Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,9
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Sylvia over de vestiging: Houten

21-05-2018

22 jaar geleden kochten wij onze eerste keuken bij Eigenhuiskeukens. Na 3 jaar gingen wij verhuizen en ook daar moest een nieuwe keuken in.Door de fijne ervaring weer terug naar Houten.
De keuken is nog steeds perfect, echt kwaliteit.Maar we gaan rigoreus verbouwen en daar hoort ook een andere keuken bij.Dus afgelopen zaterdag weer een afspraak, deze keer bij Radjen.Een adviseur naar ons hart.Eerlijk, goed advies en mooie ideeën. Een heerlijk soepel lopend gesprek met als resultaat onze droomkeuken.Heeft ruim de tijd genomen voor ons en een grapje tussendoor maakte het een bijzonder prettig gesprek.Ook keuken nummer 3 gaat dus weer bij Eigenhuiskeukens vandaan komen, vooral door het gevoel wat wij bij Radjen hadden.

Henk over de vestiging: Houten

16-05-2018

Graag gezien dat er meer keukens opgesteld staan in de showroom.

Rien over de vestiging: Houten

10-05-2018
7,8

Na 2 keukens te hebben gekocht bij EigenHuis Keukens, mag natuurlijk EigenHuis Keuken niet ontbreken bij een advies. Uitgangspunten per email opgestuurd en binnen 24 uur telefonisch contact met ons opgenomen door Radjeh Mohes om deze verder te bespreken. Vandaag de offerte en 3D impressietekening ontvangen, de uitgangspunten zijn goed verwoord en ingetekend. Afspraak ingepland om offerte te bespreken, wederom een prettige manier van communicatie. Complimenten EigenHuis Keukens!

Gerrit over de vestiging: Houten

09-05-2018

Radjen is een professionele, kundige verkoper en bijzonder klantvriendelijk. Denkt goed me je mee over je wensen

Willy Lee over de vestiging: Houten

03-05-2018

Wij hebben met Radjen een leuk en prettig contact gehad en wij hebben samen met hem een keuken helemaal naar onze wensen kunnen samenstellen. Bedankt voor je advies Radjen en wij bevelen jou graag bij anderen aan.

Hijmen over de vestiging: Houten

03-05-2018

Ik heb een zeer uitvoerig en prettig gesprek gehad met Radjen. Zal dus Eigenhuis keukens zeker aanbevelen.

Ria

03-05-2018

De adviseur Radjen Moshe Singh heeft een uitstekend advies gegeven over de keuken. Ik heb een appartement gekocht met een standaard keuken. Ik wilde daar wat aanpassingen aan brengen en daar heeft hij uitstekend advies over gegeven. Ik ben meer dan tevreden!

Corrie en Bert over de vestiging: Houten

27-04-2018
9,6

Wij zijn op 10 februari, 24 februari en 5 april 2018 in de showroom geweest in Houten. Wij zijn daar heel vriendelijk ontvangen. De adviseur was Michel Bultena en deze heeft met ons meegedacht in de uiteindelijke keuze van onze keuken. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

E. over de vestiging: Houten

23-04-2018
7,0

Een keuken kopen: de horror. Te veel keuzes, te hoge prijzen, te vage business.

Onze hobby zal het nooit worden, een nieuwe keuken samenstellen, maar bij Eigenhuis liepen we - uiteindelijk, na een afspraak of zes - tevreden naar buiten.

Complimenten aan verkoper Radjen die ons nooit moe werd, zelfs niet toen we voor de vierde keer vroegen of de tekening net even anders kon, ook niet toen we het toch nog even over de kleur van de kastjes wilden hebben.

Hij heeft ons als uitstekend verkoper met humor en een degelijke kennis van zaken door het keuzeproces geholpen, tikte uiteindelijk wat op zijn rekenmachine en toverde er als een soort Houdini een acceptabele prijs uit.

We zijn benieuwd naar het eindresultaat - waar we nog even op moeten wachten, aangezien ons huis momenteel in aanbouw is.

J over de vestiging: Houten

23-04-2018

Het aankoop proces was erg aangenaam. Geen gladde praatjes of gehaast. De verkoper kwam over als een toegankelijk en betrouwbaar persoon. Hij nam ruim de tijd voor ons en ging zelfs na sluitingstijd rustig verder om onze keuken helemaal uit te werken en in te delen naar onze wensen. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen wat bleek uit de aanbevelingen die hij gaf en wat hij ons liet zien. Hij hield bij zijn advies goed rekening met de ruimte en voorzieningen in de ruimte om problemen te voorkomen. Bijvoorbeeld naar binnen openstaande deuren en vloerverwarming. We hebben daardoor een keuken kunnen bestellen die helemaal aansluit bij onze wensen en we hopen dat de uiteindelijke levering ook zo positief zal zijn.