Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,1
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 9,0
  • Vakmanschap 8,8

Albert over de vestiging: Houten

23-08-2018

Wij hadden bij de vestiging in Houten in Radjen Mohes Singh een enthousiaste en deskundige adviseur. Hij was betrokken, persoonlijk en heeft ons prima en prettig geholpen bij de keuze van onze keuken. Een echte aanrader.

Marcel en Astrid over de vestiging: Houten

13-08-2018

Wij hadden een bijzonder fijn gesprek met Radjen. Radjen denkt met ons mee,vraagt wat wij willen en hoe. Laat ons ook meteen in de showroom zien of iets wel of niet kan ,of hoe iets wel of niet handig is voor je.
Naast het zakelijke ook tijd voor een persoonlijke noot en humor.
Ook het vervolg gesprek bij Radjen hebben wij als zeer prettig ervaren.
We kwamen samen met Radjen tot een schitterende keuken.

Wouter over de vestiging: Houten

04-08-2018
8,2

Prettig geholpen door Radjen Mohes Singh

Peter en Emily over de vestiging: Houten

27-07-2018

Na zelf enkele keren in de showroom te hebben rondgekeken en met een redelijk idee hoe wij onze keuken wilden hebben, hebben wij deze met de heer Mohes Singh (Radjen) samen ontworpen. Radjen was zeer betrokken, dacht met ons mee, nam ruim de tijd en was niet te beroerd 'slechte' ideeen uit ons hoofd te praten. Wij zijn zeer tevreden met het ontwerp en de begeleiding hierin en verheugen ons op de plaatsing.

Hans over de vestiging: Houten

26-07-2018

Via aannemer bij Eigenhuis Keukens Houten terecht
gekomen,ben daar erg vriendelijk en professioneel
geholpen door Radjen.Hoop dat plaatsen net zo verloopt.

k over de vestiging: Houten

22-07-2018

Wij hebben inmiddels onze keuken aangeschaft!
Onze adviseur Radjen Mohes Singh heeft ons met veel geduld en humor geholpen en geadviseerd. Wij voelde ons bij hem erg op ons gemak en geen vraag of aanpassing was hem te veel!!
Kortom, wij zijn erg tevreden over het aankooptraject en kunnen niet wachten om echt in onze nieuwe keuken aan de slag te gaan.

Familie over de vestiging: Houten

18-07-2018

We hebben vorige week een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens. We zijn vriendelijk geholpen door Radjen Mohes Singh. Waar advies nodig was, werd dit gegeven maar er werd niets opgedrongen. Vragen werden vakkundig beantwoord. Wat ook als erg prettig is ervaren, is de snelle reacties van Radjen op de e-mails die wij hebben gestuurd. We zijn erg tevreden met de samengestelde keuken en dat voor een fatsoenlijke prijs. We hopen dat de plaatsing net zo voorspoedig gaat als de aankoop ;)

Stephan en Laurie over de vestiging: Houten

16-07-2018

Op 5 mei hebben we de showroom bezocht en hadden we een afspraak met Radjen Mohes Singh. We hadden al een redelijk goed beeld van wat we wilden maar Radjen heeft ons echt goed geholpen met het scherp stellen van ons ontwerp en fijne ideeën gegeven voor de afwerking. Hierbij werden we vakkundig geadviseerd. Radjen was open en eerlijk over de mogelijkheden. Het kopen van een keuken werd op deze manier leuk!

Clasien over de vestiging: Houten

14-07-2018

Prima gesprek met verkoper. Enige minpunt op de factuur staat niet de goede cijfers die voor het rekeningnummer moet staan. Moesten puzzelen om goede code te krijgen.

Joyce over de vestiging: Houten

13-07-2018

Ik heb laatst een keuken bij Eigen huis gekocht, ik ben door Radjen uitstekend geholpen. Ik heb een keuken zoals ik deze in gedachte had, voor een mooie prijs en super snel geleverd ook nog!! Fijne communicatie, korte lijnen, kan altijd vragen stellen. Ik raad eigen huis zeker aan!