Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,3
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,6
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Marcus over de vestiging: Amersfoort

20-05-2019

Kort maar krachtig, top !

José over de vestiging: Amersfoort

20-05-2019

Er werd genoeg tijd genomen. Er werd niets opgedrongen.

Maarten over de vestiging: Houten

14-05-2019

Radjen heeft ons uitstekend geinformeerd bij de aankoop van onze keukens. Zijn hulp was onmisbaar bij het nemen van enkele cruciale beslissingen. Een gemis voor Eigen Huis Keukens dat hij is vertrokken!

Olga over de vestiging: Capelle a/d IJssel

9,6

Top ervaring

Veerle over de vestiging: Houten

8,2

Tijdens de eerste afspraak bij Eigenhuis Keukens in Houten werden we geholpen door Radjen Mohes Singh. Vanaf de eerste minuut is hij duidelijk, eerlijk en erg behulpzaam voor ons geweest. Hij heeft echt met ons mee gedacht in het ontwerp van onze keuken, onze wensen gehoord en geadviseerd over wat vanuit zijn expertise de beste opties zouden zijn. Door zijn open en eerlijke houding én enthousiasme was alles bespreekbaar. We hebben uiteindelijk samen met hem onze droomkeuken samengesteld, die aan al onze eisen voldoet. Toen we wat haast hadden met het leidingenschema vanwege een deadline in ons nieuwbouwproject, hebben we buiten openingstijden af kunnen spreken (onder het genot van door Radjen geregeld dinertje in de showroom) om alles keurig op tijd af te hebben en aan te kunnen leveren. We kunnen niet wachten tot het moment dat onze keuken over 1,5 jaar echt opgeleverd gaat worden! We hopen dat het proces dan net zo soepel verloopt als tot nu. Radjen: bedankt!

John over de vestiging: Amersfoort

7,6

Zeer prettig geholpen door Peter Paul; inmiddels onze 5e keuken gekocht bij keukenhome/ Eigenhuis...wij zien het vervolgproces (levering / installatie) met vertrouwen tegemoet.

Cindy over de vestiging: Houten

13-05-2019

Sharon/kevin over de vestiging: Houten

11-05-2019

Wij hadden direct een goede indruk toen wij de winkel in kwamen. Het ziet er allemaal erg netjes en professioneel uit. Wij zijn op een later tijdstip terug gekomen en hadden een afspraak met Radjen. Meteen werden wij serieus genomen en kregen het gevoel met oprechtheid geholpen te worden. Op zijn ene laatste dag lieten wij weten de keuken te willen en hij ging meteen aan de slag om alles netjes over te dragen aan een collega. Heel fijn!! Kortom, zeer tevreden over het beloop en hoe Radjen ons geholpen heeft. Een oprecht en prettig om de omgang persoon.

Sharon/kevin over de vestiging: Houten

11-05-2019

Steven over de vestiging: Capelle a/d IJssel

09-05-2019

Erg goed geholpen. Onze verkoper kwam zelfs op ze vrije dag naar de zaak toe voor ons.