Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 8,9

Annelies uit Willebroek

02-08-2017

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Stijn uit Brakel

02-08-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Dienst na verkoop was super, aanpassingen en vervangingen gedaan tot alles in orde was...

Rita uit Stevoort

01-08-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Zeer zachte matras. Voelt vreemd aan als je harde matras gewoon bent.Maar tot nu toe geen rugklachten.

erwin uit ertvelde

28-07-2017
7,8

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

ik heb nog een tweede bed in oostduinkerke omdat er het weekend geen goed bed was. mijn collega heeft ook komen kijken vorige week wij ervaarden het zelfde en dit is dat de korting kan gebruikt worden voor aankoop linnen en wij onze linnen al hebben

gr Erwin

Ria uit Rumst

25-07-2017

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Belangrijk om te kunnen wisselen van matras...had eerst een medium en heb dan omgeruild voor een soft.

Veerle uit Bornem

24-07-2017

ronny uit kalmthout

24-07-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

de eerste weken na slapen op dorsoo bed geen rugpijn meer bij het ontwaken , sedert kort terug enige rugpijn 's morgens - ik vermoed dat de zachte matras hiervoor iets tussen zit na enkele maanden gebruik .

Nadia uit Gentbrugge

17-07-2017
8,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Alfons uit Wilrijk

16-07-2017

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Jan uit Antwerpen

16-07-2017