Beoordelingen Eneco

Paul | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

18-10-2017
3,4

Ervaring met Toon:
Toon zat al in het huis dat ik overnam zonder abonnement. Toon gebeld of ik het ook zonder kon blijven gebruiken en dat kon. Ik zou dan geen vergelijking met statistieken kunnen doen maar het weer en verkeer blijven werken. Prima, toch alles waar ik behoefte aan had. Paar maand later: geen verkeersinfo meer. Spontaan (in tegenstelling tot wat ze zeiden) een abo voor nodig. Jammer dan, maar neem geen abo voor alleen verkeersinfo. Nu (jaartje later) ook geen weer meer. Lekkere belofte van Toon. Zo dwingen om een abo te nemen terwijl verkeer en weer onafhankelijk van andere services prima gratis kunnen zijn. Voor vergelijkingen en andere toepassingen snap ik het overigens wel. Maar goed. Met zulke toezegging en later alles wegnemen, denken ze dat ik dan maar klant wordt? Nee dus. Vertrouwen is weg en zal dus nooit klant worden. Tegengestelde is dus door Toon bereikt. Lekker bezig.

Martine | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

17-10-2017

Ervaring met Toon:
Problemen met contract gehad. Verkeer tegel lijkt verdwenen. Inzicht in verbruik en status rookmelders fijn en snel te bedienen, ook via app.

Roland | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

6,3

Ervaring met Toon:
Geen goede ervaring. Al paar keer gehad dat ons contract was beeindigd, zonder dat wij dit hadden gedaan. Dus was de geschiedenis gewist. Etc.

Maaike | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

6,9

Bevalt goed.

Adr | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,5

Handig apparaat

Arie | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Mooie uitbreiding, kan nu ook zien wat de zonnepanelen doen en mijn verlichting regelen, ook rookmelders zijn aangesloten, dit was ook de reden voor een toon aan te schaffen.
Leuk om te zien wat het verbruik over een periode te bekijken

gerard | Tijd in bezit: 0 < 2 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

15-10-2017

helemaal geweldig!!

Henk | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

15-10-2017
7,6

Ervaring met Toon:
Tot nu toe al diverse storingen gehad maar na de laatste Ziggo update een prima apparaat waarop je kunt zien wat je verbruik aan gas en elektra en verder alles wat je wilt weten.

Ton | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

14-10-2017

Ervaring met Toon:
Toon is een geweldige thermostaat. Makkelijk en eenvoudig in gebruik. Wat mij tegen staat is de verhoging van het abonnement. Hoe vaak gaat dat gebeuren? Laag cijfer vanwege die verhoging

Cor | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

14-10-2017

Ervaring met Toon:
Fijn om te hebben. Zeker ook op de smartphone.