Beoordelingen Eneco

• Inzicht energieverbruik 7,6
  • Gebruiksgemak 7,9
  • Verwarmt huis goed 7,9
  • Overige functies 7,2

Jan-Peter | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

Ervaring met Toon:
Doordat de meters het niet goed doen hebben wij vrijwel niets aan Toon en toch moesten wij maandelijks hiervoor betalen. Op elke vraag of klacht krijgen we geen serieuze reactie en dus zijn we zeer teleurgesteld in toon en Eneco.

Wim | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

9,5

Ervaring met Toon:
Is een informatief hulpmiddel, dat ondersteunt je bewust omgaan met het energie verbruik

L. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Naast goed overzicht ook mooi om te zien hoeveel terug levering wij hebben van onze zonnepanelen. De app is makkelijk in gebruik en het is fijn op afstand de thermostaat te kunnen bedienen.

Resie | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

Ervaring met Toon:
Heel slecht. Want het werk nog steeds niet
Wordt niks aan gedaan
Ik wordt niet er niet goed van
Heb zoveel keren gebeld
Maar wordt niet geholpen
Hij hangt als een schilderij aan de muur
Ga maar zo door enzovoort

Heel slecht

Henk | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Fijn apparaat wat goed werkt. Geeft de nodige nuttige informatie. Ook het op afstand aanzetten van verwarming en lampen is een mooie optie.

Tim | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,3

Ervaring met Toon:
Werkt perfect! Geeft goede inzicht in verbruik en heeft me een stuk energiebewuster gemaakt! Had wel fijner gevonden als alle extra goedkoper waren zoals lampen en slimme stekkers! En dat deze beter verwerkt waren in toon

Jos | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Zeer goed alleen de plaatsing kan wel wat netter alle draden hangen los plastic zat er nog op
Al met al rommelig maar wel goed werkend
Zelf alles maar opnieuw aangesloten op een nette manier

hendrik | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

buitengewoon goed!

ton | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

14-09-2018
9,5

Ervaring met Toon:
goed ik kan hem alleen niet op afstand bedienen met mijn mobiel type samsung galaxy a3