Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 7,9
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Stephan en Laurie over de vestiging: Houten

16-07-2018

Op 5 mei hebben we de showroom bezocht en hadden we een afspraak met Radjen Mohes Singh. We hadden al een redelijk goed beeld van wat we wilden maar Radjen heeft ons echt goed geholpen met het scherp stellen van ons ontwerp en fijne ideeën gegeven voor de afwerking. Hierbij werden we vakkundig geadviseerd. Radjen was open en eerlijk over de mogelijkheden. Het kopen van een keuken werd op deze manier leuk!

Clasien over de vestiging: Houten

14-07-2018

Prima gesprek met verkoper. Enige minpunt op de factuur staat niet de goede cijfers die voor het rekeningnummer moet staan. Moesten puzzelen om goede code te krijgen.

Joyce over de vestiging: Houten

13-07-2018

Ik heb laatst een keuken bij Eigen huis gekocht, ik ben door Radjen uitstekend geholpen. Ik heb een keuken zoals ik deze in gedachte had, voor een mooie prijs en super snel geleverd ook nog!! Fijne communicatie, korte lijnen, kan altijd vragen stellen. Ik raad eigen huis zeker aan!

Jarco over de vestiging: Houten

29-06-2018

Zeer goed geholpen door Radjen en hij kwam met fijne adviezen en dacht mee met het totaal beeld.

Super bedankt

Anjanie over de vestiging: Houten

24-06-2018

Een hele lieve man!

M.G. over de vestiging: Houten

21-06-2018
7,8

Ruim voldoende aandacht en tijd en een luisterend oor ten aanzien van onze wensen.

Sharon over de vestiging: Houten

17-06-2018

Vivienne over de vestiging: Houten

14-06-2018

Radjen heeft ons gisteren uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze droomkeuken! Hij nam alle tijd om tot in detail onze keuken uit te zoeken. Hij geeft advies zonder dat hij daarbij zijn persoonlijke voorkeur uitspreekt. Radjen is zeker aan te raden als ontwerper van uw droomkeuken!

familie over de vestiging: Houten

09-06-2018

We zijn vriendelijk ontvangen en daarna geholpen door Radjen Mohes Singh. De eerste keer zonder afspraak binnen gelopen en daarna 2 x op afspraak. Radjen nam alle tijd voor ons. Telkens als we het ontwerp aanpasten werd dat in 3D getoond en werd direct de offerte aangepast. Gezamenlijk hebben we een mooie keuken samengesteld die aan onze verwachtingen voldoet. Radjen is enthousiast en dacht met ons mee, ook inzake de prijs van de keuken.

Joke over de vestiging: Houten

09-06-2018
9,7

Zeer prettig en vakkundig gesprek gehad met de heer Radjen Mohes Singh, omtrent onze nieuwe keuken. Als de plaatsing van de keuken ook op deze wijze wordt afgehandeld, dan wordt ons totaal oordeel zeker een 10. Met vriendelijke groet, Joke en Martin van der Linde