Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,3
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,6
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Ton over de vestiging: Houten

18-03-2019

Met heel veel geduld geadviseerd. Gericht op de tevreden klant.Heel goed!

S over de vestiging: Amersfoort

7,0

het was voor mij de eerste keer We zijn vriendelijk ontvangen. Voor de rest is alles tot nu toe goed verlopen

Peter over de vestiging: Houten

18-03-2019

Prima contact gehad met Sander Kornet vorige week. Vrolijke en positieve houding. Zijn inschatting voor kleur, handgrepen en panelen was vaak in 1x goed.

Conny over de vestiging: Hoofddorp

17-03-2019
9,6

Super proffessioneel super vriendelijk

Wieneke over de vestiging: Capelle a/d IJssel

17-03-2019
7,4

De verkoper werkte er nog niet zolang en moest alles opzoeken, dit ging heel chaotisch en hij was alles steeds kwijt. Kwam niet heel professioneel over. Nu blijkt ook dat er verkeerde informatie is gegeven en we meerkosten hebben die we niet ingecalculeerd hadden

B over de vestiging: Houten

15-03-2019
8,2

Mooie complete showroom met heel veel keuze mogelijkheden.

Bert en Elseline

15-03-2019

Wij hebben drie gesprekken met Tijn van de Grift gevoerd en zijn uitstekend geholpen en voorgelicht. Keuken is dus besteld.

Bianca over de vestiging: Houten

14-03-2019

Vanwege de aankoop van een nieuwbouwproject die een samenwerkingsverband hadden met Eigen Huis Keukens zijn wij terecht gekomen bij adviseur Timo Koning. En wat zijn we hier blij mee! Wat een gezellig welkom door gastvrouw Monique en superleuke klik met Timo. Timo voelde meteen aan wat wij wilden en stuurde dit heel goed bij vanuit zijn ervaring. Heel veel kennis, meedenkend, inlevend, goeie ideeën en totaal niet opdringerig in het contact. Het was beide keren een feestje om daar naartoe te gaan. We zijn superblij met de samen gecreëerde Siematic keuken! We kunnen niet wachten!! Timo en team geven wij een dikke vette 10 en raden we aan iedereen aan.

G over de vestiging: Hoofddorp

12-03-2019

Ze nemen alle tijd, wat heel fijn is.

Johannes en Thirza over de vestiging: Houten

12-03-2019

Wij zijn super geholpen door Sander bij het uitzoeken en ontwerpen van onze keuken! Naast klantvriendelijkheid heeft Sander helemaal met ons meegedacht en elke keer net dat stapje extra gezet. We zijn enorm tevreden over de geleverde service. Ben je op zoek naar een keuken? Ga zeker hier is kijken.