Beoordelingen Eneco

Ozlem | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Alleenstaand

27-06-2017
9,6

Ervaring met Toon:
Zeer positief. Met afstand kan ik alles regelen. Ik ben hele dag niet thuis. Ik kan heel makkelijk met afstand de warmte van mijn huis zorgen.

Mascha | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Huishouden van drie personen

Ervaring met Toon:
Positief. Ik bespaar er geen extra energie door, maar kan als ik weg ben de lampen bedienen en heb eenvoudig overzicht in mijn verbruik.

Gerrit | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,6

Koos | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

K. | Tijd in bezit: 1 jaar > | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

4,0

Ervaring met Toon:
Toon is een goede toevoeging, maar.....let op dat deze wel communiceert met je CV-ketel. Dat is bij ons niet het geval en daar zijn we op voorhand niet over geïnformeerd. Toon kan onze ketel niet laten moduleren en dat is een slechte zaak. Herhaaldelijk contact heeft niet tot een oplossing geleid. Dus bij ons gaat Toon zodra het kan er net zo hard weer uit want door het niet kunnen moduleren verbruiken we meer gas en de ketel slijt sneller. Wij zijn voorstander van nieuwe technologie maar ook van eerlijke en volledige informering, en die gaan hier niet samen.

Jordy | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

7,6

Ervaring met Toon:

Matthijs | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Huishouden met meer dan vier personen

7,9

Ervaring met Toon:
Ik heb weinig ervaring met de werking van Toon, Toon word bij mij vanuit mijn bestaande domoticasysteem aangestuurd. Als onderdeel van mijn eigen systeem werkt Toon uitstekend als zelfstandig systeem staat Toon voor mij nog te veel In de kinderschoenen. Qua gebruiksgemak is toon zeker een uitstekend systeem voor de startende domotica gebruiker. Omdat ik meer verwacht van een domoticasysteem geef ik de overige functies een zware onvoldoende, dit heeft met mijn veeleisendheid te maken, de manier waarop Eneco toon lijkt te ontwikkelen lijkt voor mij te traag te gaan maar over de stabiliteit is dan ook niks te klagen. Keep up the goodwork!

Liesbeth | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

7,5

Ervaring met Toon:
Ik ben dik tevreden over de Toon.

de verwarming en het warm water
zijn veel beter.

Aloijs | Tijd in bezit: 6 < 12 maanden | Woonsituatie: Tweepersoons huishouden

Ervaring met Toon:
Gaat best veel stimulatie van uit, we letten meer op. Waar ik moeite mee heb is dat als ik kijk naar ons verbruik van gisteren dan zie je bij Zuinige Toon gebruikers en dan met name bij Gas een getal staat van het verbruik waarvan ik zeg jullie gaan niet onder de douch laat staan een lekker bad nemen. Ik dat getal niet kloppen, kan niet, je gebruik al gas bij je handen wassen of even iets afwassen onder de kraan. Niet goed

NM | Tijd in bezit: 2 < 6 maanden | Woonsituatie: Alleenstaand

Makkelijk te bedienen
Je let wel meer op het gebruik van je energieverbruik