Beoordelingen Dorsoo

06-11-2017
8,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

. Voor mezelf de bovenlaag te hard....voel alle pjijin in mijn billen boven dijen. .........heb er nu zelf een zachter laagje opgelegd en is iets beter voor mij..
Jammer dat ik deze niet kreeg van jullie laagje mous volstaat van 1 a 2cm.....
Hopelijk dat voor volgende klanten dat wel wordt aangeboden...... ..
Vraag jullie advies nog te horen......
Heb dit bed eigenlijk behouden omdat mijn echtgenoot tevreden was ......maar ik zelf eigenlijk ni😰

Magali uit RENINGE

06-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Liliane uit Wolvertem

03-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

100 % tevreden, slaap vaster,,beter, langer enheb minder rugpijn

Anouk uit Bredene

31-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Wij zijn nu 12 jaar klant en beveel Dorsoo aan andere rugpatiënten aan.

Els uit Affligem

23-10-2017
9,8

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Nadat ik mijn mening gegeven had werd ik onmiddellijk gecontacteerd om te horen wat juist het probleem was. Dorsoo Ninove heeft er werkelijk alles aan gedaan om van mij ook een tevreden klant te maken (twee maal omruiling van de matras, aanpassing van het pompsysteem aan mijn kant en omruiling van mijn te zachte kussen). Ook ik heb nu iedere morgen spijt dat ik moet opstaan en ik zou mijn dorsoo matras niet meer kunnen missen. Nog eens bedankt voor jullie uitstekende dienst na verkoop !

Dirk uit Lier

23-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Goede info gekregen, goede opvolging, perfecte omruiling.
Mijn verwachtingen van resultaat lagen misschien te hoog doch persoonlijk slaap ik niet beter en is rugpijn niet uitgesproken verbeterd (daarom is op de vraag van aanbeveling "nee" geantwoord).

Ilse uit Heestert

19-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Hans uit Spijkenisse

17-10-2017
7,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Rotterdam

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Ik had graag het eerste cijfer veel hoger gegeven, achteraf bleek dat de informatie die we daar hebben gehad niet juist was wat betreft de hardheid van het matras. Ze waren al snel doorgelegen en na contact te hebben gehad met filiaal eindhoven bleek dat de hardheid gebaseerd moet worden op lichaamsgewicht. Het is nu goed opgelost en hebben nieuwe matrassen gekregen waar we erg blij mee zijn en weer goed kunnen slapen 😃

Marc uit Sint-Truiden

12-10-2017
8,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Zeer tevreden en een zeer goede service en opvolging nadat er een probleem was .

11-10-2017
7,5