 30% is belachelijk. ik ga daar
ook niet mee akkoord. Gaat het volgend jaar weer met een
euro omhoog? Helaas ook mijn reactie is",
"eruit met Toon".

Geert | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

Ervaring met Toon:
Makkelijk met de App de temperatuur op afstand hoger of lager te zetten