Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,2

18-05-2014
7,6

keuken is prima

indelingkeuken
nalevering, dan is de klant niet van waarde word gedaan wanneer het eigenhuiskeukens uitkomt een groot min punt ,zal ik goed onthouden.

Jan Peter uit: Oostzaan

9,6

Positieve ervaring:
geholpen door mevrouw Wijnschenk. Zij luistert aandachtig met de wens van de koper. Ook bij meerder malen met haar contact gehad zowel mondeling als schriftelijk.

Verbeterpunten:
vond de opslag van de goederen prijzig. zDit is gekomen door dat onze woning nog niet klaar was.

G. uit: Almere Poort

Positieve ervaring:
Wij zijn vol lof met de manier van voorlichten. En ook na de montage tevreden door een excellente monteur.

Verbeterpunten:
Een tip voor de directie: Laat de verkoper na de montage nog even bellen en vragen hoe het is gegaan.

Gloria uit: Utrecht

6,7

Positieve ervaring:
De showroom ligt gunstig, voldoende parkeer gelegenheid en de check voor de definitieve orderverwerking van de planning vond ik zeer goed. Zo ook de levering van de goederen

Verbeterpunten:
Het verkooppersoneel handelt in mijn beleving vanuit routine. Ik vind weinig creatieve ideeën bij het inrichten van de vrij smalle keuken en de voorlichting over het moment waarop de order definitief is, mag absoluut beter.

anry uit: zandvoort

8,1

Jeanine uit: Zandvoort

6,9

Verbeterpunten:
Totaal geen after sales. Telefoontje of alles naar wens is lijkt me kleine moeite. Nu het gevoel keuken geleverd en " heb het fijn ermee"

Anwar uit: Apeldoorn

Positieve ervaring:
Keurig advies, een goede prijs en goede kwaliteit.

Willem uit: Amersfoort

7,6

Positieve ervaring:
Het eerste bezoek aan de showroom hebben wij als prettig ervaren ook door het advies dat wij toen kregen. De eerste afspraak voor het ontwerp e.d. hebben wij ook als prettig ervaren.

Ondanks dat de ontworpen keuken helaas niet paste doordat er van de opgegeven maten is afgeweken is steeds naar een oplossing gezocht.

Bij de montage bleek dat de uitgekozen en ook geadviseerde grepen te grof waren waardoor de hoekkast niet geheel open kon. Wij zijn zeer te spreken over het meedenken naar een oplossing en zijn nu erg tevreden met onze keuken.

Er gaat altijd wel iets mis met het uitzoeken/plaatsen van een keuken, maar dan is het belangrijk dat er naar een oplossing wordt gezocht. Daar zijn we zeker over te spreken en zullen mede daardoor Eigenhuis Keukens ook bij andere aanraden.

Bereikbaarheid op maandag

Marleen uit: Vlaardingen

7,8

Positieve ervaring:
Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van mijn keuken en ook de montage was super geregeld.

Verbeterpunten:
Bij de planning had er wat beter rekening gehouden kunnen worden met de aanpassingen die van tevoren aan het leidingwerk moesten worden gedaan. Het bleek erg moeilijk om de gemaakte afspraken hierover na te komen.

Pieter uit: Vlaardingen

6,2

Positieve ervaring:
Prachtige Duitse keukens en goed verhandeld bij de verkoop!
Hedoch de keuken is op een verschrikkelijke manier in 4-5 uurtjes in me huis gegooid....Scheef, kieren, niet ondersteund, geen uitsparing voor scharnier vatwas machine, etc
In een woord VERSCHRIKKELIJK!

Verbeterpunten:
Keukens laten plaatsen door de DUITSE fabrikant!