Beoordelingen Eigenhuis Keukens

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Showroom 8,4
  • Advies/ (3D)Ontwerp 8,7
  • Personeel 8,9
  • Vakmanschap 8,8

Rob over de vestiging: Houten

15-01-2019

Lara over de vestiging: Houten

15-01-2019

Voor een nieuwbouw appartement kwamen wij bij Eigenhuis Keukens in Houten. Geweldig geholpen door Michel Bultena. Michel denkt goed met de klant mee, maar nog belangrijker, luistert naar de wensen van de klant en houdt goed rekening met hoe je je keuken gebruikt. Super leuke ervaring door de fijne samenwerking met Michel. Absoluut een aanrader!

Noura

14-01-2019
8,2

Paul over de vestiging: Houten

13-01-2019

zeer hulpvaardig en geduldig en met deskundig advies voor oplossingsvarianten

Jacqueline over de vestiging: Amersfoort

13-01-2019

Ben echt fijn en snel geholpen. Meneer Frank dacht met mij mee en de tekening belooft veel goeds. Ben echt benieuwd.

jurgen over de vestiging: Alkmaar

06-01-2019

Tom is een echte vakman met passie voor het vak.

J over de vestiging: Amersfoort

06-01-2019

Tijn vd Grift heeft alle tijd voor ons genomen om een passend keukenontwerp te maken.

Bert

7,8

Onze ervaring met de verkoopmedewerkster was erg goed. Door haar toedoen hebben we Voor eigen huis gekozen. Ze dacht mee, nam de tijd en drong niets op. Het is nog even wachten op de definitieve plaatsing, maar de start hebben we als zeer positief ervaren.

Erik over de vestiging: Amersfoort

Esther

3,0

Wij hebben een huis gekocht wat volledig opgeknapt is door van aannemer Leurgroep.Wij wilden graag nog extra bovenkasten in de keuken. De keuken is door Eigenhuis keukens geplaatst. We hebben de vestiging in houten in de eerste week van augustus bezocht. We konden al snel terecht en na een eerste prettige kennismaking met Danny A. gingen wij er vanuit dat we de offerte met een paar weken wel zouden krijgen. Deze kregen we na eind september pas na talloze emails en telefoontjes. Helaas bleek dit nog niet de goede offerte te zijn. We hebben wekelijks 2 maanden lang gemaild en gebeld voor de goede offerte. Die we eindelijk op 29 november hebben ontvangen. Op 30 november hebben we deze getekend retour gestuurd. Tot op heden (5 weken verder) hebben we nog steeds niks hierop terug gehoord, van een bevestiging of leveringsdatum.

Daarbij hebben we al die tijd ook om een offerte gevraagd voor een nieuw aanrechtblad.
In de eerste paar dagen bleek in ons huis een probleem te zijn met de afvoer van ons water. De aannemer waarvan wij ons huis hebben gekocht heeft zoutzuur in de leiding gedaan wat omhoog is gekomen op ons aanrechtblad. Ons aanrechtblad is hierdoor beschadigd. We zijn hier ook sinds half augustus al mee bezig om hiervoor een offerte te krijgen.

Ik vraag me af of dit normale gang van zaken is...
We hebben heel veel geduld maar dit duurt nu echt allemaal te lang..