Beoordelingen Eneco

Bert | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

17-06-2018
7,8

Ervaring met Toon:
Werkt prima, alleen jammer dat je de boiler niet uit kan zetten zoals bij de Honeywell wel kon.

J.W. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Goed. App valt wat tegen. Oorzaak is het niet of heel taag ophalen van data. Terwijl verbinding goed is

Sylvia | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

4,0

Ervaring met Toon:
Valt mij erg tegen, ik doe er eigenlijk niet veel mee. Verkeersinformatie zit er niet op en het weerbericht doet het ook niet optimaal.

conny | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

5,9

Ervaring met Toon:
helaas nog steeds niet werkend. Twee weken geleden een slimme meter gekregen maar nog steeds geen verbruik af te lezen

H | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Na opstart problemen ,magnifiqe

Barbara | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

7,4

Ervaring met Toon:
Vind dat de installateur boven bij de ketel bijzonder heeft geplaatst. Vraag me af of het niet beter had gekund. Verder is het een handig ding.

H.J.F. | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

11-06-2018
5,3

Ervaring met Toon:
TOON doet het redelijk, vaak van wifi af en dan opnieuw opstarten, verder kan ik niks zien op TOON werkt niet voor 100%

H. | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden van vier personen

10-06-2018

Ervaring met Toon:
Wij zijn zeker tevreden met Toon. Omdat wij een inzicht in ons energieverbruik hebben gekregen, hebben wij ons energieverbruik ook kunnen verminderen.

Turgay | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

10-06-2018

Ervaring met Toon:
Ik ben zeer verheugd om iedereen een uiterst nuttig en betrouwbaar apparaat aan te bevelen

Hugo | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

09-06-2018
9,8

Ervaring met Toon:
Is een leuke tool. Soms slaat hij echter op ‘tilt’ als je bv een jaaroverzicht wilt laten zien, dan moet je hem weer even los- en vastkoppelen