Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,8
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Theo over de vestiging: Houten

13-12-2017

Verkoopgesprek was heel informatief en zonder druk naar ons als klant. Ontvangst door receptie en verkoopadviseur (Radjen Singh) was hartelijk en toegankelijk.

Eugenie over de vestiging: Houten

08-12-2017

Radjen Mohes Singh was onze contactpersoon bij Eigen Huis Keukens en hij heeft heel veel geduld gehad met ons. Hij heeft op ons verzoek meerdere ontwerpen voor onze keuken gemaakt. Radjen dacht heel goed met ons mee en was bereid elke kleine verandering om te zetten naar een nieuwe offerte en tekening. Hele prettige en open gesprekken en fijn dat we ook telkens alle gegevens en details gemaild kregen. Een compliment voor de transparantie van Radjen over prijzen en kortingen. Uiteindelijk heel erg tevreden over het laatste ontwerp en de offerte. Dank Radjen.

Rick en Mascha over de vestiging: Houten

07-12-2017

Goede ervaring met Radjen. Neemt alle tijd voor je en
luistert goed naar je wensen.

Vincent over de vestiging: Houten

04-12-2017

Super klantvriendelijk!

Menno & Iris over de vestiging: Houten

02-12-2017

Een fantastische keuken van Poggenpohl....we zagen hem in de showroom en zeiden meteen: dat is hem, Binnen een uur was de koop rond en inmiddels is hij geplaatst. Echt een droomkeuken, We zijn er echt superblij mee, Wat een look en wat een uitstraling, De monteurs die hem kwamen plaatsen bleven nog wel een half uur foto’s maken; zij waren er ook helemaal weg van,
En wat een superfijn contact met Radjen! Vanaf onze enthousiaste koop tot en met alle telefoontjes over maten en details werd alles op een zeer prettige manier behandeld. Altijd nam hij de tijd om alles tot in de puntjes af te handelen. Onze dank en complimenten!

Jean-Pierre over de vestiging: Hoofddorp

01-12-2017

Arjen en Lieke over de vestiging: Heteren

01-12-2017

We werden geholpen door Peter Paul. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen en liet alles meteen zien in de showroom. We hebben een goed beeld gekregen van de mogelijkheden.

barry over de vestiging: Amersfoort

30-11-2017
8,2

ontspannen bezoek waar goed naar de wensen geluisterd werd. jammer dat we niet meer konden zien van de wensen die wij stellen aan een nieuwe keuken.

Ans en Piet over de vestiging: Houten

30-11-2017
9,6

Dit is de tweede keer dat wij dit invullen. De eerste via de link.
Blijft staan dat wij hopen een net zo deskundige en betrokken monteur te krijgen als Michel Bultena was als onze adviseur/verkoper.