Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 9,0

Joseph uit Gullegem

26-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Zeer tevreden : goede service en kwaliteit. Prijzig, maar kwaliteit heeft een prijs !

Guido uit DESTELBERGEN

21-06-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

vlugger de juiste en comfortabele houding
goede nachtrust
aangeraden bij vrienden

Erna uit Belsele

20-06-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Nu ik dorsoo gewoon ben vind ik het een goed bed het heeft toch een viertal maanden geduurd vooraleer ik de matras gewoon was

Paul uit Wilsele

19-06-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Zeer goede naservice van Werner

Peter uit Lovendegem

18-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Een kwalitatief en duurzaam systeem die bevordelijk is voor de slaap! Ik kan het andere mensen alleen maar aanraden.

Delphine uit Kanegem

18-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Anne uit Deurle

15-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Karlien uit Nazareth

12-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Super investering geweest ! Zou het niet meer kunnen missen. Pijn in rug en schouders merkelijk veel beter nu. Ook dikke pluim voor verkoper qua ontvangst, advies en service na verkoop.

Maarten-Jan uit Moorslede

09-06-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Zeer klantgericht en een uitstekende dienst na-verkoop. Een Dorsoo bed was voor ons en onze nachtrust een goede investering.

Isabel uit De Pinte

07-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Ik ben super tevreden; goede uitleg en levering. Het is inderdaad niet goedkoop maar het is door de uitstekende kwaliteit zijn prijs zeker waard. Ik beveel het zeker aan.